Przetargi.pl
Rozbudowa Alei Wolności (od ulicy Brama Brzostowska do Placu 1000-lecia) w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: „Przebudowa Al. Wolności”

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Alei Wolności (od ulicy Brama Brzostowska do Placu 1000-lecia) w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: „Przebudowa Al. Wolności”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie: I. Branża drogowa Przedmiotem opracowania jest remont nawierzchni istniejących nawierzchni drogowych w zakresie: Generalnie projekt obejmuje wykonanie rozbudowy odcinka drogi Alei Wolności w n/w zakresie. Planuje się rozbudowę Alei Wolności w Głogowie zgodnie z załączonym do wniosku planem zagospodarowania terenu, polegającą na : - przebudowie nawierzchni ulicy przy wykorzystaniu istniejących materiałów kamiennych, - wymianie części wpustów ulicznych i montażu nowych wpustów wraz z przykanalikami, - demontażu istniejącego oświetlenia ulicznego i montażu nowych, stylowych latarń, - usunięciu kolizji z istniejącą infrastrukturą towarzyszącą, - usunięciu drzew i krzewów i wprowadzeniu nowych nasadzeń, - organizacji ruchu. 1. Jezdnia Jezdnia KR4 Na odcinkach Al. Wolności o nawierzchni bitumiczne – powierzchnia około - 1645 m2: warstwa ścieralna z masy mastyksowo-grysowej SMA 11 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22 P gr. 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabiliz. mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 20cm Na pozostałym odcinku przebudowanej Al. Wolności – powierzchnia około 7022 m2: kostka granitowa 16/20cm z odzysku (zasypywanie szczelin suchym betonem Rm=2,5MPa), podsypka cementowo-piaskowa, warstwa grubości 5cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm o uziarnieniu 0/31,5 mm, Na odcinku Al. Wolności od km 0+330 do km 0+490 – powierzchnia około 2375 m2: kostka granitowa 16/20cm z odzysku (zasypywanie szczelin suchym betonem Rm=2,5MPa), podsypka cementowo-piaskowa, warstwa gr. 5cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabiliz. mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 20cm stabilizacja gruntu cementem C1,5/2,0 < 4,0 MPa gr. 15 cm 2. Zjazdy – powierzchnia około 325 m2 nawierzchnia z ciemno-szarej kostki granitowej grubości 10 cm (zasypywanie szczelin suchym betonem Rm=2,5MPa), podsypka cementowo - piaskowa, warstwa grubości 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm o uziarnieniu 0/31,5 mm 3. Krawężniki i obrzeża krawężnik wystający uliczny granitowy, cięty i płomieniowany o wymiarach 30x15 cm na ławie z betonu C12/15 – długość około 2508 mb krawężnik wtopiony granitowy (mostowy) cięty i płomieniowany, o wymiarach 20x20 cm, ze skosem, na ławie z oporem z betonu C12/15 – długość około 442 mb obrzeże granitowe cięte o wymiarach 8x20 cm na ławie jw., - długość około 3064 mb 4. Ścieki przykrawężnikowe kostka granitowa cięta o wymiarach 10x10x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie wspólnej z krawężnikiem - długość około 1157 mb 5. Chodniki - o powierzchni około 7496 m2 Chodniki na obrzeżach jezdni: z płyt granitowych szarych, ciętych i promieniowanych. o wymiarach 50x50x7 cm, układane na styk, kostka szara, cięta z płyt (boki łupane) o grubości 8 cm, (zasypywanie szczelin suchym betonem Rm=2,5MPa), podsypka cementowo- piaskowa, warstwa grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm o uziarnieniu 0/31,5mm. Chodniki w pasie dzielącym jezdnie: z płyt granitowych szarych, ciętych i promieniowanych o wymiarach 50x50x7 cm, układane na styk, kostka szara, cięta (boki łupane) o grubości 8 cm (zasypywanie szczelin suchym betonem Rm=2,5MPa), kostka czarna (bazalt lub sjenit), cięta (boki łupane) o grubości 8 cm (zasypywanie szczelin suchym betonem Rm=2,5MPa), podsypka cementowo- piaskowa, warstwa grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm o uziarnieniu 0/31,5mm. 6. Przejścia dla pieszych - o powierzchni około 30 m2 Na odcinkach jezdni o nawierzchni z kostki granitowej nie ma możliwości trwałego oznakowanie przejść przy użyciu farb. Dlatego zaprojektowano następującą ich konstrukcję: pasy przejścia z płyt z jasnoszarego granitu, cięte i groszkowane, o wymiarach 50x50x8 cm, układane na styk, wypełnienie między pasami z kostki czarnej (bazalt lub sjenit) ciętej z płyt o grubości 10 cm, (zasypywanie szczelin suchym betonem Rm=2,5MPa), podsypka cementowo-piaskowa grubości 3 - 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 25 cm o uziarnieniu 0/31,5mm II. Branża sanitarna (sieć wodociągowa i sieć kanalizacji deszczowej): - budowa sieci wodociągowej z rur PEHD PE100, SDR17 PN10 DE225 (88,6mb) - budowa sieci wodociągowej z rur PEHD PE100, SDR17 PN10 DE90 (1,6mb) - montaż rury ochronnej fi 355x21,1mm (6,0mb) - włączenie w/w rurociągów do istniejącej sieci wodociągowej za pomocą wielozakresowego łącznika z funkcją zabezpieczenia przed przesunięciem DN/200/DN225 (2szt.) - przepięcie istniejącej sieci wodociągowej w50 za pomocą przyłącza kołnierzowego DN50, kołnierz dostosowany do materiału istniejącej rury (1 szt.) - montaż hydrantu DN80 = łuk kołnierzowy dostosowany do materiału istniejącej rury (1szt.) - montaż zasuwy kołnierzowej DN80 (1szt.) - montaż zasuwy kołnierzowej DN50 (1szt.) - roboty ziemne związane z w/w montażami (1kpl.) - demontaż rurociągu betonowego o średnicy nominalnej 200mm (171,8mb) - demontaż studzienek ściekowych ulicznych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu (35szt.) - budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U SN8 SDR34 DN315mm (312,0mb) - budowa przykanalików kanalizacji rur PVC-U SN8 SDR34 DN200mm (297,7mb) - budowa studni rewizyjnej o średnicy 1200 mm z prefabrykowanych kręgów betonowych, z betonu wibrowanego i wodoszczelnego, wyposażonych we włazy typu ciężkiego klasy D-400 z żeliwa z zamknięciem uniemożliwiającym kradzież z wypełnieniem betonowym (klasa betonu C35/45) z wkładką amortyzującą z wentylacją. Studnie wyposażone w systemowe przejście szczelne SN8 SDR34 SLW60 (13 szt.) - budowa studzienek ściekowych ulicznych betonowych fi500 zwieńczonych wpustem ściekowym ulicznym klasy D400 kołnierzowych z żeliwa szarego z zawiasami, wyposażonych w pierścień odciążający oraz płytę podtrzymującą wpust. Studzienki wyposażyć w osadnik zanieczyszczeń (min. H=0,95m), oraz stalowe ocynkowane wiaderko na zanieczyszczenia (32 szt.) - roboty ziemne związane z w/w montażami (1kpl.) III. Branża elektryczna (budowa linii oświetlenia drogowego oraz usunięcie kolizji sieci ś/n 20 kV i n/n 0,4 kV): 1. Budowa linii oświetlenia drogowego - demontaż istniejących słupów oświetlenia drogowego - 48 szt. - demontaż istniejących opraw oświetlenia drogowego - 48 szt. - demontaż istniejących wysięgników rurowych - 48 szt. - montaż uziomów poziomych FeZn 25 x 4 - 440 mb - montaż rur osłonowych DVK 110 - 241 mb - montaż rur osłonowych DVK 75 - 2108 mb - montaż fundamentów prefabrykowanych F-130 – 49 szt. - montaż fundamentów prefabrykowanych F-100 - 32 szt. - montaż słupów oświetl. DPb/1x z wysięgnikiem W-1,5/5 - 42 szt. - montaż słupów oświetl. DPb/2x z dwoma wysięg. W-1,5/5 - 7 szt. - montaż słupów oświetleniowych DPB h-3m - 32 szt. - montaż kabla YAKXs 4 x 35 mm2 - 2631 mb - montaż opraw oświetl. COSMO LED 72W - 49 szt. - montaż opraw oświetl. COSMO LED 48W - 7 szt. - montaż opraw oświetl. OS-1 LED 32W - 32 szt. - montaż przewodów w słupie YDy 2 x 1,5 mm2 - 83 kpl 2. Usunięcie kolizji linii ś/n 20 kV - odkopanie kabla do zabezpieczenia rurą osłonową - 30 mb - montaż rur osłonowych – dwudzielnych – A 160 PS - 26 mb - pomiary kontrolno – odbiorcze - 1 kpl 3. Usunięcie kolizji linii n/n 0,4 kV - odkopanie kabla do zabezpieczenia rurą osłonową - 84 mb - montaż rur osłonowych – dwudzielnych - A 110 PS - 86 mb - pomiary kontrolno – odbiorcze - 1 kpl - montaż muf przelotowych JLP-CX4 185-300 - 2 szt. - ręczne kopanie rowów dla kabli grunt kat. I – II - 29,2 m3 - montaż rur osłonowych DVK 110 - 9 mb - ręczne układanie kabla YAKXS 4 x 240 mm2- 20 mb - przełożenie istniejących kabli do nowego wykopu - 71 mb IV. Zieleń – zgodnie z projektem RAL Projektowanie – Konsulting z Zielonej Góry Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ Wyjaśnienie: Dokumentację projektowo-kosztorysową na rozbudowę Al. Wolności opracowała pierwotnie firma RAL Projektowanie – Konsulting z Zielonej Góry, która uzyskała prawomocną decyzję ZRID stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający w 2016 roku dokonał aktualizacji tej dokumentacji przez Zakład Usługowo-Projektowy WIR z Lubina. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 240.000,00 złotych słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych 00/100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BGŻ w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach