Przetargi.pl
Rozbiórka budynku nr 16, remont części budynku nr 15, zagospodarowanie terenów przyległych na terenie kompleksu wojskowego nr 4333 w Dusznikach Zdroju

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku nr 16, remont części budynku nr 15, zagospodarowanie terenów przyległych na terenie kompleksu wojskowego nr 4333 w Dusznikach Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA „Rozbiórka budynku nr 16, remont części budynku nr 15, zagospodarowanie terenów przyległych na terenie kompleksu wojskowego nr 4333 w Dusznikach Zdroju.” Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację projektową służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Kod CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45112200-7 Usuwanie powłoki gleby 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego, 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów, 45262000-1 Zabezpieczenie konstrukcji stalowych powłokami malarskimi 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Szczegółowy zakres robót określają opracowania: 1. Projekt wykonawczy rozbiórki i remontu w branży budowlanej i sanitarnej 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Informacja dotycząca BIOZ 1.1.1. Stan istniejący Budynki nr 15 i 16 zlokalizowane są w kompleksie wojskowym nr 4333, położonym w Dusznikach Zdroju przy ul. Sudeckiej 49. Przeznaczeniem budynków są odpowiednio funkcje garażowa i magazynowa. Do zakresu zamówienia wchodzą również częściowo tereny przyległe tj. fragment placu przed budynkiem nr 15 i 16, a także plac pomiędzy budynkami nr 16 i 4. Parametry obiektów: • Budynek nr 15 Kubatura: 1354 m3 Powierzchnia zabudowy: 274 m2 Powierzchnia użytkowa: 274 m2 Ilość kondygnacji: 1 Rok budowy: 1983 • Budynek nr 16 Kubatura: 422 m3 Powierzchnia zabudowy: 94 m2 Powierzchnia użytkowa: 94 m2 Ilość kondygnacji: 1 Rok budowy: 1983 1.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Poniższa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót po zawarciu umowy. 1.3 Zakres prac do wykonania: 1.3.1 Branża budowlana • Rozbiórka budynku nr 16 wraz z posadzką i stanowiącym fragment ściany od strony budynku nr 4, murkiem oporowym, • Demontaż elementów stalowych bram stanowiących tylną południowa ścianę budynku nr 15. • Wykonanie z nowych elementów południowej ściany budynku nr 15 jako murowanej na nowym fundamencie, wraz z osadzonymi w niej naświetlami PCV. • Wymiana bramy jednego z boksów garażowych w ścianie północnej budynku. • Prace remontowe na ścianach wschodniej i zachodniej budynku nr 15. • Demontaż podsufitki w boksie garażowym nr 5 budynku nr 15. • Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany południowej budynku nr 4 • Przebudowa części placu przed budynkiem nr 15 wraz z wykonaniem murku oporowego od strony skarpy. • Wykonanie skarp z projektowanymi spadkami na placu pomiędzy budynkami 4 i 15. • Montaż odwodnień odprowadzających wody opadowe z części dachu budynku 4 i dachu budynku nr 15 oraz terenów pomiędzy ww. budynkami i placu znajdującego się na tyłach budynku 15. • Wykonanie Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.3.2 Zakres robót budowlanych nie ujętych w projekcie wykonawczym • wykonanie przed ścianą frontową budynku nr 7 odwodnienia liniowego betonowego na ławie betonowej o długości ok. 14,0 m z elementów betonowych prefabrykowanych – koryt ściekowych, o wymiarach szer. 30 cm, dł. min. 50 cm, wysokość 12 cm, głębokość kanału min. 6 cm. Część odwodnienia należy wbudować w prowadzący do budynku chodnik z kostki brukowej betonowej 1.4 Ogólne wymagania dotyczące robót Warunki wykonania i odbioru robót określone są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, ich zgodność z przekazaną dokumentacją, STWiOR oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 1.5 Rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne Zasady postępowania w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne w czasie realizacji robót między dokumentacją projektową a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorem nadzoru inwestorskiego lub ewentualnie z projektantami. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji, tj. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian i rysunki. Jednakże zaproponowana zmiana nie może powodować wzrostu kosztów robót. Każda propozycja zmian będzie wymagała również akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady wprowadzania rozwiązań zamiennych określa projekt umowy w dziale dotyczącym rozwiązań zamiennych. 1.6. Podstawowe zadania (oferenta) Wykonawcy robót przy sporządzaniu oferty Z uwagi na przyjęty system wynagrodzenia ryczałtowy oferent winien dokładnie zapoznać się z przedmiotem zamówienia, dokonać wizji lokalnej, szczegółowo zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać wyceny poszczególnych rodzajów robót we wszystkich branżach. Całość robót należy ująć w tabeli elementów scalonych, która to będzie podstawą do wynagrodzenia za roboty. Wynagrodzenie sumaryczne winno składać się na całość kosztów związanych z kompleksową realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową w tym także takie koszty jak koszty składowania, utylizacji odpadów oraz kompleksowa usługa geodezyjna, itp. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie niezmienne przez cały czas realizacji przedmiotu umowy i Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie trwania umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów prac. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie przedmiotu umowy jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub sygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będą przysługiwać względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 1.7 Wizja Zamawiający zorganizuje jedną wizję lokalną na terenie kompleksu 4333 przy ul. Sudeckiej 49 w Dusznikach Zdroju w terminie 10 dni od dnia ogłoszenia postępowania. Uczestnictwo w wizji jest możliwe po pisemnym zgłoszeniu przedstawicieli Oferenta do Rejonowego Zarządu Infrastruktury we Wrocławiu w terminie 5 dni od dnia ogłoszenia postępowania. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię upoważnionej osoby oferenta wraz z podaniem serii i numeru dowodu osobistego. 1.8 Przekazanie terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. Teren pod zaplecze budowy zostanie wskazany przez Użytkownika kompleksu (Ośrodek Szkolenia Piechoty Górskiej w Dusznikach Zdroju). Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego terenu budowy do chwili ostatecznego odbioru robót. Uszkodzone lub zniszczone mienie Wykonawca odtworzy i naprawi na własny koszt. Koszty zabezpieczenia terenu budowy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są wliczone w cenę umowną. 1.9 Wymagania dotyczące ochrony środowiska Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych. Roboty nie wymagają usunięcia drzew i krzewów. Zabezpieczenie drzew i krzewów na placu budowy: prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie płyty korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zielonych lub zadrzewionych powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom – Wykonawca robót zabezpieczy drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. 1.10 Warunki bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa na budowie W trakcie prowadzenia prac remontowych i rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w budownictwie, a także obowiązujących przepisów ochrony ppoż. – będzie stale utrzymywał wyposażenie ppoż. w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa ppoż. Wykonawca we własnym zakresie zapewni pomieszczenia socjalne i magazynowe dla pracowników wykonujących przedmiotowe prace remontowe. Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. Wszyscy pracownicy zatrudnieni w trakcie robót budowlanych muszą posiadać aktualne wyniki badań lekarskich dopuszczające ich do pracy na zajmowanym stanowisku. 1.11 Demontaż i utylizacja odpadów. Wytwórcą powstałych w trakcie remontu budynku 15 oraz rozbiórki budynku nr 16 odpadów jest Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży więc obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Materiały stalowe pochodzące z demontażu należy zdać do magazynu SOI Kłodzko. 2. MATERIAŁY – WYMAGANIA OGÓLNE Wszystkie wbudowane materiały i urządzenia użyte w trakcie robót powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania i obrotu w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia certyfikatów, aprobat technicznych na wbudowane wyroby i materiały przed ich wbudowaniem. Materiały nieodpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z placu budowy, bądź złożone w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i brakiem zapłaty. 3. SPRZĘT Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy. Sprzęt ma być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca przedstawi Inspektorowi kopię dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami. 4. TRANSPORT Wykonawca jest zobowiązany do stosowania tylko takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów. Środki transportu nieodpowiadające warunkom dopuszczalnych obciążeń na osie mogą być użyte przez Wykonawcę pod warunkiem przywrócenia na koszt Wykonawcy użytkowanych odcinków dróg do stanu pierwotnego. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. Przy ruchu po drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego (kołowego, szynowego). 5. ODBIÓR ROBÓT 5.1. Odbiór robót ostateczny Odbiór ostateczny robót polega na finalnej ocenie rzeczywiście wykonanych robót w odniesieniu do zakresu (ilości) i jakości. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zgłasza na piśmie do Rejonowego Zarządu Infrastruktury we Wrocławiu. Odbiór ostateczny robót nastąpi w terminie ustalonym w dokumentach umowy. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Inspektora(ów) nadzoru i Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów, wyników badań, sprawdzeń i pomiarów, ocenie wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia. W toku odbioru ostatecznego robót komisja zapozna się z realizacją ustaleń przyjętych w trakcie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, zwłaszcza w zakresie robót uzupełniających i poprawkowych. W przypadku nie wykonania wyznaczonych robót poprawkowych lub uzupełniających poszczególnych elementach zadania, komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia przez komisję, że jakość wykonanych robót w poszczególnych elementach zadania nieznacznie odbiega od wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem tolerancji i nie ma większego wpływu na cechy eksploatacyjne i bezpieczeństwa, komisja dokona potrąceń oceniając pomniejszoną wartość wykonanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w dokumentach umowy. 5.2. Zasady odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca zgłasza pisemnie do Rejonowego Zarządu Infrastruktury we Wrocławiu gotowość do dokonania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Inspektor Nadzoru dokonuje sprawdzenia i odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Wykonawca na żądanie Inspektora Nadzoru lub upoważnionego przedstawiciela Inwestora, ma obowiązek odkryć miejsca, w których wykonano roboty zanikające lub ulegające zakryciu bez dokonania stosownego odbioru. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu Inspektor Nadzoru potwierdza w sporządzonym protokole odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 5.3. Dokumenty odbioru końcowego Podstawowym dokumentem do odbioru ostatecznego robót jest protokół odbioru końcowego robót, sporządzony wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku robót, wyniki pomiarów kontrolnych i testów, badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów. W przypadku, gdy wg komisji roboty pod względem przygotowania dokumentacyjnego nie będą gotowe do odbioru końcowego, komisja w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy ponowny termin odbioru końcowego robót. Wszystkie zarządzone przez komisję roboty poprawkowe, lub uzupełniające będą zestawione wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Termin wykonania robót poprawkowych i robót uzupełniających wyznaczy komisja i potwierdzi ich wykonanie. 6. PODSTAWA PŁATNOŚCI Dla robót wycenionych ryczałtowo podstawą płatności jest wartość podana przez Wykonawcę i przyjęta przez Zamawiającego w dokumentach umownych (ofercie). Wynagrodzenie ryczałtowe będzie uwzględniać wszystkie czynności, wymagania, badania i sprawdzenia składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w specyfikacji technicznej. 7. DOKUMENTY ODNIESIENIA Dokumentacją odniesienia jest: 1. Umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 2. Normy PN; 3. Aprobaty techniczne; 2. Inne dokumenty i ustalenia techniczne prowadzone w trakcie trwania robót 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). 8.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej: 3 osoby, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym min.: 3 pracowników ogólnobudowlanych. 8.2. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 8.1. przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 8.3. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. 8.1. która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 8.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 8.1, a w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.6. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 8.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy. UWAGA: a) Przytoczone w opracowaniach projektowych nazwy firm, producentów materiałów i urządzeń są przykładowe. Wykonawca może zastosować w ofercie materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione w opracowaniu. W przypadku zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego Wykonawca załączy do oferty jego parametry techniczne b) Prace budowlane na terenie lokalizacji obiektu mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Po uzyskaniu wcześniejszej zgody Dowódcy Jednostki prace będzie można realizować w innych ustalonych dniach i godzinach. c) Wykonawca robót przed przystąpieniem do wykonywania prac wystąpi do RZI we Wrocławiu z imiennym wykazem pracowników wraz z podaniem serii i numerów dowodów osobistych oraz wykazem pojazdów, o wystawienie zezwolenia upoważniającego do wejścia i wjazdu na teren Jednostki Wojskowej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót. d) Wstęp obcokrajowców do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie pozwoleń wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 18. Zamawiający nie gwarantuje uzyskania powyższych zezwoleń. Brak w/w zezwoleń nie może stanowić podstawy do przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy. e) Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (papa, gruz betonowy, gruz ceglany, drewno) utylizacja przez wyspecjalizowaną firmę. Kopie kart przekazania odpadów na składowisko odpadów Wykonawca przekaże. Zamawiającemu przed odbiorem prac. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. f) Wykonawca winien znać ustalenia ogólne dotyczące ochrony środowiska oraz wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska i stosować je w trakcie budowy. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wszelkich zanieczyszczeń, gruzu, odpadów, powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy, na wysypisko, na własny koszt, wraz z kosztami z tytułu opłat za przyjęcie i składowanie odpadów na wysypisku. Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych. g) Sposób rozliczenia za wykonanie robót - ryczałtowy. h) Roboty objęte są 23% stawką VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 5.946,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 07.09.2018 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 07.09.2018 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na rozbiórkę budynku nr 16, remont części budynku nr 15 oraz zagospodarowanie terenów przyległych - ul. Sudecka 49, Duszniki Zdrój”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach