Przetargi.pl
Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej w Łobodnie, etap II - budowa budynku sportowo-rekreacyjnego

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3100150 , fax. 034 3172661
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 034 3100150, fax. 034 3172661
    REGON: 00052363700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej w Łobodnie, etap II - budowa budynku sportowo-rekreacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych rozbudową bazy sportowo-rekreacyjnej w Łobodnie, etap II - budowa budynku sportowo-rekreacyjnego 2. Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową i przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty obejmują między innymi: - stan zerowy - wykopy i fundamenty - stan surowy - ściany i stropy parteru i piętra - stan wykończeniowy - ścianki działowe i stolarka - stan wykończeniowy - tynki wewnętrzne, posadzki, roboty malarskie, elementy ślusarskie - elewacje i elementy zewnętrzne - instalacje wod. - kan. , co, cw, wentylacja, kotłownia węglowa - przyłącze wody - instalacje elektryczne wewnętrzne - kabel zasilający - roboty towarzyszące Wykonawca w kosztach ogólnych powinien uwzględnić koszty tablicy informacyjnej (wymiar 70 x 90 cm) i tablicy pamiątkowej (wymiar 30 x 50 cm), wykonanych zgodnie z wytycznymi instytucji zarządzającej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji 3. Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, oraz na zasadach określonych w SIWZ. Roboty powinny być wykonywane zgodnie z załączonym harmonogramem i z podziałem na niżej określone etapy. Pierwszy etap obejmuje następujące roboty: - stan zerowy - wykopy i fundamenty - stan surowy - ściany i stropy parteru i piętra - stan wykończeniowy - ścianki działowe i stolarka - przyłącze wody - kabel zasilający Drugi etap obejmuje następujące roboty: - stan wykończeniowy - tynki wewnętrzne, posadzki, roboty malarskie, elementy ślusarskie - elewacje i elementy zewnętrzne - instalacje wod. - kan. , co, cw, wentylacja, kotłownia węglowa - instalacje elektryczne wewnętrzne 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, o którym mowa w art. 57 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo budowlane 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania całkowitej obsługi geodezyjnej inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełnili następujący warunek szczegółowy: wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej jeden budynek użyteczności publicznej o kubaturze minimum 1500 m3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w złozonej ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu zamawiający żąda nastepujących dokumetów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wypełniony formularz oferty załącznik nr 3 do specyfikacji, 3. Kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo osoby uprawnionej do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta (jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 1). 6. Wskazanie kierownika budowy, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, wraz z kopią uprawnień budowlanych i kopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 7. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat ,dotyczących obiektów określonych w rozdziale VII pkt. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz robót należy dołączyć na załączniku nr 9 do siwz. Konieczne jest dołączenie referencji od inwestorów. 8. Oświadczenie wynikające z art.44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9. Oświadczenie o podwykonawcach (jeżeli dotyczy) 10. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaklobuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach