Przetargi.pl
Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Paradyżu

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 758-40-81 , fax. 044 7584024
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    ul. Konecka 4 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 044 758-40-81, fax. 044 7584024
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Paradyżu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę budynku administracyjnego Urzędu Gminy, przebudowę dachu i remont istniejącego budynku administracyjnego oraz remont placu wokół budynku Urzędu Gminy. Zakres prac: CZĘŚĆ DOBUDOWYWANA 1.Roboty ziemne 2.Fundamenty 3.Podłoża pod posadzki 4.Ściany parteru 5.konstrukcja stropu nad parterem 6.konstrukcja klatki schodowej 7.ściany piętra 8.konstrukcja stropu nad piętrem 9.konstrukcja klatki schodowej 10.ściany poddasza 11.roboty przygotowawcze do montażu dachu nad częścią istniejącą 12.konstrukcja dachu łącznie z częścią istniejącą 13.pokrycie dachu oraz ocieplenie stropu łącznie z częścią istniejącą 14.ścianki działowe 15.tynki wewnętrzne 16.stolarka okienna 17.stolarka i ślusarka drzwiowa 18.okładziny wewnętrzne ścian 19.posadzki, podłogi 20.malowanie 21.pochwyty dla niepełnosprawnych 22.elementy ślusarsko-kowalskie 23.elewacja 24.schody zewnętrzne 25.opaska 26.rozwiązanie połączenia nowodobudowanej części z istniejącym podjazdem dla niepełnosprawnych CZĘŚĆ ISTNIEJĄCA 1.roboty adaptacyjne w piwnicy 1.1)ściany 1.2)tynki 1.3)stolarka drzwiowa 1.4)podłoża, posadzki, podłogi 1.5)okładzina schodów 1.6)malowanie 1.7)wywóz gruzu 2.roboty adaptacyjne na parterze 2.1)ściany 2.2)tynki 2.3)stolarka drzwiowa 2.4)podłoża, posadzki, podłogi 2.5)okładziny wewnętrzne 2.6)posadzki i podłogi na klatce schodowej 2.7)malowanie 2.8)balustrada schodowa 2.9)wywóz gruzu 3.roboty adaptacyjne na piętrze 3.1)ściany 3.2)tynki 3.3)stolarka drzwiowa 3.4)podłoża, posadzki, podłogi 3.5)okładziny wewnętrzne 3.6)malowanie 3.7)wywóz gruzu BRANŻA ELEKTRYCZNA Projektowana część budynku 1.Tablice rozdzielcze 1.1)tablica rozdzielcza TG 1.2)tablica rozdzielcza TR-2 1.3)tablica rozdzielcza TRK1 1.4)tablica rozdzielcza TRK2 2.Instalacja elektryczna wewnętrzna 3.Instalacja logiczna 4.Instalacja alarmowa 5.Instalacja odgromowa Istniejąca część budynku 1.Tablice rozdzielcze 1.1)tablica rozdzielcza TR-1 1.2)tablica rozdzielcza TRS 2.Instalacja elektryczna wewnętrzna 3.Instalacja logiczna 4.Instalacja alarmowa 5.badania i pomiary 6.wewnętrzna linia zasilająca WEWNĘTRZNE INSTALACJE WOD.-KAN., CENTRALNEGO OGRZEWANIA I KOTŁOWNI 1.Instalacja wodociągowa 2.Instalacja kanalizacyjna 3.Instalacje C.O. 4.Kotłownia REMONT PLACU WOKÓŁ BUDYNKU URZĘDU GMINY 1.Roboty rozbiórkowe 2.roboty przygotowawcze 3.roboty ziemne 4.krawężniki i obrzeża 5.podbudowa 6.nawierzchnia 7.roboty wykończeniowe 8.roboty różne LOKALIZACJA -miejscowość Paradyż, gmina Paradyż, działka nr 347/2 2.Zaleca się rozpocząć roboty związane z rozbudową budynku Urzędu Gminy od dobudowania nowej części i jej wykończenia a po przeprowadzce pracowników z istniejącej części do nowodobudowanej rozpocząć remont części istniejącej. 3.Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą oznaczone znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Płytki ceramiczne oraz cokoły nie stanowią przedmiotu zamówienia a jedynie robocizna związana z ich ułożeniem. 5.Teren i działka znajduje się w strefie ochrony ekspozycji zespołu klasztornego E1 oraz w strefie częściowej ochrony konserwatorskiej układu osadniczego B. 6.Prace remontowe wykonywane w godzinach pracy Urzędu nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania pracy Urzędu Gminy (hałas itp.) 7.Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie świadectwa energetycznego i roboty pomiarowe. 8.Zakres zamówienia obejmuje również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (wraz z niezbędnymi do tego dokumentami), oznakowanie robót oraz uporządkowanie terenu. 9.Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, załączonej do SIWZ i stanowiącej jej integralną część, a wymagania odnoszące się do sposobu wykonania zamówienia i jego finansowego oraz formalno-prawnego rozliczenia zostały opisane w istotnych postanowieniach umownych (wzorze umowy). 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, w tym wzór umowy. 11.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z SIWZ i załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Paradyżu (znak sprawy:ZPF.271.12.2012) b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt. XIV ppkt. 1, powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. XVII ppkt. 1. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pakt. 3 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu, w sekretariacie Urzędu Gminy (pok. 9 w godz. 730 - 1530) lub przysłać pocztą na adres podany w pkt. XII ppkt. 5 SIWZ z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Paradyżu (znak sprawy:ZPF.271.12.2012) przed upływem terminu składania ofert. 5.Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 6.Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach