Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły pod. w Objeździe wraz z przeb. części pomieszczeń parteru ist. budynku na potrzeby przyst.do fun. przedszkola – rozbudowa hali sport. w systemie zaprojektuj i wybuduj

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    REGON: 770979878
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły pod. w Objeździe wraz z przeb. części pomieszczeń parteru ist. budynku na potrzeby przyst.do fun. przedszkola – rozbudowa hali sport. w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania „Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Objeździe wraz z przebudową części pomieszczeń parteru istniejącego budynku na potrzeby przystosowania do funkcjonowania przedszkola – rozbudowa hali sportowej”. 2. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa i. Ludzi Morza w Objeździe ul. Szkolna 95, dz. nr 352.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno – szatniowym bez uwzględnienia nadbudowy hali sportowej i części hotelowej oraz roboty budowlane związane z rozbudową hali sportowej z kompletnym wyposażeniem hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno – szatniowego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program Funkcjonalno-Użytkowy” stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, Ekspertyza stanu technicznego budynku hali sportowej przy szkole podstawowej w Objeździe - załącznik nr 10 do SWZ oraz w załączniku nr 11 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, poprzez wykonanie:1) dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU), stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ; dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy z zastrzeżeniem, że do czasu wydania tych przepisów dokumentacja ta winna uwzględniać n/w przepisy: - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.);- rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U z 2021 r., poz. 2454);2) dokumentacja wskazana w pkt.1) winna uwzględniać przepisy obowiązujące w chwili jej zatwierdzenia przez uprawnione organy lub Zamawiającego, jednakże w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy dokumentacja winna uwzględniać zmiany w zakresie niezbędnym do użytkowania przedmiotu umowy;3) robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji . 5. W skład kompletnej dokumentacji projektowej winny wchodzić opracowanie i uzyskanie: 1) opracowanie mapy do celów projektowych; 2) opracowanie projektu zagospodarowania terenu; 3) opracowanie projektu architektoniczno - budowlanego hali sportowej w konstrukcji z drewna klejonego; 4) uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę; 5) opracowania projektu technicznego budowy hali sportowej w konstrukcji z drewna klejonego; 6) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, warunków technicznych; 7) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów Inwestorskich; 8) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana w następującej ilości egzemplarzy: 1) koncepcja architektoniczno – urbanistyczna – 2 egz.,2) projekt zagospodarowania terenu – 4 egz. w tym 3 do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz 1 dla Zamawiającego .,3) projekt architektoniczno – budowlany – 4 egz., w tym 3 do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz 1 dla Zamawiającego ,4) projekt techniczny wielobranżowy – 3 egz.,5) przedmiar robót i kosztorys Inwestorski – 2 egz.,6) projekt wykonawczy – 2 egz.,7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. ,8) kopie potwierdzeń złożonych wniosków do właściwych instytucji - 1 egz.,9) oryginały decyzji administracyjnych, postanowień, opinii, uzgodnień, informacji, warunków, oryginał mapy do celów projektowych - 1 egz. Wyżej wymienione elementy należy przekazać również w wersji elektronicznej w formacie PDF, dwg, doc na nośniku cyfrowym (płyta CD) w 2 egz. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych, które zostały szczegółowo wskazane w OPZ, zgodnie z ustaleniami wynikającymi z Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) oraz z opracowanej dokumentacji budowlanej . 8. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje bez ograniczeń, co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351).10. Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie wykonanie robót budowlanych, a także w całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.11. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) oraz innych dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, nazwy własnej lub innych określeń w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materiału lub urządzenia (wskazanego nazwą), a jedynie takie wskazania stanowią sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów) i urządzeń określonych w całej dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienia łącznie następujących wymagań: − materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, − materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , − równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami, − Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ, − Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń. 12. W przypadku gdy w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) odniesiono się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: wykonania robót budowlanych, polegających na powiększeniu hali (sali gimnastycznej).Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach