Przetargi.pl
Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju o szyb windowy

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju o szyb windowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju o szyb windowy. ZADANIE PLANOWANE DO DOFINANSOWANIA ZE ŚRODKÓW PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Realizacja zadania odbywać się będzie na działce oznaczonej nr ewid. 199/2 w obrębie ewidencyjnym 0010 Busko-Zdrój. a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój o szyb windowy zewnętrzny wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. przebudową istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przełożeniem kolidujących instalacji c.o. i elektrycznych oraz zagospodarowaniem terenu. b) Forma architektoniczna Istniejąca zabudowa w rzucie tworzy kształt litery L. Istniejący budynek składa się z dwóch segmentów powstałych w różnych okresach czasu: • część główną – budynek wykonany został w okresie II wojny światowej w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami drewnianymi, posiada IV kondygnacje nadziemne oraz całkowite podpiwniczenie; Budynek przykryty stropodachem, o kącie spadku połaci 3o, pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej. • część boczną - budynek wykonany został w latach sześćdziesiątych XX w. w technologii murowanej tradycyjnej ze stropami drewnianymi posiada III kondygnacje nadziemne oraz całkowite podpiwniczenie przy czym ze względu na duże różnice poziomów terenu wokół budynku od strony dziedzińca kondygnacja ta pełni funkcję przyziemia. Budynek przykryty stropodachem, o kącie spadku połaci 5o, pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej. Liczba kondygnacji • część główna - IV kondygnacje (parter, I piętro, II piętro, III piętro), całkowicie podpiwniczona; • część boczna - III kondygnacje (parter, I piętro, II piętro), całkowicie podpiwniczona c) Charakterystyczne parametry techniczne budynku: Dane liczbowe istniejącego budynku: Powierzchnia zabudowy: 516,40m2 Powierzchnia użytkowa (w zakresie opracowania): 850,00m2 – powierzchnia użytkowa (piwnice): 180,35m2 – powierzchnia użytkowa (parter): 183,25m2 – powierzchnia użytkowa (I piętro): 193,50m2 – powierzchnia użytkowa (II piętro): 181,50m2 – powierzchnia użytkowa (III piętro): 111,40m2 Kubatura(w zakresie opracowania.): 1860,0m3 – wysokość budynku (max.): 15,80m – kąt spadku połaci dachu: 3º, 5º Przedmiotowy budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Dane liczbowe rozbudowy: - długość: 5,09m - szerokość: 2,92m Powierzchnia zabudowy (zwiększy się o): 14,86m2 Powierzchnia użytkowa (zwiększy się o): 29,20m2 – powierzchnia użytkowa przedsionka (piwnica): 4,80m2 – powierzchnia użytkowa przedsionka (parter): 6,10m2 – powierzchnia użytkowa przedsionka (I piętro): 6,10m2 d) Zakres robót budowlanych i wykończeniowych obejmuje: • „podbicie” istniejących fundamentów na odcinku przylegania projektowanego szybu windowego; • wykonanie ścian podszybia oraz płyty fundamentowej - konstrukcja żelbetowa; • wykonanie szybu windowego - konstrukcja stalowa; • montaż obudowy szybu windowego - lekkie ściany osłonowe o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem szkłem warstwowym bezpiecznym, termoizolacyjnym; • na fragmencie ściana z płyt warstwowych (ponad dachem); • osadzenie belek nadprożowych stalowych na poduszkach betonowych lub zaprawie cementowej wraz z uzupełnieniem przestrzeni między belkowej zaprawą cementową; • uzupełnienie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ścian uzupełnianych i nowoprojektowanych; • montaż płyt dachowych warstwowych; • wykonanie nowych ścianek działowych murowanych; • montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, zgodnie z zaleceniami producenta; • roboty wynikające z modernizacji instalacji sanitarnych c.o. i elektrycznych; • wykonania zadaszenia nad wejściem do szybu windowego - zadaszenie szklane systemowe; • wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych - układane na gruncie; • montaż tablicy elektronicznej; • wykonanie zagospodarowania terenu działki, polegającego na przebudowie istniejącego podjazdu dla inwalidów. 1.2 Wykonawca robót jest zobowiązany do: a) Zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia; b) Wykonania inwentaryzacji powykonawczej; c) Organizacji i zagospodarowania placu budowy w tym m.in. utrzymania zaplecza budowy, zabezpieczenia istniejącego drzewostanu oraz pozostałą roślinność przed zniszczeniem w wyniku realizacji prac budowlanych (a w razie zniszczenia odtworzenia), zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media (woda, energia elektryczna itp.), uzyskania stosownych zgód zapewniających dojazd do terenu budowy dostawcom i obsłudze budowy, dozoru budowy jak również ochrony znajdującego się na nim mienia, wywozu nieczystości, ubezpieczenia budowy, ponoszenia opłat administracyjnych, w tym opłat za zajęcie pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media niezbędne do zaopatrzenia terenu budowy; d) Zapewnienia we własnym zakresie swoim pracownikom zaplecza biurowego i socjalnego z WC. e) Utrzymania i likwidacji placu budowy po zakończeniu prac związanych z realizacją zamówienia, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, ciągów pieszych i terenów zielonych, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót itp. f) Bieżącej naprawy wszelkich uszkodzeń, w tym: dróg, sieci, przyłączy, punktów osnowy geodezyjnej i innych jakiegokolwiek rodzaju spowodowanych przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców podczas prowadzenia robót, g) Przeprowadzenia procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu z Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Busku-Zdroju. h) Wykonywania w okresie obowiązującej gwarancji na wezwanie Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych elementów objętych przedmiotem zmówienia, bieżącej konserwacji oraz naprawy stwierdzonych podczas w/w przeglądów usterek lub wymiany uszkodzonych elementów: • Wykonawca robót w okresie objętym gwarancją jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia usług serwisowo-konserwacyjnych wykonanych urządzeń • W ramach wykonywania przeglądów serwisowo–konserwacyjnych obiektu i zamontowanych urządzeń Wykonawca jest zobowiązany do: − wymiany materiałów eksploatacyjnych, − usuwania stwierdzonych wad i usterek. 1.3 Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU: • Zagospodarowanie terenu • Architektura • Informacja BIOZ • Charakterystyka energetyczna budynku wraz z analizą odnawialnych źródeł energii  II. PROJEKT KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANY • Projekt budowlano-wykonawczy – konstrukcja • Opinia geotechniczna • Projekt budowlany – inwentaryzacja z ekspertyzą techniczną  PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY INSTALACJE SANITARNE • Wewnętrzne instalacje sanitarne  INSTALACJE ELEKTRYCZNE • Instalacje elektryczne wewnętrzne  Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach