Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
- Data zamieszczenia: 2020-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
REGON: 01525966300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty związane z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z utrzymaniem istniejącego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz realizacja nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Dzielnicę Mokotów dostarczanych sukcesywnie przez zamawiającego w okresie trwania umowy. Zakres robót obejmuje: 1. zakup, montaż nowego i wymiana uszkodzonego oznakowania pionowego 2. malowanie i odnawianie oznakowania poziomego 3. utrzymanie, zakup, montaż nowego i wymiana uszkodzonych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 4. budowa i konserwacja progów zwalniających - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 17.000,00 (słownie: siedemnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku składania oferty pisemnie. 6. Informacja o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w notarialnie potwierdzonej kopii – w przypadku składania oferty pisemnie. 8. Kosztorys ofertowy (wzór druku załącznik nr 11 do SIWZ) Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.)) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola „Misia Wojtka nr 99” przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Radzanowo
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego - etap 2
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola „Misia Wojtka nr 99” przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy realizowanego z budżetu obywatelskiego
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego - etap 2
Dodano: 2023-11-06 - Remont drogi powiatowej nr 4001 W w miejscowości Ostałów
Dodano: 2023-11-03 - Remonty dróg na terenie miasta Kobyłka z podziałem na części
Dodano: 2023-09-26 - Budowa, przebudowa, naprawy, remonty i modernizacje ciągów komunikacyjnych w 2023 r. na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.
Dodano: 2023-08-29 - Remont dróg gminnych w miejscowościach Szerominek, Kluczewo, Cieciórki, Koziminy Stare, Arcelin, Jeżewo, gm. Płońsk – poprawa stanu dróg gminnych
Dodano: 2023-07-18 - Roboty związane z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-06-01