Przetargi.pl
Rozbudowa basenów letnich z niezbędną infrastrukturą Etap II

GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 94 3666100 , fax. +48 94 3666105
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
    Plac Wolności 3-4
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 94 3666100, fax. +48 94 3666105
    REGON: 330920860
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa basenów letnich z niezbędną infrastrukturą Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. „Rozbudowa basenów letnich z niezbędną infrastrukturą” zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową dotyczącą II etapu. Inwestycja realizowana będzie w Połczynie-Zdroju przy ul. Sobieskiego na działce nr ewid. 93/1, obręb 005 Połczyn-Zdrój. 2. Inwestycja współfinansowana jest ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Promesa wstępna NR Edycja6PGR/2023/1889/PolskiLad.3. UWAGA„Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku – ETAP I” – ZAKOŃCZENIE BUDOWY DO 01.05.2025 r. 4. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Wykonawcy ETAPU I realizowanego zadania (termin realizacji do dnia 01.05.2025 r.) na wejście na plac budowy. Wszelkie roboty budowlane i podłączenia instalacyjne wykonywane przez Wykonawcę etapu II muszą być zatwierdzone pisemną zgodą Wykonawcy etapu I oraz wykonywane pod nadzorem kierowników budowy obydwu etapów oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:Przedmiot główny45212000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych6. Przedmiot zamówienia:a) szczegółowy zakres robót:- budowa wodnego placu zabaw w formie połączonych platform z atrakcjami i zjeżdżalniami (sugerowany wygląd placu zabaw – wizualizacja, rysunki techniczne) - budowa tzw. strefy mokrej stopy i brodzików do płukania stóp, - ogrodzenie ażurowe, systemowe, panelowe na cokole systemowym (wys. cokołu 25 cm), zlokalizowane na powierzchni nieutwardzonej; ogrodzenie ażurowe, systemowe, panelowe bez cokołu, zlokalizowane na powierzchni utwardzonej – strefa mokrej stopy, - projektowane powierzchnie utwardzone, zlokalizowane przy basenach, w postaci kostki betonowej (jasna odbijająca promienie słoneczne kolor ciepły, żółty),- remont budynku technicznego, zgodnie z dokumentacją projektową, - uporządkowanie terenu, rekultywacja terenu (obsianie trawą); wyrobienie stabilnej skarpy wraz z obsadzeniem zielenią płożącą, zimozieloną, - budowa infrastruktury technicznej do obsługi terenu – monitoring, nagłośnienie, oświetlenie terenu, instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje technologiczne, - obiekt całościowo musi być dostosowany dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (m.in. basenowy podnośnik dla osób korzystających na wózkach inwalidzkich, brodzik do dezynfekcji i płukania stóp, istniejący budynku technicznego bez barier architektonicznych) - wycinka drzew, zaznaczonych na planszy,- wykonanie strefy rekreacyjnej, odpoczynku- wiaty zadaszone, wiata z grillem, wiata okrągła, boisko do piłki plażowej, kalistenika, tyrolka. Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wygląd zewnętrzny i sposób rozmieszczenia wszystkich urządzeń rekreacji, zabawy i małej architektury. b) Napełnienie basenu wodą w celu użytkowania po stronie wykonawcy. c) Ustalenia dodatkowe:- Wszystkie zdemontowane elementy instalacji są własnością Zamawiającego.- Wykonawca uzgodni z Zamawiającym rodzaj materiału oraz kolorystkę elementów wykończeniowych. - Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu.- Po stronie Wykonawcy leży wykonanie wszelkich badań: przepłukanie instalacji wodociągowej, badanie wody, wykonanie innych badań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w celu odbioru zadania przez Sanepid i Straż Pożarną. - Po stronie Wykonawcy wyposażenie obiektu w gaśnice p.poż., oznakowanie obiektu i instrukcja bezpieczeństwa przeciwpożarowego dla danego obiektu (w razie konieczności). - Obiekt powinien być dostosowany dla osób z specjalnymi potrzebami zgodnie z Ustawą o Zapewnianiu Dostępności Osobom Ze Szczególnymi Potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).d) Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi dla poszczególnego etapu, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.e) Przy wykonywaniu przedmiotowych robót budowlanych mogą być stosowane wyłącznie wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z PN, itp. oraz zgodne z wymaganiami określonymi w STWiOR.f) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.g) Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.h) Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią, wykonanie dokumentacji powykonawczej odbiorowej w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę.i) Cały zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacje dotyczące wadium:Zamawiający wymaga wniesienia wadium.16.1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:- 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)16.2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.16.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c ) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 419 ze zm.).UwagaW przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie zobowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:1. nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bankulub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,3. kwotę gwarancji,4. termin ważności gwarancji,5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.16.4. Wadium musi być wniesione do dnia 05 lipca 2024 r. do godziny 10:00.16.5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającegow PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693,tytułem „Wadium: Rozbudowa basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą”.Kopię przelewu należy załączyć do oferty.16.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunkubankowym zamawiającego.16.7. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertąw siedzibie zamawiającego drogą elektroniczną w terminie do 05 lipca 2024 r. do godziny 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym13:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów14:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej15:4.1. Wykonawca posiada lub zapewni o możliwości dysponowania następującą kadrą techniczną:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniemniezbędnym do wykonania zamówienia:10 Zgodnie z art. 462 ust. 2 p.z.p. zamawiający jest uprawniony do wymagania wskazania w ofercie podwykonawców, o ile na tym etapie wykonawca dysponuje taką wiedzą.11 Określić w dniach, tygodnia, miesiącach, latach od dnia zawarcia umowy, bądź poprzez wskazanie końcowej daty obowiązywania umowy. Zgodnie z art. 436 p.z.p. zasadą jest wskazanie terminu w dniach, tygodniach, miesiącach lub latach, chyba że wskazanie daty wykonania umowy jest uzasadnione obiektywną przyczyną.12 Fakultatywny element SWZ wprowadzany tylko w tych postępowaniach, w których stawiane są warunki udziału w rozumieniu art. 57 pkt 2 p.z.p.13 Zgodnie z art. 113 p.z.p. zamawiający jest uprawniony do wymagania, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg może być postawiony, gdy tego rodzaju ograniczenia wynikają z przepisów dotyczących danego rodzaju działalności.14 Warunek dotyczy sytuacji, gdy dla realizacji zamówienia konieczne jest posiadanie zezwolenia, licencji, koncesji lub wpis do odpowiedniego rejestru (art. 114 p.z.p.)15 W tym pkt można stawiać wymagania dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (art. 116 ust. 1 p.z.p.).a) kierownik budowy – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno – budowlanymi,b) kierownik robót instalacji sanitarnej – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, sieci i instalacji gazowych, instalacji urządzeń cieplnych i gazowych,c) kierownik robót elektrycznych – wskazana osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020r.,poz. 220).4.2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenieWarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno lub kilka zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem obiektów infrastruktury sportowej lub turystyczno-wypoczynkowej z uwzględnieniem basenu lub techniki basenowej o łącznej wartości co najmniej 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100) brutto16Uwaga:- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót,- przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie), zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną,- w przypadku złożenia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów zawierających dane podane w innych walutach niż w złoty polski, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu lub ostatniego kursu sprzed dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był podawany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach