Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku komunalnego na potrzeby Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, ul. Rynek 18

Gmina Sawin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92 , fax. 0-82 567-30-12
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
    ul. Chutecka 12 12
    22-107 Sawin, woj. lubelskie
    tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax. 0-82 567-30-12
    REGON: 11019802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sawin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku komunalnego na potrzeby Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, ul. Rynek 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku komunalnego na potrzeby Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, ul. Rynek 18 1. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Wymiana płyt sufitowych we wszystkich pomieszczeniach, 2) Wymiana płytek podłogowych, 3) Wymiana okładzin ścian, 4) Roboty malarskie wewnętrzne, 5) Wymiana okien, 6) Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, 7) Wykonanie łazienek, 8) Naprawa tynków wewnętrznych, 9) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 10) Wykonanie wentylacji, 11) Wymiana instalacji elektrycznej 2. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2) Przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz uporządkowanie placu budowy. 3) Wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 4) Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 47 8192 0002 2001 0000 0853 0004. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 4. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art.46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sawin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach