Przetargi.pl
ROZBIÓRKA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 16 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO 2328 PRZY UL. TRZMIELOWICKIEJ 28, 56-300WROCŁAW

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBIÓRKA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 16 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO 2328 PRZY UL. TRZMIELOWICKIEJ 28, 56-300WROCŁAW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Rozbiórka budynku magazynowego nr 16 zlokalizowanego na terenie Kompleksu Wojskowego 2328 przy ul. Trzmielowickiej 28, 56-300 Wrocław. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację projektową służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl art. 31 ustawy PZP dla rzeczowej realizacji robót budowlanych. Kod CPV 45110000 1.1.1. Stan istniejący PODSTAWOWE DANE O OBIEKCIE - obiekt wybudowany w 1954r - kubatura: 3365,00 m3 - pow. zabudowy:829,45 m2 - pow. użytkowa: 780,00 m2 - wys. budynku 4,95 m DANE TECHNICZNE CHARAKTERYZUJĄCE OBIEKT Budynek o jednej kondygnacji naziemnej (parter), częściowo podpiwniczony. Składa się z trzech zasadniczych brył o zróżnicowanej wysokości i konstrukcji oraz niewielkiej przybudówki stanowiącej wejście do piwnicy. Konstrukcja najwyższych dwóch segmentów i przybudówki: ceglana, murowana (ściany zewnętrzne i wewnętrzne). Konstrukcja dachu żelbetowa wsparta na stalowych obudowanych podciągach i ceglanych słupach. Stropodach wentylowany. Do najwyższego segmentu przylega żelbetowa rampa wyładowcza. Ściany: ceglane Dach: płaski kryty papą termozgrzewalną Stolarka okienna: PCV Stolarka drzwiowa: stalowa Posadzki: betonowe Tynki zewnętrzne i wewnętrzne: cementowo-wapienne Instalacje: elektryczna, odgromowa, p.poż. oraz wentylacyjna grawitacyjna (typu Z) Konstrukcja najniższej części: stalowa wykonana ze stalowych okrągłych rur. Ściany: zewnętrzne, osłonowe z bloczków gazobetonowych, wewnętrzne ceglane Dach: płaski z blachą falistą Stolarka okienna: drewniana Stolarka drzwiowa: stalowe, dwuskrzydłowe wrota Posadzki: betonowe Tynki zewnętrzne i wewnętrzne: cementowo-wapienne Budynek jest wyłączony z eksploatacji. 1.2 Zakres stosowania Specyfikacji Technicznych Specyfikacja Techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1. 1.3 Zakres robót ujętych w Specyfikacji Technicznej Ustalenia zawarte w niniejszej Specyfikacji dotyczą prowadzenia niżej wymienionych prac rozbiórkowych: • demontaż instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi oraz instalacji p.poż.; • przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych w branży budowlanej potwierdzić odłączenie budynku od mediów; • demontaż przylegającej do budynku bramy z przęsłem; • rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy; • demontaż krat i instalacji odgromowej; • demontaż stolarki okiennej; • demontaż stolarki drzwiowej; • rozbiórka pokrycia dachów; • rozbiórka konstrukcji żelbetowej dachu; • rozbiórka stalowych kratownic konstrukcji nośnej dachu; • rozbiórka żelbetowych schodów, rampy i zadaszeń; • rozbiórka ścian i słupów; • rozbiórka posadzki betonowej; • rozbiórka ścian fundamentowych i fundamentów; • wywiezienie gruzu oraz odpadów z terenu rozbiórki na składowisko odpadów i ich utylizacja; • wywiezienie złomu stalowego do magazynu SOI 3 Wrocław; • przywóz piasku do zasypania wykopów; • zasypanie wykopów z ubiciem warstwami piasku; • przywiezienie ziemi urodzajnej; • rozścielenie ziemi urodzajnej z wykonaniem trawników. • uporządkowanie terenu; 1.4 Ogólne wymagania dotyczące robót Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, ich zgodność z ST i poleceniami Inspektora Nadzoru. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię planu BIOZ najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia czystości powietrza wolnego od unoszących się pyłów wytwarzanych podczas robót rozbiórkowych (tj. zminimalizowania ich do możliwego minimum). 1.5 Przekazanie terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego terenu rozbiórki do chwili ostatecznego odbioru robót. Uszkodzone lub zniszczone mienie Wykonawca odtworzy i naprawi na własny koszt. Koszty zabezpieczenia terenu rozbiórki nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę umowną. 1.6 Wymagania dotyczące ochrony środowiska 1.6.1.Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót rozbiórkowych. Rozbiórka nie wymaga usunięcia drzew i krzewów. 1.6.2 Zabezpieczenie drzew i krzewów na placu budowy. Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom – Wykonawca robót zabezpieczy drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. 1.7 Warunki bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa na budowie W trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w budownictwie. Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne jeżeli zajdzie taka konieczność oraz odzież wymaganą dla osób zatrudnionych na placu rozbiórki. W trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych Wykonawca powinien przestrzegać obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej — będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. Wszyscy pracownicy zatrudnieni w trakcie robót budowlanych muszą posiadać aktualne wyniki badań lekarskich dopuszczające ich do pracy na zajmowanym stanowisku. 2. SPRZĘT Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt ma być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca przedstawi Inspektorowi kopię dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami. 3. TRANSPORT Wykonawca jest zobowiązany do stosowania tylko takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów. Środki transportu nie odpowiadające warunkom dopuszczalnych obciążeń na osie mogą być użyte przez Wykonawcę pod warunkiem przywrócenia na koszt Wykonawcy użytkowanych odcinków dróg do stanu pierwotnego. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. Przy ruchu po drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego (kołowego, szynowego). 4. ODBIÓR ROBÓT 4.1. Odbiór robót ostateczny Odbiór ostateczny robót polega na finalnej ocenie rzeczywiście wykonanych robót w odniesieniu do zakresu (ilości) i jakości. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego będzie stwierdzone przez Wykonawcę zawiadomieniem Inwestora o zakończeniu robót. Odbiór ostateczny robót nastąpi w terminie ustalonym w dokumentach umowy. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Inspektora(ów) nadzoru i Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów, wyników badań, sprawdzeń i pomiarów, ocenie wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia. W toku odbioru ostatecznego robót komisja zapozna się z realizacją ustaleń przyjętych w trakcie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, zwłaszcza w zakresie robót uzupełniających i poprawkowych. W przypadku nie wykonania wyznaczonych robót poprawkowych lub uzupełniających poszczególnych elementach zadania, komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia przez komisję, że jakość wykonanych robót w poszczególnych elementach zadania nieznacznie odbiega od wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem tolerancji i nie ma większego wpływu na cechy eksploatacyjne i bezpieczeństwa, komisja dokona potrąceń oceniając pomniejszoną wartość wykonanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w dokumentach umowy. 4.2. Dokumenty odbioru końcowego Podstawowym dokumentem do odbioru ostatecznego robót jest protokół odbioru końcowego robót, sporządzony wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku robót, wyniki pomiarów kontrolnych i testów, badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów. W przypadku, gdy wg komisji roboty pod względem przygotowania dokumentacyjnego nie będą gotowe do odbioru końcowego, komisja w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy ponowny termin odbioru końcowego robót. Wszystkie zarządzone przez komisję roboty poprawkowe, lub uzupełniające będą zestawione wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Termin wykonania robót poprawkowych i robót uzupełniających wyznaczy komisja i potwierdzi ich wykonanie. 5. PODSTAWA PŁATNOŚCI Podstawą płatności jest wynagrodzenie ryczałtowe. Do robót wycenionych ryczałtowo podstawą płatności jest wartość podana przez Wykonawcę i przyjęta przez Zamawiającego w dokumentach umownych (ofercie). Wynagrodzenie ryczałtowe będzie uwzględniać wszystkie czynności, wymagania, badania i sprawdzenia składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty. 6. DOKUMENTY ODNIESIENIA Dokumentacją odniesienia jest: • Umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym; • Inne dokumenty i ustalenia techniczne prowadzone w trakcie trwania rozbiórki. 7. WYKONANIE ROBÓT 7.1. Wymagania ogólne robót rozbiórkowych: • Wykonawca robót przed przystąpieniem do wykonania robót rozbiórkowych zobowiązany jest sporządzić plan BIOZ ich wykonania i zaznajomić z nim pracowników w zakresie wykonywania przez nich robót oraz przekazać kopię planu BIOZ Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. • Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, a więc ogrodzenie terenu, wywieszenie tablic ostrzegawczych czy też wzmocnienie części budynku zagrażającego zawaleniem. Roboty rozbiórkowe należy wykonywać z zachowaniem maksimum ostrożności. Pracownicy wykonujący roboty rozbiórkowe na wysokości powyżej 2 m powinni być zabezpieczeni pasami. Teren rozbiórki należy oznakować tablicami ostrzegawczymi „Roboty rozbiórkowe - wstęp wzbroniony" • Bezpośredni nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na stanowiskach pracy sprawuje kierownik budowy. • W trakcie robót rozbiórkowych kierownik robót zobowiązany jest wskazać miejsca ustawienia drabin, rusztowań oraz kierować kolejnością rozbiórki oraz kontrolować sposób zabezpieczenia pracowników • Do robót rozbiórkowych a w szczególności do prac na wysokościach nie można dopuścić robotników nie mających aktualnych badań lekarskich oraz niezbędnych środków ochrony indywidualnej. • Do zabezpieczeń stanowisk pracy na wysokości należy stosować środki ochrony zbiorowej, w szczególności balustrady, siatki, oraz szelki gdy niema możliwości stosowania środków ochrony zbiorowej. • Stan techniczny sprzętu używanego do rozbiórki winien być sprawdzany codziennie przed rozpoczęciem pracy. 7.1.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE • Prace rozbiórkowe należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zachowując podstawowe warunki, jakie należy przestrzegać przy prowadzeniu robót rozbiórkowych a przede wszystkim należy usunąć wszystkie elementy zagrażające bezpieczeństwu pracujących osób. Burzenie ścian za pomocą ciągnika lub spycharki wymaga uprzedniego oczyszczenia terenu oraz odpowiedniego „rozcięcia" muru. Część muru przeznaczona do rozbiórki należy obwiązać liną stalową a następnie linę przymocować do odjeżdżającego ciągnika lub spycharki i szarpnięciami przez manewrowanie w tył i przód doprowadzić do zawalenia muru. • Elementy konstrukcji żelbetowych i betonowych należy rozbierać przez kucie młotami pneumatycznymi. Rozbiórki elementów konstrukcyjnych nie wolno prowadzić jednocześnie w kilku poziomach. • Obalenie ścian szczytowych oraz innych części konstrukcyjnych obiektu przez podkopywanie i podcinanie jest zabronione. • Usuwanie jednego elementu nie może wywoływać nieprzewidzianego spadku lub zawalenia się innego elementu. W ramach prac rozbiórkowych należy: • zdemontować pokrycie połaci dachowej wykonane z płyt falistych stalowych wraz z konstrukcją nośną z kątowników (w rozstawie 120 cm) o powierzchni ok. 314 m2; • zdemontować pokrycie połaci dachowej wykonane z papy o powierzchni ok. 513 m2; • zdemontować instalacje odgromową ok. 215 m; • zdemontować instalację elektryczną wraz z oprawami oświetleniowymi wewnątrz i na zewnątrz budynku; • zdemontować instalację p.poż.; • zdemontować obróbki blacharskie ok. 127,8 m; • zdemontować parapety zewnętrzne stalowe 40 szt; • zdemontować okna 40 szt. ( w tym 34 szt. kompletnych okien PVC); • zdemontować drzwi stalowe wraz z ościeżnicami 5 szt; • zdemontować bramy garażowe stalowe wraz z ościeżnicami 6 szt; • zdemontować drzwi wewnętrzne drewniane wraz z ościeżami 2 szt; • zdemontować rynny 135,5 m i rury spustowe 41 m; • zdemontować kraty okienne 35 szt; • zdemontować bramę wjazdową z furtką i półprzęsłem; • zdemontować konstrukcję nośną stalową z rur o rozpiętości 12m, każda z ram składa się z 5 słupów i rygli (RO 101,6/5,6), łącznie ram 7 szt; • rozebrać ściany o gr.24 cm o powierzchni ok. 209,5 m2; • rozebrać ściany o gr.12 cm o powierzchni ok. 268,8 m2; • rozebrać ściany o gr.36 cm o powierzchni ok. 459,5 m2; • rozebranie dachu żelbetowego (płyta Kleina na belkach stalowych IPN180 w rozstawie 140 cm) ok. 513 m2; • rozebrać żelbetowy daszek nad wejściem o wymiarach ok. 1,8 x 2,2 m i grubości 15 cm; • rozebrać podciągi stalowe obudowane 3xIPN260 (rozpiętość ok. 6,2 m) 6 szt; • rozebrać teowe ściągi budynku; • rozebrać słupy ceglane o przekroju 70x70 cm 3 szt; • rozebrać słupy żelbetowe o przekroju 37x37 cm 2 szt; • rozebrać żelbetową rampę wyładowczą na belce nośnej stalowej dwuteowej, z schodami po obu stronach rampy wraz z fundamentem ok. 20 m2; • zdemontować belkę nadprożową stalową w piwnicy; • rozebrać ściany pomieszczenia piwnicznego; • rozebrać stopy fundamentowe słupów, ściany fundamentowe i ławy; • rozebrać posadzki betonowe na powierzchni ok. 835 m2 • uzupełnić koryta po rozebranych posadzkach, ścianach fundamentowych, ławach i stopach fundamentowych warstwami piasku przy minimalnym wskaźniku zagęszczenia Is= 0,96; • uzupełnić ziemią urodzajną. Uzupełnienie wykonać w nawiązaniu do terenu przyległego. Minimalna grubość warstw ziemi urodzajnej to 15 cm; • stalowe elementy oraz materiały do odzysku (w uzgodnieniu z Użytkownikiem) uzyskane w trakcie rozbiórki należy przekazać na magazyn SOI 3 Wrocław; • gruz i inne materiały powstałe z rozbiórki Wykonawca przekaże własnym transportem i na własny koszt do firmy specjalistycznej zajmującej się recyklingiem i utylizacją. • Po rozbiórce budynku należy wykonać mapę: „Pomiar powykonawczy z rozbiórki budynku nr 16” z zaznaczeniem wszystkich przyłączy, gdzie i jak zostały zamknięte i złożyć wraz z oświadczeniem geodety w siedzibie RZI we Wrocławiu. Oświadczenie geodety wykonującego pomiar powykonawczy powinno zawierać informację, że poza rozbiórką w terenie, w zakresie zaznaczonym na mapie nic nie uległo zmianie. Zamawiający dysponuje w zasobie mapą do celów opiniodawczych, którą na wniosek Wykonawcy udostępni w formie papierowej lub cyfrowej. 7.2. Zabrania się prowadzenia robót rozbiórkowych : - w złych warunkach atmosferycznych - poprzez podcięcie lub podkopywanie konstrukcji od nasady obiektu 7.3 Wywóz materiałów uzyskanych z rozbiórki 7.3.1. Wykonawca przekaże na magazyn SOI 3 Wrocław stalowe elementy konstrukcyjne, stalowe ramy okien (bez szyb), stalowe drzwi i ościeżnice oraz zdemontowane obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, kraty, instalację odgromową i inne drobne materiały stalowe. Załaduje, zważy we własnym zakresie w specjalistycznej firmie, przewiezie i złoży w miejscu wskazanym przez Administratora, przedstawiając potwierdzenie ilości (ciężaru) przekazywanych materiałów. Koszty związane z przekazaniem materiałów z odzysku do SOI 3 Wrocław należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania. Wielkość fragmentów na jakie należy pociąć demontowane elementy należy uzgodnić z SOI 3 Wrocław. Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Administratora i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego które elementy z rozbieranego obiektu będą do odzysku i wtórnego wykorzystania. 7.3.2. Pozostałe materiały z rozbiórki Wykonawca, będacy zgodnie z Ustawą o “Odpadach” wytwórcą odpadów wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie przekładając Inwestorowi “Kartę przekazania odpadów”. Opłata za składowanie materiałów z rozbiórki powinna zostać wliczona w cenę oferty. Podstawę do zapłaty stanowić będą poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart utylizacji odpadów. 7.3.3. Wykonawca sporządza protokóły przekazania materiałów odzyskanych z rozbiórki według odrębnych przepisów resortowych. 7.3.4. Protokół przekazania materiałów do SOI 3 Wrocław Wykonawca załączy do dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 2 565,40 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.03.2018 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 06.03.2018 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na rozbiórkę budynku magazynowego nr 16 zlokalizowanego na terenie Kompleksu Wojskowego 2328 przy ul. Trzmielowickiej 28, 56-300 Wrocław”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach