Przetargi.pl
Rozbudowa budynku i zagospodarowanie terenu Ełckiego Centrum Kultury

Ełckie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 87 621 80 00, , fax. +48 87 621 80 00
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ełckie Centrum Kultury
    Wojska Polskiego 47
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 87 621 80 00, , fax. +48 87 621 80 00
    REGON: 68740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eck.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku i zagospodarowanie terenu Ełckiego Centrum Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1. Opis przedmiotu zamówienia i jego lokalizacja a) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku Ełckiego Centrum Kultury (ECK) o salę wielofunkcyjną wraz z podstawowym zapleczem technicznym i sanitarnym, a także o klatkę schodową z windami umożliwiającą skomunikowanie części realizowanej z istniejącą, oraz wykonanie zagospodarowania terenu – wszystkie prace należy wykonać wg dokumentacji projektowej która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w mieście Ełku przy ul. Wojska Polskiego 47 na działce nr ew. 407/1, obręb 1 - Ełk. b) Budynek z salą wielofunkcyjną zostanie zlokalizowany w poziomie istniejącej skarpy od południowo-zachodniej strony budynku ECK. Większa część budynku schowana będzie pod gruntem, jedynie sama sala z tarasem i partią wejściową „wychodziła” będzie ze skarpy. Budynek przykryty płaskim monolitycznym stropem, na którym zaprojektowano zielony dach. Po wykonaniu prac, odtworzony zostanie istniejący plac manewrowy oraz taras przy budynku ECK. c) Obiekt skomunikowany zostanie z istniejącą częścią ECK poprzez klatkę schodową oraz windy, jak również bezpośrednio z zewnątrz z części parkowej terenu poprzez wejście od strony ulicy Nadjeziornej i Zamkowej. d) Sala wielofunkcyjna spełniała będzie głównie funkcje sali widowiskowo – teatralnej, kinowej, koncertowej. Przewidziano zainstalowanie trybuny teleskopowej na 72 miejsca oraz urządzenia niezbędne do prawidłowego pełnienia ww. funkcji w tym ustroje akustyczne. (Uwaga: w zakres zamówienia nie wchodzi wyposażenie ruchome sali wyspecyfikowane w Projekcie wykonawczym Etap II branża: architektura + konstrukcje na rysunku nr 2 w opisie: PROJEKTOWANE WYPOSAŻENIE: pkt VI Krzesła na widownię 120szt + wózki transportowe 4 szt. oraz pkt. 1 Pomieszczenie socjalne i pkt. 2 Pomieszczenie porządkowe. Wyposażenie pomieszczeń 3. Toaleta damska, 4. Toaleta męska, 5. Toaleta dla niepełnosprawnych, 6. Toaleta pracownicza - są objęte zakresem zamówienia.) e) Na terenie niezagospodarowanego obecnie parku projektuje się zagospodarowanie terenu z wyposażeniem w obiekty małej architektury i oświetleniem. f) Uwaga! Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją Rozbudowa budynku Ełckiego Centrum Kultury - Etap I i Etap II. Etap I w tym zadaniu nie jest realizowany w pełnym zakresie. Zadanie obejmuje tę część Etapu I, która dotyczy dobudowy nowej kubatury do istniejącego obiektu. Roboty związane z remontem części istniejącego budynku nie wchodzą w zakres realizowanego obecnie zadania. Należy jedynie wykonać wszystkie otwory komunikacyjne z ich wykończeniem oraz przejście w poziomie parteru przez pomieszczenie obecnej kawiarni ze ścianą oddzielającą salę konsumpcyjną łącznie. Zakres robót Etapu I realizowanych w ramach planowanego zadania jest przedstawiony na rysunkach X_2, X_3, X_4 dostępnych w Załączniku nr 4 w folderze Rysunki do zakresu Etapu I. Etap II jest realizowany w pełnym zakresie zgodnie z dokumentacją (z uwzględnieniem informacji o wyłączonym wyposażeniu). g) Realizowane będą roboty w zakresie: - roboty ziemne, - roboty rozbiórkowe, - roboty fundamentowe, - roboty budowlane stanu surowego, - roboty wykończeniowe, - roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, - roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych, - roboty instalacyjne wod-kan., - roboty instalacji wentylacyjnej, - roboty instalacyjne teletechniczne, - roboty związane z zagospodarowaniem zieleni, - roboty związane z obiektami małej architektury, - inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne z uwzględnieniem uwag do etapu I i II. Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt (z uwzględnieniem jego zakresu) i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektami. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie na etapie realizacji materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”. 1.3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty fundamentowe, d) roboty budowlane stanu surowego, e) roboty wykończeniowe, f) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, g) roboty związane z wykonaniem instalacji h) roboty związane z zagospodarowaniem zieleni, i) roboty związane z obiektami małej architektury, j) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami prawa). 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 48 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: – w pieniądzu – w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – w gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 55 1020 4724 0000 3902 0047 5210 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b). Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach