Przetargi.pl
,,Rozbudowa basenu rehabilitacyjnego wraz z pijalnią wód leczniczych w Sanatorium Uzdrowiskowym ,,Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. przy ul. Przy Stawku 12, na terenie działki o numerze ew. 150”

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 358 13 00 , fax. 52 358 13 03
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
    ul. Przy Stawku 12
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 358 13 00, fax. 52 358 13 03
    REGON: 1062511700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Rozbudowa basenu rehabilitacyjnego wraz z pijalnią wód leczniczych w Sanatorium Uzdrowiskowym ,,Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. przy ul. Przy Stawku 12, na terenie działki o numerze ew. 150”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,Rozbudowa basenu rehabilitacyjnego wraz z pijalnią wód leczniczych w Sanatorium Uzdrowiskowym ,,Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. przy ul. Przy Stawku 12, na terenie działki o numerze ew. 150” Szczegółowy zakres robót w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczno – wykonawcza , przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż., które stanowią załączniki do siwz. Zakres robót został podzielony na cztery etapy tj. Etap I obejmuje wykonanie między innymi: • Wykonanie ogrodzenia terenu budowy ogrodzeniem pełnym do wysokości 2 m i oznaczenie miejsca wykonywania robót. Zabezpieczenie dojścia głównego do Sanatorium. • Wykonanie robót ziemnych pod obiekt rozbudowy basenu. • Przebudowa przyłączy będących w obrysie nowego obiektu. • Wykonanie stanu surowego /otwartego/ całości budynku. • Wykonanie izolacji p. wilgociowych oraz termicznych, poziomych i pionowych stanu zerowego. • Ułożenie poziomów instalacji kanalizacji i kanalizacji deszczowej. • Wykonanie zasypki fundamentów i ścian fundamentowych. • Ułożenie uziomu otokowego taśmą ocynkowaną. Etap II obejmuje wykonanie między innymi: • Montaż konstrukcji wsporczych pod centrale wentylacyjne i panele solarne na dachu. • Wykonanie wypustów elektrycznych 1 i 3 fazowych na dach. • Wykonanie pokrycia połaci dachu. • Wykonanie ścianek działowych w nowym obiekcie. • Ułożenie zwodów - przewodów odprowadzających instalacji odgromowych w rurkach na ścianach zewn. • Ułożenie przewodów instalacji elektrycznych, SAP, sieci strukturalnej, CCTV , TV, nagłośnienia i alarmowej. • Montaż złącza kablowego z wypięciem istniejącego kabla zasilającego. • Montaż pionów, poziomów i podejść instalacji wod – kan , deszczowej i c.o. • Wykonanie tynków wewnętrznych. • Montaż instalacji wentylacji mechanicznej 40 % • Dostawa na budowę stolarki okiennej + drzwiowej zewnętrznej. • Wykonanie technologii obiegu zamkniętego wody basenowej 25 % Etap III obejmuje wykonanie między innymi: • Montaż tablic rozdzielczych inst. Elektrycznej. • Ułożenie tras kablowych dla instalacji elektrycznych i teletech. • Ułożenie połączeń wyrównawczych instalacji elektrycznej. • Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. • Wykonanie technologii obiegu zamkniętego wody basenowej 25 % • Od dnia 01.01.2018r należy rozpocząć przebudowę niecki basenu istniejącego basenu. Zakończenie prac do dnia 31.03.2018r. • Montaż instalacji wentylacji mechanicznej 40 % • Wykonanie posadzek betonowych z izolacjami . • Ułożenie okładzin ściennych, posadzkowych + niecka basenu nowego 50 % • Roboty elewacyjne 40 % Etap IV obejmuje wykonanie między innymi: • Wykonanie technologii obiegu zamkniętego wody basenowej 50 % • Montaż instalacji wentylacji mechanicznej 20 % • Ułożenie okładzin ściennych, posadzkowych + niecka basenu nowego 50 % • Montaż baterii, umywalek, i sedesów. • Wykonanie robót malarskich • Roboty elewacyjne 60 % • Montaż osprzętu instalacji teletechnicznych, SAP, CCTV, TV, nagłośnienia i elektrycznych. • Uruchomienie instalacji z wykonaniem niezbędnych pomiarów. Wykonanie prób technologicznych zamkniętego obiegu wody basenowej i wentylacji mechanicznej dla obiekt 2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny – Pan Karol Tabaczyński nr tel. 507 139 787. 4. Roboty budowlane będą mogły być wykonywane bez ograniczeń od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 17.00. 5. Zamówienie winno być wykonane w sposób niezakłócający funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi działalność w ruchu ciągłym. 6. Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF + w programie kosztorysowym/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest do składowania wszelkich odpadów w pojemnikach ustawionych na terenie budowy uzgodnionych z Zamawiającym oraz wywożenie odpadów na bieżąco, a po zakończeniu robót do całkowitego uporządkowania terenu budowy w terminie 7 dni od daty zakończenia robót. 8. Wykonawca odpowiada za organizację, utrzymanie i zabezpieczenie na własny koszt zaplecza budowy i drogi przejazdu wraz z organizacją i zabezpieczeniem ruchu na terenie budowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zminimalizowania uciążliwego wpływu prowadzonych robót na otaczające środowisko i użytkowników otaczających obiektów. 7. Dotyczy wymogu zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych : Wykonawca oświadcza, że zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1020 ze zmianami), przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę, na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu wszystkie osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. 7.1. między innymi: wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wykonania robót betonowo - murowych, wykonanie robót sanitarnych w zakresie wykonania instalacji wodno- kanalizacyjnej, wentylacji, wykonanie robót elektrycznych w zakresie wykonania instalacji elektrycznej. 7.2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy oraz podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 7.1. , Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. • W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.1. czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 7.3. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie ust. 1 czynności, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę 7.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000,00 zł /słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach