Przetargi.pl
Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatu chojnickiego, słupskiego, puckiego i starogardzkiego, województwo pomorskie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661-72-72
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661-72-72
    REGON: 367849538-00138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kowr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się na terenie powiatu chojnickiego, słupskiego, puckiego i starogardzkiego, województwo pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów budowlanych położonych na terenie powiatu chojnickiego, słupskiego, puckiego i starogardzkiego, województwo pomorskie. 1.2 Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części – 4 zadania w następujący sposób: 1.2.1 CZĘŚĆ 1 - ZADANIE A Rozbiórka budynku paszowego nr. inw. 44/0179 znajdującego się na działce nr 39/26 obręb Ciechocin, gm. Chojnice, powiat chojnicki. 1.2.2 CZĘŚĆ 2 - ZADANIE B Rozbiórka następujących obiektów znajdujących się na działce nr 9/22 obręb Warcino, gm. Kepice, powiat słupski: 1) Silos nr inw. 91*B 2) Tuczarnia nr inw. 61*C 3) Chlewnia nr. inw. 89*K 4) Magazyn nr. inw. 44*D 1.2.3 CZĘŚĆ 3 - ZADANIE C Rozbiórka następujących obiektów położonych na terenie powiatu puckiego: 1) Przechowalnia ziemniaka nr inw. 035/P znajdujący się na działce nr 146/49 obręb Parszkowo-Kłanino gm. Krokowa 2) Linia elektryczna nr inw. 2/P/2 znajdująca się na działce nr 146/44; 146/48 obręb Parszkowo-Kłanino gm. Krokowa. 1.2.4 CZĘŚĆ 4 - ZADANIE D Rozbiórka następujących obiektów położonych na terenie powiatu starogardzkiego: 1) Chlewnia macior nr. inw. 75/I/B znajdujące się na dz. nr. 311/33 obr. Barłożno gm. Skórcz 2) Chlewnia macior nr. inw. 49/I/B znajdujące się na dz. nr. 311/33 obr. Barłożno gm. Skórcz 3) Zbiornik p.poż nr. inw. 502/I/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 4) Drogi i place UO nr. inw. 474/II/B znajdujące się na dz. 311/28 obr.Barłożno gm. Skórcz 5) Silos przejezd.3-segm nr. inw. 509/I/B znajdujące się na dz.311/27 obr. Barłożno gm.Skórcz 6) Silos przejezd. 1-segm. Nr. inw. 616/I/B znajdujące się na dz. 311/27 obr. Barłożno gm.Skórcz 7) zbiornik na gnojowicę nr inw. 495/II/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 8) zbiornik na gnojowicę nr inw. 496/II/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 9) zbiornik na kiszonkę nr.inw. 497/II/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 10) zbiornik na soki nr.inw. 498/II/B znajdujące się na dz.311/27 obr. Barłożno gm.Skórcz 11) zbiornik na soki nr.inw. 499/II/B znajdujące się na dz.311/27 obr. Barłożno gm.Skórcz 12) zbiornik na soki nr.inw. 500/II/B znajdujące się na dz.311/27 obr. Barłożno gm.Skórcz 13) zbiornik na soki nr.inw. 501/II/B znajdujące się na dz.311/27 obr. Barłożno gm.Skórcz 14) osadnik gnil. Nr.inw. 507/II/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 15) Sieć wod.kanaliz. UO 500 nr.inw. 475/II/B/*B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 16) Sieć zew. linia nr. inw. 476/II/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 17) ogrodzenieosadn.UO500 nr.inw.477/II/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 18) ogrodzenie obory UO500 nr.inw.478/II/B znajdujący się na dz. 311/28 obr. Barłożno gm.Skórcz 19) skład opału żużlu nr.inw.479/II/B. Na dz. 311/28 obręb Barłożno przy silosach przejazdowych oraz w zbiorniku na kiszonkę znajdują się zużyte opony od maszyn rolniczych (ok. 50 szt.), które należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Na dz. 311/33 obr. Barłożno znajdują się obiekty budowlane tj. dwa budynki chlewni objęte decyzją PINB/7141/11/19/2015 z dnia 31.07.2017r. nakazującą wykonanie rozbiórki przez Agencję Nieruchomości Rolnych. Działka stanowi własność prywatną, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa jako następca prawny posiada zgodę na wejście na teren działki nr. 311/33 obr. Barłożno celem wykonania obowiązku rozbiórki budynków chlewni. 1.3 Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projektach rozbiórek, przedmiarach robót, wycenie materiałów z odzysku, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjach. 1.4 Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) koszt wykonania i złożenia dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK, 5) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 6) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas rozbiórki i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich – jeśli zajdzie taka potrzeba, 8) koszt ustanowienia kierownika budowy, 9) powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac (dotyczy obiektów zawierających azbest i obiektów z wydanymi pozwoleniami na rozbiórkę), 10) koszt przekazania azbestu oraz transport do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami – Zamawiający oczekuje kopii karty przekazania odpadu, 11) Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości: ZADANIE A – 11 153,66 zł netto (w tym: 5 051,79 zł netto za gruz ceglano – betonowy; 5 736,26 zł netto za złom; 365,61 zł netto za drewno opałowe); ZADANIE B – 23 902,49 zł netto (w tym: 15 400,10 zł netto za gruz ceglano – betonowy; 8 424,77 zł netto za złom; 77,62 zł netto za drewno opałowe); ZADANIE C – 5 799,22 zł netto za gruz ceglano – betonowy; ZADANIE D – 52 809,54 zł netto (w tym: 52 351,40 zł netto za gruz ceglano – betonowy; 458,14 zł netto za drewno opałowe). 1.5 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym lub opisem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Zamawiający informuje, że: - STWIOR (załącznik nr 12 do SIWZ) dotyczy również obiektów w miejscowości Bińcze, Górki, Klasztorek i Sztumska Wieś które nie podlegają rozbiórce w przedmiotowym postępowaniu !! 2) Plac rozbiórki winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren rozbiórki należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu rozbiórki odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy wynikających z Prawa budowlanego. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 8) Zakres prac obejmować będzie: całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami, oczyszczenie terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. 9) Zakres robót obejmuje również złożenie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK. 10) Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projektach rozbiórek, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, wycenie materiałów z odzysku, decyzjach. 11) Na wyżej wymienione prace Zamawiający posiada prawomocne pozwolenia bądź zgłoszenia robót uzyskane od miejscowo odpowiedniego starosty powiatowego. 12) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego zgłaszania zakończonych prac na poszczególnych lokalizacjach. 1.6 Ilości podane w przedmiarach należy traktować pomocniczo. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie ilości robót do wykonania ze stanem faktycznym. Za przyjęte ilości z przedmiarów pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca. 1.7 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1.7.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności opisane w przedmiarze robót. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 1.7.2 Dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób do wykonania czynności wymienionych w ust. 1.7.1 z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. Wykaz wraz z oświadczeniem winien zostać złożony przez Wykonawcę jak i podwykonawców w dniu podpisania umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 1.7.3 W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie 2 dni roboczych od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. 1.7.4 Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 1.7.1 i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami Projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium: 1) na część 1 - zadanie A - w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 2) na część 2 - zadanie B - w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) 3) na część 3 - zadanie C - w wysokości: 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100) 4) na część 4 – zadanie D – w wysokości: 5 400,00 zł (pięć tysięcy czterysta złotych 00/100) 1.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.3 Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy przed upływem terminu składania ofert dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr rachunku 69 1130 1121 0006 5590 8320 0002 z dopiskiem: Wadium – „Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie woj. pomorskiego – zadanie nr …” Uwaga: wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 2) Wadium wnoszone w formach wymienionych w ust. 11.2 pkt 2 - 5 musi: a) Wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 3) wskazywać beneficjenta – Zamawiającego - Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28; b) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą); c) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium); d) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie; e) zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, f) być ważne przez cały okres terminu związania ofertą. 4) Oryginał dokumentu wadium w formie, o której mowa w ust. 11.2 pkt 2-5 należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert do Kasy Zamawiającego. Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub formie skutkuje odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 1.4 Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.5 Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o których mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1), 2) i 8) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach