Woliński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3280727, 3280737 , fax. 913 280 357
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Woliński Park Narodowy
ul. Niepodległości 3
72500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3280727, 3280737, fax. 913 280 357
REGON: 32116947200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolinpn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynków gospodarczych, altany, pomostów oraz mostu na terenie Wolińskiego Parku Narodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z rozbiórką 6 budynków gospodarczych, altany, 2 pomostów oraz mostu znajdujących się na terenie Wolińskiego Parku Narodowego. Lokalizacja budynków: 1) Wicko, ul. Nadbrzeżna 1, 72-500 Międzyzdroje, dz. nr 68/10, obręb 0022 WPN – 2 budynki gospodarcze. 2) Wicko, ul. Podgórna 18, 72-500 Międzyzdroje, dz. nr 90, obręb 0022 WPN – 3 budynki gospodarcze oraz pozostałości fundamentów po wcześniej rozbieranych obiektach. 3) 72-510 Warnowo, dz. nr 110, obręb 0022 WPN – 1 budynek gospodarczy. 4) Grodno 1, 72-500 Międzyzdroje, dz. nr 1, obręb 0022 WPN – altana, 2 pomosty wyspie na jeziorze Gardno i most na wyspę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP, w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu rozbiórki budynku, budowli o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podać firmy tych podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 4) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga załączenia do oferty złożonej przez wykonawcę pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a także dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wolnostojącego budynku hydroforni z żelbetonowym zbiornikiem na wodę pitną oraz remont pomieszczeń szpitalnych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-11 - 2_ROZBIÓRKA BUDYNKÓW PO BYŁEJ ZASADNICZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W SZCZECINKU PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 38
Dodano: 2023-09-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na 3 części
Dodano: 2023-09-04 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW PO BYŁEJ ZASADNICZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W SZCZECINKU PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 38
Dodano: 2023-08-05 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce dwóch obór i ogrodzenia, zlokalizowanych na działce nr 3/39 obr. Słajsino
Dodano: 2023-06-13 - Wykonanie rozbiórek obiektów na terenie gminy Choszczno.
Dodano: 2023-05-12 - Wykonanie rozbiórek obiektów na terenie gminy Choszczno.
Dodano: 2022-11-28 - Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy
Dodano: 2022-07-27 - „Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się na działkach nr 274/13 i 274/9 obręb Jenikowo, gm. Maszewo” - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.33.2020.
Dodano: 2021-03-23 - Przebudowa toalety publicznej zlokalizowanej w Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu
Dodano: 2021-02-04