Przetargi.pl
Rozbiórka budynków i budowli w kompleksach zlokalizowanych na terenie Rzeszowa

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynków i budowli w kompleksach zlokalizowanych na terenie Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Rozbiórka budynków i budowli w kompleksach zlokalizowanych na terenie Rzeszowa. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac, zostaną wykonane następujące roboty: Budynki i obiekty:  odkopanie elementów budynku/budowli okrytych gruntem z usunięciem warstwy urodzajnej (humusu), złożeniem humusu i pozostałego gruntu na odkład do ponownego wbudowania,  złomowy demontaż/rozbiórka ewentualnych obróbek blacharskich, elementów odwodnienia, pokrycia dachowego rozbieranych budynków/budowli,  rozbiórka płyt dachowych żelbetowych/betonowych/z płyt korytkowych,  rozbiórka ścian budynków i budowli bez względu na ich konstrukcje,  rozbiórka ścianek działowych wewnętrznych,  rozbiórka posadzek, podłoży betonowych w rozbieranych budynkach i obiektach,  rozbiórka wewnętrznych schodów betonowych,  rozbiórka elementów zagospodarowania terenu przy rozbieranych budynkach/budowlach: nawierzchni betonowych, z płytek chodnikowych, schodów terenowych itp.,  ręczne/mechaniczne odkrywaniu fundamentów budynków i budowli,  rozbiórka ścian fundamentowych i ław fundamentowych budynków i budowli,  rozbiórka wiat stalowych, bez obudowy ścian bocznych z rozbiórkę elementów wyposażenia i zagospodarowania terenu wiat jak np.: stoliki metalowe, ławki, siedzenia, tablice itp.,  złomowa rozbiórka wolnostojącej wieży obserwacyjnej o konstrukcji stalowej z pomostem z blach żebrowanych, schodami stalowymi, barierkami i poręczami z rur stalowych, pomieszczeniem obserwacyjnym w poziomie górnego pomostu wieży, przełożenie pomieszczenia obserwacyjnego na poziom terenu, jego złomowa rozbiórka z oddzieleniem elementów metalowych, stalowych, w szczególności siatka ochronna okien w obramowaniu z kątownika, drzwi stalowe, zewnętrzna, metalowa obudowa ścian, okna stalowe, obróbki blacharskie, elementy odwodnienia itp. i pozostałych materiałów odpadowych,  rozbiórka fundamentów wieży obserwacyjnej i schodów,  złomowy demontaż obudowy ścian i pokrycia dachu, z fałdowych blach stalowych, stalowej wieży do suszenia węży strażackich,  złomowa rozbiórka konstrukcji stalowej wieży do suszenia węży strażackich,  rozbiórka fundamentów wieży strażackiej,  rozbiórka wolnostojącego muru z cegły zlokalizowanego wzdłuż zewnętrznej strony ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wraz z fundamentami,  zasypanie wykopów, pozostałych po rozbiórkach fundamentów podziemnych budynków i budowli, pozostawionym na odkład, na placu budowy, gruntem (bez zanieczyszczeń) lub dowiezionym gruntem, z zagęszczeniem, ułożeniem humusu, wyrównanie, nawożenie i obsianiem trawą,  wywóz z placu budowy i utylizacja (zgodnie z przepisami szczegółowymi) gruzu oraz materiałów odpadowych powstałych podczas prac rozbiórkowych,  wywóz z placu budowy złomu (elementy stalowe, metalowe, żeliwne i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży zgodnie z procedurą określoną w OPZ,  oczyszczenie i wyrównanie miejsc czasowego składowania gruntu, gruzu i odpadów, przygotowanie terenu, wyrównanie, nawożenie i obsianiem trawą,  porządkowanie, sprzątanie, likwidacja placu budowy, oczyszczenie i wyrównanie terenu, przygotowanie, nawożenie i obsianiem trawą,  usuwanie ewentualnych uszkodzeń własności publicznej i prywatnej,  ewentualna naprawa, oczyszczanie nawierzchni i poboczy dróg wewnętrznych oraz dojazdowych w tym nawierzchni ulic stanowiących trasy dojazdu, wywozu i wyjazdu z placu budowy,  splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,  przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót:  zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego,  oznaczenie i zabezpieczenie terenu rozbiórki z wyznaczeniem obejść i objazdów dla Użytkowników kompleksu,  szczegółowy przegląd stanu technicznego konstrukcji rozbieranego budynku/obiektu,  ustalenie kolejności rozbiórki poszczególnych elementów budynku/obiektu,  zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub uszkodzeniem/zniszczeniem, (podczas prowadzenia robót) elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników, ogrodzeń itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia,  oczyszczanie protektorów kół i podwozi środków transportowych, sprzętu i samochodów osobowych wyjeżdzających z terenu rozbiórek,  w przypadku jakichkolwiek zabrudzeń, uszkodzeń lub zniszczeń Wykonawca wykona odtworzenie stanu pierwotnego w wymaganym przez zamawiającego zakresie,  złom (elementy stalowe, metalowe, żeliwne i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Rzeszów mieszczącego się przy ul. Konopnickiej 5 w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu, podpisze protokół przekazania oraz przekaże przedstawicielowi Zamawiającego kwit wagowy,  Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z terenu rozbiórek oraz zutylizuje (zgodnie z przepisami szczegółowymi) pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane,  wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco,  Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z terenu rozbiórek oraz sprzątania terenu w przypadkach wystąpienia takiej konieczności,  bilansowanie gruntu z wykopów i odkrywek fundamentów (związanych z robotami rozbiórkowymi) oraz dowóz wymaganej ilości gruntu i humusu/ziemi urodzajnej spoza terenu rozbiórek,  Zabezpieczenie środowiska przed wpływem środków niebezpiecznych a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej,  roboty będą prowadzone w zamkniętych kompleksach wojskowych bez przerywania bieżącej działalności, w związku z tym Kierownik budowy zaplanuje i zorganizuje prace w sposób gwarantujący bezwypadkowość oraz nie narażający Użytkowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z tej sytuacji, w szczególności oznaczy i w razie konieczności wygrodzi teren rozbiórki w sposób uniemożliwiający dostęp do niego, Kierownik budowy Użytkownik ustalą szczegółowe warunki bezpiecznego prowadzenia robót rozbiórkowych, w szczególności uwzględnią zagrożenia dla pracowników Użytkownika i pracowników Wykonawcy, Użytkownik powiadomi wszystkich swoich pracowników o ich zakresie, czasie trwania, potencjalnych zagrożeniach oraz o środkach zapobiegawczych ustalonych do wspólnego stosowania,  po zakończeniu robót rozbiórkowych uporządkowanie terenu oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód,  splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem,  przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH ROZBIÓRKOWYCH TEREN BUDOWY ORAZ TEREN PRZYLEGŁY I WYKORZYSTYWANY W TRAKCIE ROBÓT NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ). 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/52/2019, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach