Przetargi.pl
Rozbiórka obiektów gminnych

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Jana Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    Jana Matejki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    REGON: 891050841
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka obiektów gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1: Rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Niepodległości 245 w Wałbrzychu.Przedmiot zamówienia w ramach tego zadania obejmuje:1) przed przystąpieniem do rozbiórki opróżnienie budynku z mebli oraz innych przedmiotów pozostałych w budynku i ich utylizacja,2) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie jej na czas rozbiórki obiektu budowlanego, w tym zgłoszenie zajęcia pasa drogowego oraz wszelkie koszty z tym związane,3) rozbiórka ww. obiektu zgodnie z posiadaną przez Inwestora dokumentacją – projektem rozbiórki oraz aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego,4) prowadzenie prac rozbiórkowych z zachowaniem szczególnej ostrożności m.in. poprzez:- opracowanie planu BIOZ,- zastosowanie niezbędnych środków ochrony indywidualnej wszystkich osób przebywających na terenie realizowanej rozbiórki,- zastosowanie ogrodzenia z paneli pełnych o wysokości 1,8 – 2.0 m.b., wygrodzenie stref niebezpiecznych uniemożliwiających dostęp osobom postronnym oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych i tablicy informacyjnej,- wydzielenie składowiska materiałów z rozbiórki, tj. drewno, stal, gruz,- zastosowanie specjalistycznych urządzeń przy ręcznym usuwaniu materiałów z rozbieranego budynku, np. zsuwnice pochyłe, rynny spustowe i in.,- w celu zmniejszenia zapylenia – ewentualne zainstalowanie zraszaczy na wszystkich stanowiskach kruszenia muru i zaprawy,- zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w tym powiadomienie właścicieli sąsiednich nieruchomości o zamiarze przystąpienia do rozbiórki) oraz drzewostanu przed ewentualnym uszkodzeniem,5) wywóz i przekazanie wyselekcjonowanych odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji umowy do odzysku lub unieszkodliwienia na składowisko wskazane przez Zamawiającego, gruz przed wywozem powinien być rozdrobniony,6) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - wyrównanie 10 cm humusu, wysianie trawy,7) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu.ZADANIE 2: Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Armii Krajowej 54a w Wałbrzychu.Przedmiot zamówienia w ramach tego zadania obejmuje:1) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie jej na czas rozbiórki obiektu budowlanego, w tym zgłoszenie zajęcia pasa drogowego oraz wszelkie koszty z tym związane,2) rozbiórka ww. obiektu zgodnie z posiadaną przez Inwestora dokumentacją – projektem rozbiórki oraz aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego,3) prowadzenie prac rozbiórkowych z zachowaniem szczególnej ostrożności m.in. poprzez:- opracowanie planu BIOZ,- zastosowanie niezbędnych środków ochrony indywidualnej wszystkich osób przebywających na terenie realizowanej rozbiórki,- zastosowanie ogrodzenia z paneli pełnych o wysokości 1,8 – 2.0 m.b., wygrodzenie stref niebezpiecznych uniemożliwiających dostęp osobom postronnym oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych i tablicy informacyjnej,- wydzielenie składowiska materiałów z rozbiórki, tj. drewno, stal, gruz,- zastosowanie specjalistycznych urządzeń przy ręcznym usuwaniu materiałów z rozbieranego budynku, np. zsuwnice pochyłe, rynny spustowe i in.,- w celu zmniejszenia zapylenia – ewentualne zainstalowanie zraszaczy na wszystkich stanowiskach kruszenia muru i zaprawy,- zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w tym powiadomienie właścicieli sąsiednich nieruchomości o zamiarze przystąpienia do rozbiórki) oraz drzewostanu przed ewentualnym uszkodzeniem,4) wywóz i przekazanie wyselekcjonowanych odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji umowy do odzysku lub unieszkodliwienia na składowisko wskazane przez Zamawiającego, gruz przed wywozem powinien być rozdrobniony,5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - wyrównanie 10 cm humusu, wysianie trawy,6) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu.ZADANIE 3: Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Józefa Pankiewicza 7a w Wałbrzychu.Przedmiot zamówienia w ramach tego zadania obejmuje:1) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie jej na czas rozbiórki obiektu budowlanego, w tym zgłoszenie zajęcia pasa drogowego oraz wszelkie koszty z tym związane,2) rozbiórka ww. obiektu zgodnie z posiadaną przez Inwestora dokumentacją – projektem rozbiórki oraz aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego,3) prowadzenie prac rozbiórkowych z zachowaniem szczególnej ostrożności m.in. poprzez:- opracowanie planu BIOZ,- zastosowanie niezbędnych środków ochrony indywidualnej wszystkich osób przebywających na terenie realizowanej rozbiórki,- zastosowanie ogrodzenia z paneli pełnych o wysokości 1,8 – 2.0 m.b., wygrodzenie stref niebezpiecznych uniemożliwiających dostęp osobom postronnym oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych i tablicy informacyjnej,- wydzielenie składowiska materiałów z rozbiórki, tj. drewno, stal, gruz,- zastosowanie specjalistycznych urządzeń przy ręcznym usuwaniu materiałów z rozbieranego budynku, np. zsuwnice pochyłe, rynny spustowe i in.,- w celu zmniejszenia zapylenia – ewentualne zainstalowanie zraszaczy na wszystkich stanowiskach kruszenia muru i zaprawy,- zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w tym powiadomienie właścicieli sąsiednich nieruchomości o zamiarze przystąpienia do rozbiórki) oraz drzewostanu przed ewentualnym uszkodzeniem,4) wywóz i przekazanie wyselekcjonowanych odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji umowy do odzysku lub unieszkodliwienia na składowisko wskazane przez Zamawiającego, gruz przed wywozem powinien być rozdrobniony,5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - wyrównanie 10 cm humusu, wysianie trawy,6) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:- dla zadania nr 1 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),- dla zadania nr 2 – 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100),- dla zadania nr 3 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w WałbrzychuBank Millenium SA 91 1160 2202 0000 0004 9416 1592z adnotacją „Wpłata wadium – numer sprawy DU.260.51.2022” i nazwa Wykonawcy oraz nr zadania.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;5.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant/ poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą);5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu.7. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny.8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:A) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na rozbiórce obiektu o kubaturze nie mniejszej niż- w przypadku Zadania 1 – 3 500 m3;- w przypadku Zadania 2 – 1 700 m3;- w przypadku Zadania 3 – 1 150 m3.B) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:Kierownik budowy (robót rozbiórkowych) posiadający łącznie:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- posiadającym min. 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót i/lub kierowaniu robotami na stanowiskach: kierownik budowy i/lub kierownik robót i /lub inspektor nadzoru inwestorskiego (liczone od daty uzyskania uprawnień).W przypadku składania przez potencjalnego Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca dysponował lub miał możliwość dysponowania różnymi osobami na stanowisku kierownika budowy (robót rozbiórkowych).Wymagane uprawnienia powinny być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach