Przetargi.pl
Rozbudowa budynku OSP w Kończycach Małych - zaspokojenie potrzeb społecznych mieszkańców.

Gmina Zebrzydowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43410 Zebrzydowice, ul. ks. A. Janusza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 755 107 , fax. 324 693 266
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zebrzydowice
    ul. ks. A. Janusza 6
    43410 Zebrzydowice, woj. śląskie
    tel. 324 755 107, fax. 324 693 266
    REGON: 27658090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku OSP w Kończycach Małych - zaspokojenie potrzeb społecznych mieszkańców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku OSP w Kończycach Małych wraz z wewnętrznymi instalacjami /wod.-kan., elektryczna, gazowa oraz wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła/. Istniejący budynek jest budynkiem parterowy z dominantą w postaci wieży strażackiej, w niewielkiej części podpiwniczony. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Dach budynku o konstrukcji betonowej - płaski z odprowadzeniem wody korytem dachowym w środkowej części dachu z wyprowadzeniem rurą spustową od strony południowej budynku. Elewacje budynku otynkowane. Prace wyburzeniowe będą polegały na: - demontażu instalacji odgromowej; - demontażu rynien i rur spustowych; - rozbiórce elementów kominów stalowych zlokalizowanych na elewacji; - rozbiórce przybudówki mieszczącej pomieszczenia WC; - demontażu urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach WC i kuchni; - demontażu pieców węglowych z osprzętem w piwnicy; - rozbiórce wewnętrznych ścianek działowych; - rozbiórka sufitów podwieszonych pomieszczeń; - rozbiórce posadzek garażu i pomieszczeń w części istniejącego budynku; - rozbiórce zadaszenia i zjazdu do piwnicy. Zaprojektowano rozbudowę i przebudowę budynku jako obiektu parterowego z dachem wielospadowym o nachyleniu połaci 24° i 18°, pokrytego blachą tzw. blachodachówką. Rozbudowę zaprojektowano od strony południowej działki i połączono z budynkiem istniejącym w sposób zapewniający funkcjonowanie obiektu jako jednej całości. Poziom przyziemia podzielono na dwie strefy funkcjonalne: - strefę z pomieszczeniami wyłącznie dla OSP; - strefę z pomieszczeniami dla użytkowania OSP i działalności kulturalno - społecznej realizowane przez OSP Poziom piwnicy stanowią magazyny. Zestawienie powierzchni dla rozbudowywanego obiektu: - istniejący budynek = 273,8 m2; - projektowana rozbudowa = 250,8 m2; - powierzchnia użytkowa = 415,60 m2; - kubatura = 3636,50 m3. W ramach planowanej rozbudowy należy wykonać również przekładki mediów: - sieć wodociągową i przyłącza /2 szt./ ; - sieć i przyłącze gazowe; - sieć i przyłącze kanalizacyjne, zgodnie z załączonym projektem. W zakres zamówienia wchodzi również uzyskanie pozytywnej opinii Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie, pozytywnej opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz zgłoszenie zakończenia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Cieszynie i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla rozbudowywanego obiektu. W 2019 r ustala się przerób do wysokości środków przewidzianych w budżecie. 1.2. Zadanie finansowane z budżetu gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 50.000,00 zł , / słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 / zabezpieczającego ofertę na 30 dni, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / tj. Dz. U. 2018, poz. 110 z późn. zm. / Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem: wadium – „Rozbudowa budynku OSP w Kończycach Małych – zaspokojenie potrzeb społecznych mieszkańców” Uwaga nr 8: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w Referacie Księgowości Zamawiającego / do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu / lub bezpośrednio do oferty. W ofercie zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami / np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów /. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a/ jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b/ jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania oferty na warunkach określonych w ofercie - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert tj. informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 2. Dokumentu / np. zobowiązania / innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Dokument ten należy dołączyc do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach