Przetargi.pl
RÓWNANIE DRÓG GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH NA TERENIE MIASTA PABIANIC

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 215-97-72, 42 215-95-37 , fax. 42 215-95-22
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    Warzywna 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 215-97-72, 42 215-95-37, fax. 42 215-95-22
    REGON: 365914881
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RÓWNANIE DRÓG GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH NA TERENIE MIASTA PABIANIC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne profilowanie wraz z wałowaniem i uzupełnieniem ubytków kruszywem naturalnym i żużlem paleniskowym dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie miasta Pabianice wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem w okresie wiosennym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Realizacja usługi obejmuje: a) równanie mechaniczne dróg gruntowych oraz tłuczniowych wraz z wałowaniem poprzez likwidację wybojów oraz innych ubytków, a także korektę profilów poprzecznych w celu odprowadzenia wody z korony drogi (spadki poprzeczne 3-4%) materiałem pochodzącym z otoczenia drogi - wałowanie walcem wibracyjnym o ciężarze min. 10 Mg, powierzchnia dróg o nawierzchni gruntowej – 14.006 m2, b) równanie mechaniczne dróg o nawierzchni mieszanej (żwir, piasek, żużel) wraz z uzupełnieniem ubytków oraz wałowaniem poprzez likwidację wybojów oraz innych ubytków, a także korektę profilów poprzecznych w celu odprowadzenia wody z korony drogi (spadki poprzeczne 3-4%) materiałem pochodzącym z dowozu - wałowanie walcem wibracyjnym o ciężarze min. 10 Mg, ilość materiału do wbudowania – ok. 900 Mg, powierzchnia dróg o nawierzchni mieszanej – 140.000 m2, c) równanie mechaniczne dróg o nawierzchni z kruszywa naturalnego wraz z uzupełnieniem ubytków kruszywem naturalnym oraz wałowaniem poprzez likwidację wybojów oraz innych ubytków a także korektę profilów poprzecznych w celu odprowadzenia wody z korony drogi (spadki poprzeczne 3-4%) materiałem pochodzącym z dowozu (kruszywo dolomitowe lub granitowe o frakcji 0 – 31,5 mm) - wałowanie walcem wibracyjnym o ciężarze min. 10 Mg, ilość kruszywa naturalnego do wbudowania ok. 600 Mg, powierzchnia dróg o nawierzchni z kruszywa naturalnego – 58.248 m2, d) wykonanie niwelacji poboczy dróg gruntowych, średnia grubość zebranego z pobocza materiału wynosi średnio 10 cm wraz z wywozem nadmiaru gruntu na odległość ok. 5 km, powierzchnia 10.000 m2. 2.2. Uwarunkowania realizacji usługi: a) Liczba przejazdów równiarki do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania. b) Wskaźnik zagęszczenia po uwałowaniu nawierzchni powinien być na poziomie Is = 0,85. c) Wykonawca przed przystąpieniem do robót uzyska wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do równania od zarządcy drogi oraz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Pabianicach. d) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie telefoniczne i in). e) Szczegółowy zakres, kolejność równań i termin przekazania terenu robót dla zlecanego zakresu równań oraz termin zakończenia prac Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy każdorazowo w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru, faxem lub emailem. f) Zlecenia w formie pisemnej, wydruk z faksu lub wydruk z emaila będą integralnymi częściami umowy i załącznikami do dziennika robót remontowych oraz będą podstawą do rozliczania Wykonawcy za ilość wykonanych równań, g) Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację każdego zlecenia w terminie 3 dni od dnia przekazania terenu robót określonego w każdym zleceniu – którego wzór stanowi załącznik do wzoru umowy. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3 – miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 5. Termin realizacji zamówienia - do dnia 15.06.2017 roku, przy założeniu iż wystąpią sprzyjające warunki atmosferyczne, a rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi nie później niż 31.03.2017 roku. 6. Istnieje możliwość zakupu materiału do wbudowania dla dróg o nawierzchni mieszanej w granicach administracyjnych miasta Pabianic. 7. Zamawiający żąda, aby realizacja zamówienia odbywała się z wykorzystaniem w szczególności n/w wyposażenia sprzętowego: a) Równiarka samojezdna – 1 szt. b) Walec stalowy samojezdny min. 10 Mg z wibracją – 1 szt. c) Samochód ciężarowy typu wywrot – 1 szt. d) Ścinarka poboczy, frezarka do poboczy lub koparko – ładowarka łyżka skarpówka – 1 szt. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe (etapowe) na koniec każdego z miesiąca kalendarzowego realizacji zamówienia, Rozliczenie ostateczne nastąpi fakturą końcową, po bezusterkowym odbiorze końcowym. b). Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c). Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. d). Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 9. Kod CPV - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach