Przetargi.pl
Rozbiórka hali widowiskowo-sportowej MOSIR przy ul. Solskiego 1 w Mielcu wraz z przełożeniem istniejącej infrastruktury technicznej oraz opracowaniem dokumentacji budowlanej na rozbiórkę w trybie - zaprojektuj i wykonaj

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka hali widowiskowo-sportowej MOSIR przy ul. Solskiego 1 w Mielcu wraz z przełożeniem istniejącej infrastruktury technicznej oraz opracowaniem dokumentacji budowlanej na rozbiórkę w trybie - zaprojektuj i wykonaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka hali widowiskowo-sportowej MOSIR przy ul. Solskiego 1 w Mielcu wraz z przełożeniem istniejącej infrastruktury technicznej oraz opracowaniem dokumentacji budowlanej na rozbiórkę w trybie - zaprojektuj i wykonaj - w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Informacje ogólne Planowany do rozbiórki obiekt hali widowiskowo-sportowej wzniesiony na początku lat sześćdziesiątych to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z dachem łukowym - stropodach kryty blachą trapezową o złożonym układzie warstw. Gabaryty budynku w osiach konstrukcji 50.05x90.00 m. Wysokość od poziomu boiska do wierzchu konstrukcji w kalenicy ok. 12.23 m, wysokość okapu hali od poziomu boiska 4.40 m. W ramach inwestycji przewidziano: 1) Opracowanie dokumentacji budowlanej na rozbiórkę hali widowiskowo-sportowej wraz z zewnętrznymi czerpniami powietrza i kanałami dolotowymi (A), budynku warsztatowego (B), budynku kotłowni (C), budynku magazynowego (D) przy stacji trafo, budynku na chemikalia tzw. Bunkier (E) oraz lodowiska z jego infrastrukturą tj. kontenerową kasa biletową, garażem na rolbę oraz fundamentem pod chillera (F) zlokalizowanych w Mielcu przy ul. Solskiego 1 na działkach nr 1517/18 oraz 1517/19. 2) Rozbiórkę istniejącej hali widowiskowo-sportowej (A) wraz z zewnętrznymi czerpniami powietrza i kanałami dolotowymi, urządzeniami i sieciami podziemnymi oraz lodowiska z jego infrastrukturą tj. kontenerową kasą biletową, garażem na rolbę oraz fundamentem pod chillera (F) z zapewnieniem ciągłości pracy kompleksu basenów zewnętrznych poprzez przełożenie instalacji elektrycznych, instalacji c.o., instalacji wod.-kan., instalacji solarnej służącej w okresie letnim do wspomagania podgrzewania ciepłej wody w kompleksie basenów otwartych. 2.2 Przedmiot i zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki hali sportowo-widowiskowej MOSIR (A) wraz z zewnętrznymi czerpniami powietrza i kanałami dolotowymi, urządzeniami i sieciami podziemnymi oraz lodowiska z jego infrastrukturą tj. kontenerową kasą biletową, garażem na rolbę oraz fundamentem pod chillera (F) przy ul. Solskiego 1 w Mielcu (działka nr 1517/18 oraz 1517/19 - zgodnie z załącznikiem graficznym: mapą poglądową) z zapewnieniem ciągłości pracy kompleksu basenów zewnętrznych poprzez przełożenie instalacji elektrycznych, instalacji c.o., instalacji wod.-kan., instalacji solarnej służącej w okresie letnim do wspomagania podgrzewania ciepłej wody w kompleksie basenów otwartych, wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej na rozbiórkę budynku hali widowiskowo-sportowej wraz z zewnętrznymi czerpniami powietrza i kanałami dolotowymi (A), budynku warsztatowego (B), budynku kotłowni (C) oraz budynku magazynowego (D) przy stacji trafo, budynku na chemikalia tzw. bunkier (E) oraz lodowiska z jego infrastrukturą tj. kontenerową kasa biletową, garażem na rolbę oraz fundamentem pod chillera (F). Zamówienie dotyczy następujących budynków: - Hali widowiskowo-sportowej (A), - Warsztatowego (B), - Kotłowni (C), - Magazynowego (D), - Na chemikalia - bunkier (E), - Lodowiska wraz z jego infrastrukturą (F). Przedmiotowe postępowanie w zakresie robót rozbiórkowych dotyczy wyłącznie hali widowiskowo-sportowej (A) wraz z zewnętrznymi czerpniami powietrza i kanałami dolotowymi, urządzeniami i sieciami podziemnymi oraz lodowiska z jego infrastrukturą tj. kontenerową kasą biletową, garażem na rolbę oraz fundamentem pod chillera. Pozostałe budynku tj. budynek warsztatowy (B), budynek kotłowni (C) oraz budynek magazynowy (D) przy stacji trafo, budynek na chemikalia tzw. bunkier (E) zostaną wyburzone w II etapie. 2.3 Zakres robót do wykonania Zadanie nr 1 - opracowanie dokumentacji budowlanej na rozbiórkę, w tym: 1) opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji na wyburzenie obiektu (wykonanie projektu rozbiórki, jeśli będzie wymagany), w tym: a) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego infrastruktury technicznej w tym i.in.: sieci elektroenergetycznej, instalacji sanitarnej, instalacji wody, sieci c.o. wraz z węzłem, instalacji solarnej niezbędnej do opracowania dokumentacji związanej z przeniesieniem sieci w celu funkcjonowania basenów zewnętrznych, b) opracowanie dokumentacji/przeprojektowanie zasilania istniejących basenów zewnętrznych oraz obiektów zasilanych z istniejącej sieci energetycznej, c) opracowanie dokumentacji na przełożenie wymiennikowni w sposób zapewniający funkcjonowanie basenów zewnętrznych, d) opracowanie dokumentacji/przeprojektowanie instalacji sanitarnej, instalacji wod.-kan. oraz instalacji solarnej, e) opracowanie dokumentacji na przełożenie infrastruktury technicznej związanej z funkcjonowaniem basenów zewnętrznych, f) opracowanie Technologii i Organizacji Robót Rozbiórkowych oraz planu BIOZ, g) opracowanie organizacji ruchu (w razie konieczności), 2) uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę. Zadanie nr 2 - rozbiórka hali sportowo-widowiskowej MOSIR przy ul. Wolskiego 1 w Mielcu, w tym m.in.: 1) organizacja placu rozbiórkowego, w tym koszty nadzoru bezpośredniego, 2) transport sprzętu niezbędnego do wykonania prac, 3) wysprzątanie obiektów (usunięcie zbędnych elementów wyposażenie i ich utylizacja), 4) wyburzenie obiektów do głębokości - 0,1 m poniżej poziomu ich posadowienia: - hala widowiskowo-sportowa wraz z zewnętrznymi czerpniami powietrza i kanałami dolotowymi, urządzeniami i sieciami podziemnymi, - lodowisko z jego infrastrukturą tj. kontenerową kasa biletową, garażem na rolbę oraz fundamentem pod chillera (F), 5) wywiezienie pozostałych odpadów porozbiórkowych (beton, papa, szkło, tworzywo itp.) i ich utylizację, 6) dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego przekazanie materiałów do utylizacji, 7) niwelacje terenu (uporządkowanie i oczyszczenie terenu z resztek gruzu i materiałów porozbiórkowych), 8) wykonanie operatu geodezyjnego po zakończeniu prac rozbiórkowych, 9) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ( m.in. sieci zewnętrzne). Podczas prowadzonych prac budowlanych należy uwzględnić fakt ogólnodostępności, w związku z czym plac budowy należy ogrodzić (Wykonawca pozostawi ogrodzenie na okres 1 roku po odbiorze przedmiotowego zadania), właściwie oznakować i zabezpieczyć. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy poinformować Zamawiającego z wyprzedzeniem. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić. Zachowanie drożności drogi pożarowej w przeddzień oraz w dni każdego z meczy piłkarskich rozgrywanych na stadionie miejskim MOSIR w Mielcu. 2.4 Pozostałe wymagania 1) Materiały z rozbiórki z wyłączeniem parkietu z areny głównej hali widowiskowo-sportowej, konstrukcji zadaszenia lodowiska i jego infrastrukturą tj. kontenerową kasą biletową, garażem na rolbę oraz chiller z dniem zakończenia i odebrania rozbiórki, przechodzą na własność Wykonawcy i zostaną przez niego usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. N. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Za materiały z rozbiórki Wykonawca zapłaci Zamawiającemu wynagrodzenie w kwocie 505 000,00 zł (słownie: pięćset pięć tysięcy 00/100 zł)m netto w terminie 20 dni od daty otrzymania faktury VAT. Parkiet z areny głównej hali widowiskowo-sportowej (poukładany na paletach i zafoliowany) oraz konstrukcję zadaszenia lodowiska z jego infrastrukturą tj. kontenerową kasa biletową, garażem na rolbę oraz chiller Wykonawca zobowiązany jest do odwiezienia na wskazane przez Zamawiającego miejsce (do 10 km). 2) Niezależnie od uzyskania pozwolenia na rozbiórkę Wykonawca zobowiązany jest do rozebrania oraz przekazania parkietu w terminie do 20 dni od podpisania umowy. Roboty rozbiórkowe parkietu należy prowadzić ręcznie w sposób zapewniający jak najmniejsze jego zniszczenie. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia uwierzytelniony kart przekazania odpadów lub innych dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów wystawionych przez podmiot posiadający stosowne zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów. 4) W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wizje w terenie Wykonawcy przeprowadzą w wybranym przez siebie terminie i na swój koszt. 5) Koszt opracowania i złożenia oferty oraz dokonania przedmiaru robót w celu skalkulowania ceny leży po stronie Wykonawcy. Załączone do niniejszego postępowania przetargowego opracowanie pn. Zakres prac na potrzeby basenów zewnętrznych i lodowiska po wyburzeniu hali sportowej MOSIR w Mielcu jest materiałem pomocniczym nie wiążącym zarówno Wykonawcy jak i Zamawiającego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności rachunku/faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach