Przetargi.pl
Rozbudowa budynku socjalno biurowego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o.o. w Janiku

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, Janik, ul. Borowska 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 041 2620669
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.
    Janik, ul. Borowska 1 1
    27-415 Kunów
    tel. 041 2620669
    REGON: 29122575600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego - Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku socjalno biurowego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o.o. w Janiku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku socjalno - biurowego wraz z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., co, energii elektrycznej na działce nr 485 w miejscowości Janik przy ulicy Borowskiej 1, bez przyłączy zewnętrznych przewidziano wykorzystanie istniejących przyłączy - nie wymagają przebudowy. Przy wycenie projektu budowlanego należy odliczyć wykonanie stacji uzdatniana wody, którą inwestor już wykonał, oraz wykonanie stanu deweloperskiego zaprojektowanego poddasza użytkowego (tj. z pominięciem szpachlowania, malowania, montażu armatury łazienkowej , montażu opraw oświetleniowych i kontaktów, bez wykonania warstw wykończeniowych posadzek i bez glazury) z wykończeniem na gotowo klatki schodowej. Ponad w/w prace zakres inwestycji obejmuje: Demontaż wewnętrznej instalacji energii elektrycznej, instalacji monitoringu wizyjnego oraz instalacji systemu ważącego. Rozbiórkę istniejącego stropodachu. Wykonanie - wymiana części ścian działowych na ściany nośne gr. 25cm, Wykonanie ławy i ściany fundamentowej pod nową część budynku, Wykonanie ścian zewnętrznych nowej części budynku, Wykonanie stropu nad całym budynkiem, Wykonanie ścianki kolankowej poddasza, Montaż więźby dachowej, wykonanie pokrycia dachowego, Ocieplenie konstrukcji dachowej wełną mineralna gr. 20cm i wykończenie płytami gipsowo kartonowymi, Ocieplenie całego budynku styropianem gr. 15cm z wykonaniem cienkowarstwowego tynku akrylowego, Wykonanie ścianek działowych, Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w całym budynku z wykorzystaniem istniejącego przyłącza, instalacji monitoringu wizyjnego oraz instalacji systemu ważącego. Wykonanie nowej instalacji wod.-kan, co w całym budynku z wykorzystaniem istniejących przyłączy, Wykonanie nowych okien i drzwi w całym budynku, Wykonanie tynków, okładzin ściennych i posadzek. Wykonanie prac wykończeniowych. Wykonanie prac porządkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Dokumentacji projektowej - Załącznik nr 3 do SIWZ, Przedmiarze robót - Załącznik nr 4 do SIWZ, ( Wykonawca traktuje przedmiary robót jako materiał pomocniczy) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz placem przyszłych robót, tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót budowlanych w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. Sposób wykonania zamówienia: Wymagania dotyczące robót i materiałów: Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostałymi wymogami niniejszej specyfikacji. Użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Wykonawca po podpisaniu umowy i przejęciu placu budowy zobowiązany jest do zorganizowania zaplecza budowy i zawarcia umów na dostawę energii elektrycznej i wody. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia zamontowanych w pomieszczeniach urządzeń technicznych i sanitarnych, które nie podlegają wymianie. Zamawiający wymaga codziennej obecności na terenie obiektu kierownika budowy w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca winien: uzyskać świadectwo energetyczne wykonać powykonawczy operat geodezyjnego 2 egz. W cenie oferty Wykonawca ma uwzględnić koszty organizacji placu budowy, uzyskania świadectwa energetycznego oraz wykonania powykonawczego operatu geodezyjnego. Zamawiający dopuszcza użycie do realizacji robót budowlanych, produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego w dokumentacji technicznej. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania technologii oczyszczania ścieków i wszystkich parametrów jakości oczyszczanych ścieków, na poziomie nie niższym niż w urządzeniach zaprojektowanych. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz niniejsza SIWZ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres 48 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami i przeglądami w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach