Przetargi.pl
Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku scenicznego i dostosowanie go do nowoczesnej działalności kulturalnej Suskiego Ośrodka Kultury w Suszu wraz z infrastrukturą techniczną

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku scenicznego i dostosowanie go do nowoczesnej działalności kulturalnej Suskiego Ośrodka Kultury w Suszu wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: ,,Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku scenicznego i dostosowanie go do nowoczesnej działalności kulturalnej Suskiego Ośrodka Kultury w Suszu wraz z infrastrukturą techniczną ”. Zakres rzeczowy obejmuje: I. Roboty budowlane, 1.Roboty rozbiórkowe 1.1. Rozbiórka budynku zaplecza scenicznego, 1.2. Rozbiórka garażu blaszanego, 1.3. Rozbiórka sceny 2. Budynek zaplecza scenicznego /ozn.nr 7/ 2.1 Prace ziemne, wymiana gruntu, 2.2 Fundamenty i ściany fundamentowe, 2.3 Konstrukcja przyziemia, 2.4 Strop poziom : 2,75 m, 4,235 m, 5,985 m, 2.5 Podbudowa pod posadzki, 2.6 Konstrukcja piętra, poziom 5,665 m, 8,62 m, 10,45 m 2.7 Pokrycie dachu, pokrycie tarasu, izolacje, 2.8 Stolarka zewnętrzna, 2.9 Ocieplenie ścian, 2.10 Ścianki działowe, obudowy kominów wewnętrznych, 2.11 Izolacje posadzki, szlichta poz. 0,00 m, 2.12 Izolacje posadzki, szlichta poz. 2,89 m, 2.13 Izolacje posadzki, szlichta poz. 4,375 m i 6,125 m, 2.14 Stolarka wewnętrzna, 2.15 Wykończenie posadzki, 2.16 Wykończenie ścian, sufitów, 2.17 Elementy kowalsko-ślusarskie, 3. Zagospodarowanie terenu 3.1 Nawierzchnie utwardzone, 3.2 Nawierzchnie trawiaste, II. Roboty elektryczne 1. Instalacja zewnętrzna – zagospodarowanie terenu 1.1 Budowa oświetlenia terenu, 1.2 Przebudowa kolizji elektrycznej, 1.3 Pomiary elektryczne 2. Instalacje wewnętrzne 2.1 Wewnętrzne linie zasilające (WLZ), tablice elektryczne, wyłączniki GWP 2.2 Instalacja oświetleniowe, 2.3 Instalacja gniazd wtykowych, 2.4 Instalacja gniazd wtykowych( zasilenie zestawów komputerowych), 2.5 Instalacja gniazd wtykowych (suszarek do rąk, pojemnościowych podgrzewaczy wody), 2.6 Instalacja klimatyzacji i wentylacji, 2.7 Szyna wyrównawcza, 2.8 Instalacja odgromowa, 2.9 Pomiary elektryczne, III. Roboty sanitarne 1.Przyłącze wodociągowe, 2.Przyłącze kanalizacji sanitarnej, 3.Pzryłącze kanalizacji deszczowej, 4. Instalacja kanalizacji sanitarnej 4.1 Roboty ziemne i budowlane 4.2 Przewody kanalizacji sanitarnej z uzbrojeniem, 5. Instalacja kanalizacji deszczowej, 5.1 Roboty ziemne i budowlane 5.2 Przewody kanalizacji sanitarnej z uzbrojeniem, 6.Instalacja wodociągowa 6.1 Roboty budowlane, 6.2 Przewody z uzbrojeniem, 6.3 Izolacje termiczne, 7. Instalacja centralnego ogrzewania 7.1 Przewody z uzbrojeniem, 7.2 Izolacje termiczne, 7.3 Roboty budowlane, 8. Pomieszczenie wymiennikowni 9. Wentylacja mechaniczna 9.1 Przewody z uzbrojeniem, 9.2 Izolacja 9.3 Roboty budowlane, 10. Klimatyzacja 2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45.20.00.00-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, 45.31.00.00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45.33.00.00-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne, 45.33.11.00-7 – Roboty instalowania centralnego ogrzewania, 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, zapewni pełną obsługę geodezyjną oraz minimum 36 miesięczny okres gwarancji. 4. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty budowlane, elektryczne i sanitarne. 5.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 6.Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 8. Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący roboty budowlane, elektryczne i sanitarne w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 9. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 10. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 11. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 12. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 13. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na podstawie przepisów ustawy pzp. 14. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 15. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 16. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 17. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 19. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach