Nadleśnictwo Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Sportowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3140063(64) , fax. 713 178 184
- Data zamieszczenia: 2019-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miękinia
ul. Sportowa 2
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 71 3140063(64), fax. 713 178 184
REGON: 93102401400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl/miekinia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miękinia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych w osadzie leśnej w Kiełczynie nr 46 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia związany z rozbiórką dwóch budynków gospodarczych (nr II, III) w osadzi leśnej w Kiełczynie nr 46 obejmuje zakres m.in.: - prace przygotowawcze,- rozbiórka podziemnych elementów sieci (jeżeli będzie konieczne),- wykucie ościeżnic,- rozebranie pokrycia dachowego z papy,- rozebranie elementów więźby dachowej,- rozebranie słupów,- rozebranie podłóg,- rozebranie legarów,- rozebranie drewnianych belek podwalinowych,- rozebranie ścian zewnętrznych,- ręczna rozbiórka stóp fundamentowych,- wywiezienie materiałów z rozbiórki wraz z kosztami utylizacji,- zasypanie wykopów ziemią (jeżeli będzie konieczne),- uporządkowanie terenu po pracach rozbiórkowych,- inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:- odpowiednie oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót przed dostępem osób postronnych,- przygotowanie Planu BIOZ przez kierownika rozbiórki, - organizacja zaplecze budowy (jeżeli jest konieczne),- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej likwidacji budynków przez uprawnioną jednostkę geodezyjną. Wycena prac powinna zostać wykonana zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentacją projektową rozbiórki oraz na podstawie załączonych do dokumentacji przetargowej przedmiarów robót. Roboty rozbiórkowe objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z:a) dokumentacją projektową (projekt rozbiórki budynku gospodarczego nr III),b) dokumentacją fotograficzną, c) zaświadczeniem Starosty Dzierżoniowskiego (dla budynku gospodarczego nr II),d) właściwymi normami polskimi i branżowymi oraz przepisami i ustawami,e) specyfikacją istotnych warunków zamówienia,f) zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego,g) decyzją pozwolenia na rozbiórkę (dla budynku gospodarczego nr III). Zamawiający przed złożeniem oferty przetargowej zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórki powinny zostać przekazane do utylizacji lub złomowania. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające utylizację lub złomowanie materiałów rozbiórkowych.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia (zalecane) przed złożeniem oferty,b) wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej,c) realizacji robót zgodnie z przekazaną dokumentacją, właściwymi normami polskimi i branżowymi oraz przepisami i ustawami, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami inspektora nadzoru,d) w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, koordynowanie robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,e) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,f) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy. Lokalizacja zamówienia: Osada leśna Kiełczyn 46 - województwo dolnośląskie, powiat dzierżoniowski, gmina Dzierżoniów, obręb ewidencyjny Kiełczyn, działka ewidencyjna nr 284/1. Informacje o ofercie wariantowej, zamówieniu z wolnej ręki, umowie ramowej i aukcji elektronicznej: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie przewiduje zamówień z wolnej ręki, c) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, d) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 15 1600 1462 1028 2017 4000 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na „Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych w osadzie leśnej w Kiełczynie nr 46.”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – z tłumaczeniem na Język polski. Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy wg. przedmiaru robót – załącznik nr 2, 3) Oświadczenie – załącznik nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.2712.3.2024.ECS Remont elewacji od strony Odry wraz z wymianą stolarki okiennej budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4, we Wrocławiu”.
Dodano: 2024-03-25 - Docieplenie zewnętrzne ścian oficyny (DWOMP Oddział OLK we Wrocławiu) wraz z robotami towarzyszącymi.
Dodano: 2023-09-26 - Budowa i remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Żarów
Dodano: 2023-09-19 - Utworzenie Klubu Senior+ CZĘŚĆ 1 Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego - baru, na lokal usługowy – klub seniora+ wraz z przebudową przedmiotowego lokalu
Dodano: 2023-08-30 - Docieplenie zewnętrzne ścian oficyny (DWOMP Oddział OLK we Wrocławiu) wraz z robotami towarzyszącymi.
Dodano: 2023-08-11 - Rozbiórka stacji paliw zlokalizowanej przy autostradzie A18 w km 74+000 po stronie prawej
Dodano: 2023-07-06 - „Adaptacja Punktu Przedszkolnego w Goliszowie na Przedszkole.”
Dodano: 2023-03-14 - Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja sieci kanalizacyjnej pomiędzy m. Dankowice a m. Bukwica
Dodano: 2023-01-17 - Rozbiórka budynków gospodarczych w miejscowości Cieszyce i Nowa Wieś Goszczańska
Dodano: 2022-11-10 - Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych w miejscowości Ostrowąsy gmina Milicz działka nr 200/22
Dodano: 2022-10-14