Przetargi.pl
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ścinawa

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ścinawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa zadania: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ścinawa. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ścinawa przyjętego Uchwałą Nr LXXIV/352/2009 Rady Miejskiej w Ścinawie z dnia 26 listopada 2009 roku, dla działek: - 129, 136/1, 136/2, 143/1 obręb Buszkowice - 3, 36, 302, 130/3, 343/190 obręb Chełmek Wołowski - 31, 35, 23/1, 30, 82, 41/1, 62, 36/3, 42, 43 obręb Dąbrowa Środkowa - 14, 52, 77, 190, 251, 286, 13/2, 43, 154, 177/1, 177/2, 180/1, 180/2, 208/1, 222/3, 258, 259, 76/2, 48/1, 49, 83/2, 83/3, 92/1, 92/2, 171 obręb Dębiec - 10, 63, 331, 367, 383, 433, 60/1, 60/2 obręb Dziesław - 192, 252, 253, 370, 248/4 obręb Lasowice - 144, 147/11, 294/4 obręb Przychowa - 53, 13/2, 19/2, 31/2, 41/3, 41/4, 44, 51/2, 8/2 obręb Turów - 51, 86, 90, 309, 465, 474, 496, 1015, 1067, 1088, 1119, 10/1, 10/2, 1115/1, 121/1, 23/6, 377/1, 377/2, 377/3, 376/1, 376/2, 376/3, 337/2, 413/5, 490/5, 506/3, 513, 577/2, 7/4, 8/4, 982/1, 982/2, 1589/8 obręb Tymowa w sposób zgodny z wnioskami właścicieli działek. b) Wykonanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko ustaleń planu; c) Uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; d) Wykonanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; e) Przygotowanie dokumentów formalno - prawnych niezbędnych w procesie uchwalania planu; f) Przeprowadzenie wszystkich czynności kancelaryjnych; g) Sprawowanie nadzoru autorskiego. Ogólna powierzchnia opracowania wynosi około 100 hektarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1), 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. 4) Na przedmiot umowy Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty uprawomocnienia się uchwały Rady Miejskiej w Ścinawie o zatwierdzeniu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W okresie tym Wykonawca będzie udzielał dodatkowych informacji, wydawał opinie urbanistyczne w zakresie prognozy bez dodatkowego wynagrodzenia. 5) W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (jako autor opracowania) dla co najmniej dwóch obszarów /miasta/ lub /gminy/ za kwotę minimum 50 tys. zł za każde opracowanie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Wykaz wykonanych opracowań określonych w pkt 8 ppkt 5) SIWZ - wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz musi zawierać nazwę i adres zamawiającego, krótki opis przedmiotu zamówienia, termin realizacji oraz cena za wykonanie zamówienia. Integralną częścią wykazu muszą być potwierdzenia wykonanych usług przez inwestora. 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach