Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3563919, 3563862, 3563863 , fax. 071 3579097
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
ul. Mińska 60 60
54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, fax. 071 3579097
REGON: 01034470800664 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku obory nr. inw. 182-00447 w miejscowości Pisarzowice, gm. Lubań, działka nr 1231-9, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Rozbiórka budynku obory w miejscowości Pisarzowice, gm. Lubań, zlokalizowanego na działce nr 1231-9 (powstałej w wyniku podziału działki nr 1231-3). Zakres prac obejmuje: 1. rozebranie pokrycia z papy oraz wywiezienie na wysypisko do Lubania; 2. burzenie murów ceglanych i z pustaków Alfa; 3. rozbiórka konstrukcji dachu z płyt korytkowych oraz konstrukcji szkieletowej żelbetowej i innych elementów betonowych; 4. przemieszczenie gruzu i wbudowanie w nasyp na terenie działki nr 1231-9; 5. wyrównanie korony nasypu z gruzu; 6. odzysk złomu wraz z wywiezieniem na złomowisko (do rozliczenia z Zamawiającym należy dołączyć dokument potwierdzający przyjęcie złomu). Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji obejmującej: - przedmiar robót, - opis techniczny budynku wyżej wymieniona dokumentacja stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu wymaganego potencjału technicznego. Należy wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzema robotami budowlanymi tożsamymi tj. odpowiadającymi swoim zakresem przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 50 tys. złotych każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. 1.3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, oraz posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej. 1.4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy PZP) Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy PZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2.2. Doświadczenie zawodowe stanowiący załącznik nr 2a do formularza ofertowego, zawierający wykaz wykonanych robót budowlanych (nie mniej niż 3) tożsamych z przedmiotem zamówienia, co do wartości i zakresu, na kwotę co najmniej 50 tys. złotych każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 2.3. Załącznik nr 2b - Wykaz kadry technicznej, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ponadto należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne dokumenty przynależności do izby zawodowej. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 2.4. Ubezpieczenie od OC stanowiące załącznik nr 3 do formularza ofertowego, zawierający polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności 2.5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Urzędu Skarbowego oraz nie zaleganiu z opłatami składek na rzecz ZUS lub KRUS, stanowiące załącznik nr 5 do formularza ofertowego. 2.6. Oświadczenia stanowiące załącznik nr 5 do formularza ofertowego 2.7. Oświadczenia stanowiące załącznik nr 6 do formularza ofertowego. W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu robót, które będą wykonywane przez podwykonawców.. 2.8. Dodatkowo Wykonawca winien złożyć kosztorys ofertowy w formie pisemnej oraz zaleca się złożenie kosztorysu w formie elektronicznej opracowanego metodą uproszczoną na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.. Uwaga: dokumenty wymienione w pkt. 2.1. - 2.6. mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBIÓRKA BUDYNKÓW W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W OPOLU PRZY UL. NIEMOLIŃSKIEJ 89
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka Budynków koszarowych nr 448 i 449 położonych na działce Nr 63/36, obręb 4 Chrobry przy ulicy Sikorskiego w Głogowie wraz z transportem i zagospodarowaniem odpadów porozbiórkowych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Miłkowice- Grzymalin.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Sosnówka
Dodano: 2016-07-21 - Prace remontowe w budynkach nr 1 a i 1 b przy ul. Ratuszowej w Twardogórze
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 804 Wojcieszyn
Dodano: 2016-07-01 - Prace remontowe w budynkach nr 1 a i 1 b przy ul. Ratuszowej w Twardogórze
Dodano: 2016-06-30 - Rozbiórka obiektów budowlanych stanowiących trzy garaże wraz z murowaną osłoną miejsca składowania odpadów komunalnych oraz muru z cegły, położonych przy ul. Księskiej 20, 24 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/LE/36/2016/G
Dodano: 2016-06-29 - Budowa kompleksu edukacyjnego LAS w MIEŚCIE przy siedzibie Nadleśnictwa Głogów- cześć I
Dodano: 2016-06-23 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 448 Goszcz- Moszyce
Dodano: 2016-06-21