Przetargi.pl
Rozbiórka dawnej stołówki na terenie PWSZ w Sanoku, ul. Mickiewicza 21.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Mickiewicza 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4655950, 4655966 , fax. 013 4655959
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku
    ul. Mickiewicza 21 21
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4655950, 4655966, fax. 013 4655959
    REGON: 37102087700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-sanok.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka dawnej stołówki na terenie PWSZ w Sanoku, ul. Mickiewicza 21.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: Przedmiotem przetargu jest rozbiórka budynku stołówki żołnierskiej (po byłej Jednostce Wojskowej) na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku. Budynek stołówki zlokalizowany jest na działce nr 62/7 w sąsiedztwie budynków dydaktycznych PWSZ przy ulicy Mickiewicza 21. Budynek stołówki jest budynkiem wolnostojącym. Budynek podlegający rozbiórce nie jest objęty ochroną konserwatorską. Szczegółowy zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości 3000 PLN, słownie: trzy tysiące złotych. 2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu - wpłaca się tylko przelewem na rachunek: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. oddział Centrum w Sanoku 82 1020 2980 0000 2502 0002 9959 , z adnotacją Wadium - przetarg nr DO. 208-01/10 , do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu, lub b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.; Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej załączyć do oferty w formie oryginału celem przekazania do Wydziału Finansowego a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy trwale złączyć z ofertą. 3.Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 dnia 13 sierpnia 2010 r. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny powinien zawierać klauzulę o treści: Gwarant wykona zobowiązanie wynikające z niniejszej gwarancji bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze żądanie beneficjenta w przypadku gdy: a.Zobowiązany odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.Zobowiązany nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zobowiązanego. d.Zobowiązany w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-sanok.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach