Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Gminnego Przedszkola w Gromadce

Gmina Gromadka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-706 Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 382 452 , fax. 757 382 472
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromadka
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 9
    59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie
    tel. 757 382 452, fax. 757 382 472
    REGON: 39064812100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gromadka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Gminnego Przedszkola w Gromadce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia . 3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Gminnego Przedszkola w Gromadce 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje: a/ dokumentacja techniczna, która jest integralną częścią SIWZ, składająca się z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b/ załączony do SIWZ wzór umowy. 3.3. Wykonawca ma prawo do inspekcji i oceny terenu przyszłych robót i otoczenia przed złożeniem oferty. 3.4. Zamawiający publikuje przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. Wszystkie prace nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia. Koszty wykonania tych prac należy uwzględnić w kosztach ogólnych. 3.5.Dokumentacja techniczna jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 3.6. Ponadto Zamawiający informuje, że: a/ w budynku Przedszkola odbywają się zajęcia wychowawcze, dydaktyczne i oświatowe z przerwą wakacyjną w lipcu, b/ Wykonawca dokona uzgodnień z Dyrektorem Przedszkola odnośnie organizacji robót i sposobu odgrodzenia placu budowy od istniejącego budynku, c/ Zamawiający wyklucza możliwość udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń istniejącego budynku do celów organizacji zaplecza budynku. Wszelkie czynności niezbędne do wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia wad powinny być przeprowadzone w taki sposób, aby nie zakłócać więcej niż to jest konieczne warunków pracy i funkcjonowania Przedszkola i okolicy placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Dyrektorem Gminnego Przedszkola w Gromadce zasad współpracy i funkcjonowania sąsiedztwa placu budowy z terenem pracy Przedszkola od momentu przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (zał. nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach