Przetargi.pl
Rozbiórka budynku Dom Związkowca nr 5 oraz budynku budki parkingowej w Jaworznie, położonych na terenie byłego Ośrodka Wypoczynkowego TARKA wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 27690250400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku Dom Związkowca nr 5 oraz budynku budki parkingowej w Jaworznie, położonych na terenie byłego Ośrodka Wypoczynkowego TARKA wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. Zakres rzeczowy zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym obejmuje: 1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej rozbiórki oddzielnie dla każdego z w/w obiektu zgodnie z § 4 ust. Obwieszczenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego obejmującej: 1) wykonanie inwentaryzacji przedmiotu zamówienia wraz z inwentaryzacją fotograficzną, 2) uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, opinii i uzgodnień z organami administracji państwowej, osobami fizycznymi lub prawnymi wynikających z obowiązujących przepisów i norm w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), 4) sporządzenie inwentaryzacji materiałów do odzysku po robotach rozbiórkowych, 5) wykonanie szczegółowego przedmiaru robót uwzględniającego realizację wszystkich robót rozbiórkowych. 2. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na rozbiórkę (jeżeli będzie wymagane). 3. Uzyskanie przyjęcia zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych (jeżeli będzie wymagane). 4. Uzyskania decyzji środowiskowej (jeżeli będzie wymagana). 5. Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami odrębnymi decyzji i uzgodnień umożliwiających prawidłową realizację przedsięwzięcia. 6. Wykonanie map do celów projektowych wraz z informacją o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego przez właściwy terytorialnie Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z uwzględnieniem aktualnych wypisów z rejestru gruntów. 7. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę zadania, uwzględnioną w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 8. Sprawowanie nadzoru autorskiego do czasu ukończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Wykonanie robót rozbiórkowych budynków Domu Związkowca nr 5 i budki parkingowej zgodnie z zapisami zawartymi w decyzji zezwalającej na wykonanie robót rozbiórkowych lub przyjętym zgłoszeniem, obejmujących m.in.: 1) zabezpieczenie terenu rozbiórki, 2) zabezpieczenie istniejących obiektów budowlanych i inżynieryjnych na okres rozbiórki obiektów, 3) całkowitą rozbiórkę budynku 4) rozebranie fundamentów do poziomu ich posadowienia (w całości),, 5) likwidacja ewentualnych przyłączy wodociągowych i energetycznych 6) wywiezienie gruzu ceglanego i betonowego otrzymanego z rozbiórki budynków na wysypisko, 7) wywiezienie i utylizacja papy i wełny mineralnej, 8) zasypanie wykopów po rozebranych fundamentach, 9) dowóz ziemi i rozplantowanie; 10) obsiew mieszanką traw 11) porządkowanie i wyplantowanie całego terenu pod robotach rozbiórkowych, 12) z powierzchni terenu przyległego do rozbiórki, która uległa przeobrażeniu w trakcie robót związanych z przedmiotowym zadaniem należy usunąć wszelkie koleiny, nierówności oraz zagłębienia, zapewniając prawidłowy sposób korzystania z nieruchomości, 13) wywóz materiałów odpadowych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja, 10. Opracowanie operatu geodezyjnego powykonawczego, przekazanie kompletnych dokumentów odpowiednim organom w celu wykreślenia budynków z mapy zasadniczej oraz zgłoszenie zakończenia czynności nadzorowi budowlanemu. Dokonanie powyższych czynności należy udokumentować przy odbiorze końcowym robót. 11. Dostarczenie Zamawiającemu komplet dokumentów poświadczających wykreślenie budynków z mapy zasadniczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach w zależności od wyboru: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub e-gwarancji bankowej d) gwarancjach ubezpieczeniowych lub e- gwarancji ubezpieczeniowej e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Znak sprawy: ZP-KCL-0011/19-1 Wadium na „Rozbiórka budynku Dom Związkowca nr 5 oraz budynku budki parkingowej…” 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wymagane jest : a) dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. lub b) wniesienie wadium przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż Wykonawca zobowiązany jest dołożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) do formularza ofertowego składanego w formie elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. pdf), 6. Dokumenty o których mowa w punkcie 12.3 b) ÷ e) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i być przedstawione w formie gwarancji nieodwołalnej i bezwarunkowej, zapewniającej na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium w okolicznościach literalnie określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium nie będzie rozpatrywana. 9. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w „Oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym wadium”, stanowiącym załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 16. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach