Przetargi.pl
Rozbiórka i budowa budynku komunalnego nr 47 na osiedlu Miodowa Jar wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach realizacji zadania „Rewitalizacja budynków komunalnych na osiedlu Miodowa Jar – etap VI’’

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3671598 , fax. 24 3671598
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3671598, fax. 24 3671598
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka i budowa budynku komunalnego nr 47 na osiedlu Miodowa Jar wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach realizacji zadania „Rewitalizacja budynków komunalnych na osiedlu Miodowa Jar – etap VI’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: 1. Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Miodowej 47 wraz z częścią podpiwniczoną i fundamentami wg opisu prowadzenia robót rozbiórkowych. 2. Budowa w jego miejscu nowego budynku wielorodzinnego z modyfikacją istniejącego obrysu budynku (numer budynku: 47 - typ I) wraz z podjazdami dla niepełnosprawnych wg dokumentacji technicznej “Rewitalizacja osiedla budynków komunalnych wielorodzinnych Miodowa -Jar” opracowanej przez Wojewódzką Dyrekcję Inwestycji 07-410 Ostrołęka, ul. Piłsudskiego 38 w listopadzie 2007r. 3. Rozbiórka istniejącego śmietnika wraz z fundamentami oraz nawierzchni betonowej obok śmietnika.(od strony południowej budynku nr 47). 4. Rozbiórka istniejącego śmietnika wraz z fundamentami oraz nawierzchnią betonową.(od strony północnej budynku nr 49) 5. Budowa nowej wiaty śmietnikowej na fundamentach betonowych (w/g opisu pkt. 4) 6. Demontaż istniejącego przyłącza wod-kan. i c.o. 7. Wykonanie nowego przyłącza wod-kan., elektroenergetycznego 8. Wykonanie wycinki drzew i krzewów zgodnie z decyzją na wycinkę. 9. Demontaż istniejących dojść i chodników w obrębie zakresu opracowania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonanie nowych dojść i chodnika z kostki betonowej w zakresie wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia 11. Wykonanie zagospodarowania terenu zielonego, w postaci wykonania trawnika w obrębie zakresu przedmiotu zamówienia 12. Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2.Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty dołączane do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium- (jeżeli jest w formie innej niż pieniężna). 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego /jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach