Gmina Gromadka ogłasza przetarg
- Adres: 59-706 Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 382 452 , fax. 757 382 472
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromadka
ul. gen. Władysława Sikorskiego 9
59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie
tel. 757 382 452, fax. 757 382 472
REGON: 39064812100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gromadka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Gminnego Przedszkola w Gromadce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Przedmiot zamówienia . 3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Gminnego Przedszkola w Gromadce 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje: a/ dokumentacja techniczna, która jest integralną częścią SIWZ, składająca się z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b/ załączony do SIWZ wzór umowy. 3.3. Wykonawca ma prawo do inspekcji i oceny terenu przyszłych robót i otoczenia przed złożeniem oferty. 3.4. Zamawiający publikuje przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. Wszystkie prace nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia. Koszty wykonania tych prac należy uwzględnić w kosztach ogólnych. 3.5.Dokumentacja techniczna jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 3.6. Ponadto Zamawiający informuje, że: a/ w budynku Przedszkola odbywają się zajęcia wychowawcze, dydaktyczne i oświatowe z przerwą wakacyjną w lipcu, b/ Wykonawca dokona uzgodnień z Dyrektorem Przedszkola odnośnie organizacji robót i sposobu odgrodzenia placu budowy od istniejącego budynku, c/ Zamawiający wyklucza możliwość udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń istniejącego budynku do celów organizacji zaplecza budynku. Wszelkie czynności niezbędne do wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia wad powinny być przeprowadzone w taki sposób, aby nie zakłócać więcej niż to jest konieczne warunków pracy i funkcjonowania Przedszkola i okolicy placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Dyrektorem Gminnego Przedszkola w Gromadce zasad współpracy i funkcjonowania sąsiedztwa placu budowy z terenem pracy Przedszkola od momentu przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (zał. nr 8 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10