Przetargi.pl
Rozbudowa budynku OSP w Andrespolu z przeznaczeniem na świetlicę wiejską

Urząd Gminy Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2132440 , fax. 042 2132434
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Andrespol
    ul. Rokicińska 126 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 042 2132440, fax. 042 2132434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku OSP w Andrespolu z przeznaczeniem na świetlicę wiejską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego obiektu strażnicy OSP przy ul. Ceramicznej 2 w Andrespolu, w celu powiększenia pomieszczenia świetlicy w kierunku ul. Rokicińskiej. Obiekt strażnicy OSP podłączony jest do sieci miejskiej gazu, energii elektrycznej, wody i kanalizacji sanitarnej. a)Zestawienie powierzchni: Powierzchnia użytkowa projektowana 378,34 m2 , Powierzchnia użytkowa poza opracowaniem 275,31m2 Powierzchnia użytkowa po rozbudowie 653,65 m2 b)Zestawienie kubatur Kubatura budynku istniejąca 2867,0 m3 Kubatura budynku po rozbudowie 3733,5m3 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a)projekt budowlany: część architektoniczno - konstrukcyjna, część instalacyjna - sanitarna, część instalacyjna - elektryczna, przedmiary robót, b)specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - zawiera wymagania, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 3.Obowiązki Wykonawcy: a)zapoznanie się z wymaganiami realizacji przedmiotu zamówienia, b)zapoznanie się z placem budowy przed złożeniem oferty w celu spełnienia powyższych wymagań, c)uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zatwierdzeń, decyzji na koszt Wykonawcy, d)przestrzeganie terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z terminem zawartym w niniejszej SIWZ, e)wygrodzenie placu budowy w sposób zabezpieczający prawidłowe funkcjonowanie istniejącego obiektu strażnicy OSP w trakcie prowadzenia robót. f)przedstawienie do zaopiniowania plan BIOZ i PZJ oraz harmonogramu rzeczowo -finansowego przed przystąpieniem do robót, g)uzgodnienie z Zamawiającym kolorystyki i gatunku materiałów wykończeniowych np. gresów, farb i innych do wykończenia wewnętrznego i zewnętrznego, 4.Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a)organizacja placu budowy, leży po stronie Wykonawcy, b)zapewnienie w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, projektowana inwestycja realizowana będzie na terenie użytkowanego obiektu, d)usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót ( gruz, elementy z rozbiórek i wyburzeń) z uwagi na realizację budowy na terenie czynnego obiektu, e)uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 5)Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 6.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a)końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b)do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbioru Końcowego komplet dokumentów w tym: protokóły odbiorów częściowych. protokół odbioru końcowego, atesty aprobaty techniczne i świadectwa zgodności zamontowanych materiałów i urządzeń, dokumentację powykonawczą zakresu robót wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi i uzasadnionymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, dziennik budowy, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, oświadczenia kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 5. dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu, inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, 7.Powyższe prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 8.Zakres prac należy wycenić na podstawie projektu budowlanego. Ofertę cenową należy sporządzić na wykonanie całego zadania inwestycyjnego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w celu zatwierdzenia przed podpisaniem umowy, harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. 10.Dokumenty odbiorowe wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory, itp.). Wymagane jest przygotowanie 2 kompletów. 11.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 7 - Wzór Umowy §13. 12.Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 13.Projekt budowlany, S.T.W.I.O.R oraz przedmiary robót stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a)dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, które posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. b)wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze stanowiące przedmiot zamówienia, budowa lub przebudowa budynku o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN ( trzysta tysięcy) netto każda. WARUNEK-3 1.Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK-1 1.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - data wystawienia, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK-2 1.Wykaz osób, (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3.Przedłożone przez wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz ważne w dniu składania oferty zaświadczenie, iż są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). 4.Wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. budowa lub przebudowa budynku, co najmniej dwie roboty, o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN ( trzysta tysięcy PLN) netto każda - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający należyte wykonanie robót, okres, zakres wykonanych robót oraz ich wartość. WARUNEK-3 1.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej 100 000 PLN (sto tysięcy) - data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. 2.Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na 300 000 PLN (trzysta tysięcy) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrespol.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach