Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg
- Adres: 11500 Giżycko, al. 1 Maja
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 874 285 241
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 874 285 241
REGON: 79067117100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku administracyjno-sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno-szkoleniowe. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Rozbudowę budynku administracyjno-sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno-szkoleniowe zgodnie z Decyzją Nr 509.2016 z dnia 17.11.2016 r. pozwolenie na budowę oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi w zakresie branż: architektura i konstrukcja, sanitarna, elektryczna i teletechniczna. 2. Podstawowy zakres robót obejmuje: 2.1 Rozbudowa budynku administracyjno-sanitarnego w Ekomarinie o funkcje edukacyjno-szkoleniowe w zakresie: a) Robót ziemnych; b) Fundamentów: Ławy i stopy fundamentowe, Ściany fundamentowe, Izolacje przeciwwilgociowe i termiczne fundamentów; c) Podkładów pod posadzki parteru; d) Wzniesienia kondygnacji parteru: murowania ścian, wykonania elementów żelbetowych, wykonania stropu nad parterem i schodów żelbetowych, wykonania szybu windy; e) Wzniesienia kondygnacji poddasza: murowania ścian, wykonania elementów żelbetowych i stalowych, wykonania konstrukcji dachu z pokryciem dachu; f) Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, g) Wykonanie robót wykończeniowych: ścianki działowe parteru i poddasza, płyty stropowe nad magazynkami, tynki wewnętrzne parteru i poddasza, stolarka drzwiowa wewnętrzna, warstwy izolacyjne i suche zabudowy poddasza, warstwy izolacyjne i wyrównawcze pod posadzki na całym obiekcie, okładziny ścienne, gładzie gipsowe i malowania, gładzie gipsowe i malowania klatek schodowych, posadzki i podłogi na całym obiekcie, dostarczenie i montaż dźwigu osobowego z odbiorem technicznym windy przez dozór techniczny, elementy kowalsko-ślusarskie budynku; h) Wykonanie elewacji: warstwa termoizolacja, wyprawa elewacyjna, elementy wystroju; i) Wykonanie prac adaptacyjnych w budynku istniejącym 2.2 Wykonanie instalacji: a) elektrycznej, b) wod-kan, c) teletechnicznej wraz z systemem monitoringu wizyjnego CCTV, automatycznym systemem alarmowania pożarowego SSP, automatycznym systemem oddymiania (SO), d) wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i klimatyzacji, e) ogrzewania. 2.3 Wykonanie sieci i przyłączy zewnętrznych wraz z przebudową odcinka sieci kanalizacji deszczowej. 2.4 Wykonanie nowych dojść i nawierzchni utwardzonych oraz odtworzenie trawników po budowie, 2.5 Wyposażenie budynku w oznaczenia i etykiety brajlowskie ułatwiające poruszanie się po budynku osób niewidomych i niedowidzących. zgodnie z: - specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - dokumentacją techniczną, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - przedmiarem robót, - obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami itp. - Decyzją pozwolenia na budowę nr 509.2016 z dnia 17.11.2016 r. - wzorem umowy. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 złotych /słownie: sto tysięcy złotych/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 5 Rozdziału XIII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Konto Bankowe: PEKAO SA 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 5. W zależności od wybranej formy wadium (ust.3 pkt 3.2 - 3.5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Zamawiającego pok.101 (pn. – pt. 09.00-14,00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą w sposób umożliwiający zwrot dokumentu. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Giżycko reprezentowaną przez Burmistrza Giżycka, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) w przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli gwarancja została wystawiona na jeden lub niektóre z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument winien zawierać co najmniej informację o zabezpieczeniu oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wskazanie nazw wszystkich podmiotów składających wspólnie ofertę. Brak takich zapisów w treści gwarancji zabezpieczającej ofertę podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie spowoduje odrzucenie oferty; 6) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj. być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 7) być gwarancją nieodwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 8) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 10. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Powszechnie obowiązujące przepisy prawa nie wymagają posiadania przez wykonawców szczególnych uprawnień w postaci koncesji, zezwoleń licencji, których posiadanie byłoby konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa każdy z tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo –rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Dodano: 2024-05-06 - „Powiat Piski sercu bliski – utworzenie we wsi Łupki Alei im. Dr W. Klementowskiego, jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce”
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08