Przetargi.pl
Rozbiórka budynku oraz rampy położonych na działkach nr 546/10, 546/11, 546/12 przy ul. Piłsudskiego 18 w Rawiczu

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku oraz rampy położonych na działkach nr 546/10, 546/11, 546/12 przy ul. Piłsudskiego 18 w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku gospodarczo - garażowego oraz rampy dla samochodów osobowych położonych na działkach nr 546/10, 546/11, 546/12 przy ul. Piłsudskiego 18 w Rawiczu. W ramach zamówienia przewiduje się także budowę ogrodzenia z siatki wzdłuż zachodniej granicy ww. działek. 2. Dane ogólne obiektów: 1) budynek gospodarczo - garażowy - budynek w części 2 - kondygnacyjny, w części 1 - kondygnacyjny, fundamenty betonowe, dach jednospadowy. Dane techniczne: a) kubatura: 1 430 m3, b) powierzchnia zabudowy: 324,64m2, c) powierzchnia użytkowa: 433,83 m2, d) powierzchnia całkowita: 500,18 m2. 2) rampa - w części z cegły ceramicznej, w części żelbetowa, powierzchnia zabudowy: 21,38 m2. Zgodnie z informacją administratora ww. obiektów, do budynków gospodarczo - garażowych nie są podłączone żadne media, tj. woda, kanalizacja, energia elektryczna, gaz. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu rozbiórki dla budynku gospodarczo - garażowego, budynku garażowego, rampy dla samochodów osobowych - PRZY CZYM NINIEJSZE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE TYLKO ROZBIÓRKĘ BUD. GOSPODARCZO - GARAŻOWEGO I RAMPY DLA SAMOCHODÓW, NIE DOTYCZY BUZYNKU GARAŻOWEGO (oznaczonego nr 2 na szkicu sytuacyjnym stanowiącym zał. do projektu rozbiórki), 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 4. Zamawiający zastrzega, że załączony do SIWZ przedmiar oraz kosztorys zerowy należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy. Celem ustalenia rzeczywistego zakresu prac rozbiórkowych oraz uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do ustalenia ceny i złożenia oferty, zaleca się aby Wykonawca, dokonał szczegółowej wizji terenowej oraz inwentaryzacji obiektów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu rozbiórki. 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) Projekcie rozbiórki wraz z wydaną decyzją i opinią konserwatora zabytków, 4) Polskich Normach. 6. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) zabezpieczenia terenu rozbiórki przed dostępem osób postronnych, właściwego oznakowania prac niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) utrzymania na swój koszt i ryzyko terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów itp., 3) umożliwienia swobodnego korzystania mieszkańcom ze swoich nieruchomości, 4) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej przedmiot zamówienia (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 6) dokonania wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobycia na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji terenowej ponosi Wykonawca, 7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 8) naprawy powstałych w wyniku prowadzonych prac szkód we własnym zakresie i na własny koszt; 9) organizacji i zagospodarowania placu robót oraz zaplecza robót, ustanowienia kierownika robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz.1 126), 10) odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 11) zagospodarowania pozyskanych materiałów porozbiórkowych we własnym zakresie - Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zapisami zawartymi w projekcie rozbiórki, 12) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 13) udzielenia 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach