Przetargi.pl
Rozbudowa budynku administracyjno -rehabilitacyjnego

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Sadowa, ul. Jagodowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118 , fax. 0-22 7513639
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Jagodowa 2 2
    05-092 Sadowa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118, fax. 0-22 7513639
    REGON: 00125273200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpssadowa@o2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku administracyjno -rehabilitacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa budynku administracyjno - rehabilitacyjnego z przeznaczeniem na zwiększenie ilości pomieszczeń dla celów rehabilitacyjnych mieszkańców DPS przylegający do północnego szczytu istniejącego budynku administracyjno - rehabilitacyjnego w oparciu o istniejacy projekt będący do wglądu w siedzibie zamawiajaacego. Zakres robót: a) roboty budowlane; b) przybudowa instalacji gazowej; c) instalacje elektryczne i kablowe; d) instalacje wody zimnej i lokalnej ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej, centarlnego ogrzewania oraz hydrantowej nawodnionej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium przy składaniu wniosków o zaproszenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia waium zobowiązani będą wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni i złożą oferty. Kwota wadium - 20 000 złotych w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyknawcy uprawnieni do wystepowania w obocie prawnym, którzy spełniają nasteujące warunki: a) nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo udowlane ( DzU z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zmianami) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie; c) posiadają ubezpieczenie od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; d) zrealizowali ( rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat ( tj.w okresie kwiecień 2004 - kwiecień 2009 ) a jeżeli okres prowadzeniea działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prace remontowo-budolane o parametrach porównywalnych będących przedmiotem zamówienia. 2. Ocena wykonawców, którzy zlożą wnioski oparta bedzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków w oparciu o iformacje zawarte w dokumenytach wymienionych w rozdziale III pkt. 2 ninijszego ogloszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wykonawcy składają n/w dokumenty: a)podpisane oświadczenie ( zał. 1) o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu wynikający z art 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. : - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobmi zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pismne zobowiązanie inych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia. b) Podpisane oswiadczenie ( zał. 2) wykonawc o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. c) Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w ostatnich 5 latach przed upływem terminu skladania wniosku, zadań odpowiadajaych rodzajem przedmiotowi zamówienia ( zał. 3) wraz z dokumentami potwierdzajacymi należyte wykonanie w/wzadań ( refeencje) lub protokoly odbioru koncowego. Wykonawca musi wykazać, że zrealizowal w ostatnich 5 latach, a jezeli okres prowadzeia działalości jest krótszy - w tym okresie conajmniej 3 zadania iwestycyjne o podobnej charakerystyce. Spełnienie tego warunku zamawiajacy będzie oceniał na podstawie załączonego do wniosku wykazu i przedłożonych dokumentow, że roboty te były wykonane należycie. Ocena poziomu spełnienia przez wykonawcę niniejszego warunku bedzie elementem oceny wniosku służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udzialu w postepowaniu, jeżeli liczba złożonych wniosków będzie większa niż 5. Punkty za poziom spełniania tego warunku przyznawane będą wg wzoru: Wb/Wn x 100 = pkt gdzie: Wb - ilość zadań we wniosku badanym ( potwierdzonym referencjami lub protokołami odbioru końcowego), Wn - zadania we wniosku zawierającym ich największą ilość ( potwierdzonym referencjami lub protokołami odbioru końcowego). d) Wykaz kadry, którą dysponuje wykonawca, z uprawnieniami odpowiadającymi wymogom ustawy Prawo budowlane oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( wydanego przez izbę ) oraz oplaconej aktualnie skladce wg wzoru stanowiacego zał. 4. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. f) Zaświadczenie właściwego naczelnika US, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidzianym prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. g) Zaświadczenie właściwego ddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. h) Polisę lub inny dokument ubezpieczewnia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ) ustanawiają pełnomocnika winno ono określać w szczególności: - przedmiot postępowania, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - wykonawcę - pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnika - zakres odpowiedzialności za wykonbanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodny z art. 141 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum ( łącznie z pełnomocnikiem) według zasad reprezantacji własciwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzący konsorcjum oddzielnie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 i ust 2 pkt. 1 ustawy Pzp poprzez złożenie dokumentów w pkt 1 i 2. W odniesiewniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Pzp ( tj. posiadania posiadanych uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjału kadrowego) i pozostałych wymagań określonych w ogłoszeniu wnioski składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełniania wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców, na podstawie złożonych przez nich dokumentów ( jeśli dotyczy wykonawcy). 2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowanie i złożenia ofert - 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach