Gmina Ruda-Huta ogłasza przetarg
- Adres: 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5686033 , fax. 82 5686033
- Data zamieszczenia: 2015-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ruda-Huta
ul. Niepodległości 44 44
22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie
tel. 82 5686033, fax. 82 5686033
REGON: 11019803700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy Ruda-Huta - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku administracyjnego Urzędu Gminy Ruda-Huta. Przedmiot zamówienia to rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy Ruda-Huta (dz. o nr ewid. 453, 454, 455/2) obejmujący roboty branży budowlanej. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót wykona oraz zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu. Zakres robót i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót i w dokumentacji technicznej - stanowiących Załączniki Nr: 1a, 1b, 1c, Nr 2 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót (Załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ) oraz z Projektem budowlanym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych i funkcjonalnych - równoważnych - zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. 2. Przedłożenie na dzień odbioru każdego z etapów dokumentów potwierdzających, jakość wbudowanych materiałów i osprzętu. Materiały i osprzęt do wykonania zamówienia winny spełniać wymagania norm przywołanych w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. 3. Na dzień odbioru Etapu II uzyskać prawomocne pozwolenie na użytkowanie rozbudowywanej części budynku. 4. Wykonawca zapewni całą obsługę geodezyjną obejmującą wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą. Dokumentację powykonawczą należy przedłożyć Zamawiającemu nie później niż na dzień odbioru Etapu II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy w kwocie 50.000,00 zł. 2) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.11.2015 r. godz. 9.00 w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy Sawin o/Ruda-Huta Nr 02 8192 0002 2002 0020 0035 0007 /dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty. 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugrudahuta.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku komunalnego na potrzeby Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, ul. Rynek 18
Dodano: 2013-10-10 - Remont budynku komunalnego POPÓWKA z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy w Sawinie, ul. Rynek 18A
Dodano: 2013-08-28 - Wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynków DPS Kalinka gm. Jabłoń
Dodano: 2010-08-23