Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
Al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 628 70 00, , fax. -
REGON: 36375254600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty zduńskie w lokalach stanowiących zasób Zarządu Lokali Miejskich według bieżących potrzeb Zamawiającego w 2020r. w podziale na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty zduńskie w lokalach stanowiących zasób Zarządu Lokali Miejskich według bieżących potrzeb Zamawiającego w 2020r. w podziale na 2 części, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, na warunkach określonych w projekcie umowy - stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Część 1: Obejmuje wykonanie robót zduńskich w lokalach gminnych znajdujących się na terenie: Rejonu Obsługi Najemców 1 - Wielkopolska 53, Rejonu Obsługi Najemców 2 – Sędziowska 16, Rejonu Obsługi Najemców 3 – Przemysłowa 7, Rejonu Obsługi Najemców 11 - Piotrkowska 86, Rejonu Obsługi Najemców 12 – Piotrkowska 238, Rejonu Obsługi Najemców 13 – Pomorska 115b, Rejonu Obsługi Najemców 14 - Wilcza 7, Rejonu Obsługi Najemców 15 – Dębowskiego 8. Część 2: Obejmuje wykonanie robót zduńskich w lokalach gminnych znajdujących się na terenie: Rejonu Obsługi Najemców 4 – Lubelska 9/11, Rejonu Obsługi Najemców 5 – Paderewskiego 47, Rejonu Obsługi Najemców 6 – Ciasna 19a, Rejonu Obsługi Najemców 7 - Paderewskiego 47, Rejonu Obsługi Najemców 8 - Pl. Barlickiego 11, Rejonu Obsługi Najemców 9 – Wapienna 15, Rejonu Obsługi Najemców 10 – Radwańska 31. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
Dodano: 2024-07-29 - Przebudowa ul. 18 Stycznia w Głownie w ramach zadania pn.: "Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. 18 Stycznia, ul. Lewa, ul. Dolna)
Dodano: 2024-07-29 - Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2024-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa dróg w msc. Borów i Bielawska Wieś, gm. Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
Dodano: 2024-07-25 - Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23