Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2019-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty związane z odmulaniem i profilowaniem skarp rowów, ścinką zawyżonych poboczy oraz uzupełnieniem wybitych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na zadania w latach 2020-2022. CPV 45.23.31.41-9. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w pasie dróg wojewódzkich robót związanych z odmuleniem rowów wraz z wyprofilowaniem skarp rowów, ścince zawyżonych poboczy gruntowych z powierzchniowym zagęszczeniem, uzupełnieniu zaniżonych poboczy materiałem kamiennym w celu utworzenia jednolitego spadku/płaszczyzny pobocza po uzupełnieniu w latach 2020-2022. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 2.500,00 zł Zadanie nr 2 - 9.000,00 zł Zadanie nr 3 - 1.500,00 zł Zadanie nr 4 - 200,00 zł Zadanie nr 5 - 9.000,00 zł Zadanie nr 6 - 1.000,00 zł Zadanie nr 7 - 1.000,00 zł Zadanie nr 8 - 2.000,00 zł Zadanie nr 9 – 3.500,00 zł Zadanie nr 10 – 1.000,00 zł w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „FORMULARZ OFERTY” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) KOSZTORYS OFERTOWY – wg załącznika do SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie z wolnej ręki do umowy TXZ/EEDD/152/2022 z dn 19.09.2022 na Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-23 - „Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Lubawka”
Dodano: 2024-02-07 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2024-01-12 - Kompleksowe utrzymanie czystości dróg, oświetlenia, urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w Gminie Radwanice.
Dodano: 2023-12-15 - „Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.”
Dodano: 2023-08-09 - Roboty związane z odmulaniem i profilowaniem skarp rowów, ścinką zawyżonych poboczy oraz uzupełnieniem wybitych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na zadania w latach 2023-2025
Dodano: 2023-04-25 - Wykonanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu. 4 części.
Dodano: 2023-04-21 - „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”
Dodano: 2022-10-12 - Remont ulic w mieście – remont cząstkowy nawierzchni ulic przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej.
Dodano: 2022-09-07 - Wykonanie likwidacji spękań nawierzchni bitumicznych na drogach miejskich we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-08