Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie w ramach projektu „Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy”

Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 55140 Żmigród, ul. Willowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 853 666 , fax. 713 853 666
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II
    ul. Willowa 5
    55140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 713 853 666, fax. 713 853 666
    REGON: 81669300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzszmigrod.ayz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie w ramach projektu „Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: Rozbudowa budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Żmigrodzie w ramach projektu „Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy”. 2. Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPDS.10.04.01-02-0017/16-00 pn. „Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Adres inwestycji: Powiatowy Zespół Szkół w Żmigrodzie 55 – 140 Żmigród, ul. Willowa 5 Powiat Trzebnicki, województwo Dolnośląskie 4. Zakres prac w ramach realizacji projektu obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe 2) roboty ziemne – wykopy 3) roboty w zakresie sieci kanalizacyjnych 4) roboty zbrojarskie i betonowe 5) roboty ciesielskie i szalunkowe 6) roboty murowe 7) roboty montażowe w zakresie konstrukcji drewnianych 8) roboty dekarskie 9) roboty w zakresie montażu okien i drzwi 10) roboty tynkarskie 11) roboty w zakresie docieplenia elewacji 12) roboty montażowe w zakresie instalacji elektrycznych 13) roboty w zakresie instalacji wod-kan, c.o. i wentylacji 14) roboty posadzkowe i okładzinowe 15) roboty malarskie 16) roboty w zakresie montażu sufitów systemowych 5. Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) projekt budowlany, projekty wykonawcze, 2) przedmiary robót, 3) STWiOR, które stanowią integralną część SIWZ. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2017 roku, poz. 1332 ze zm.), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w tym z zakresu BHP, normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych, pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projekcie wykonawczym, posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz uzyskania od Zamawiającego uprzedniej pisemnej zgody na proponowane zmiany. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy zapłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 72 95980007 0000 3001 2000 0108. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Żmigrodzie ul. Willowa 5, 55-140 Żmigród, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (Formularz nr 4).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu); formularz ofertowy – wg. formularza nr 1 ; tabela elementów rozliczeniowych – wg. formularza nr 2; pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach