Przetargi.pl
Roboty wykończeniowe wewnętrznej klatki schodowej w budynku Przedszkola samorządowego w m. Łąkta Górna.

Gmina Żegocina ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
    Żegocina 316 -
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
    REGON: 85166075000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty wykończeniowe wewnętrznej klatki schodowej w budynku Przedszkola samorządowego w m. Łąkta Górna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Roboty wykończeniowe wewnętrznej klatki schodowej w budynku Przedszkola samorządowego w m. Łąkta Górna. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku przeszkolą samorządowego w m. Łąkta Górna” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. 2. Zamówienie dotyczy następujących pozycji z wspólnego słownika zamówień (CPV): 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45431000-7 Kładzenie płytek 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku Przedszkola Samorządowego w miejscowości Łąkta Górna. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, 2) Zamurowanie otworu okiennego wraz z uzupełnieniem tynków wewnętrznych i zewnętrznych, 3) Montaż stolarki drzwiowej, 4) Montaż klapy oddymiającej, 5) Roboty instalacyjne elektryczne, 6) Malowanie ścian wewnętrznych, 7) Wykonanie posadzki płytkowej na schodach wewnętrznych. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja przedmiar robót -załącznik nr 8 do SIWZ. W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy zgodnie z dokumentami przetargowymi (w tym SIWZ, załącznikami do SIWZ, wszelkie zmiany SIWZ, pozwolenia na budowę). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przetargowym. Wszelkie podane dokumenty mają charakter informacyjny. Zamawiający zamieszcza je dla celów informacyjnych. Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć. Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia. Po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał za front robót na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót. Wymagania dotyczące materiałów.  Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie.  Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.).  Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.  Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: Polskim Normom.  W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.  Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.  Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian powodujących pogorszenie układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych budowanego obiektu.  W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.  Pod pojęciem „parametry” rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, dopuszczenie do wbudowania i użytku w obiektach użyteczności publicznej oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub; b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy; należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji); b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania; c) wymogów dotyczących dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie; oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 2) Zaleca się, aby Wykonawcy zapoznali się z terenem budowy i jego otoczeniem w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanej w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego; 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego robót; 4) Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, osoby wykonujące czynności w zakresie niżej wymienionych robót budowlanych, tj.: demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, zamurowanie otworu okiennego wraz z uzupełnieniem tynków wewnętrznych i zewnętrznych, montaż stolarki drzwiowej, montaż klapy oddymiającej, roboty instalacyjne elektryczne, malowanie ścian wewnętrznych, wykonanie posadzki płytkowej na schodach wewnętrznych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202). W celu zweryfikowania wypełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia, uprawniony będzie do: a) żądania od Wykonawcy lub Podwykonawcy przedłożenia w wyznaczonym terminie dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane roboty budowlane, tj., w szczególności: • oświadczenie zawierające określenie podmiotu składającego oświadczenie, wskazanie rodzaju robót, które wykonują osoby zatrudnione na podst. umowy o pracę, imion i nazwisk oraz liczbę tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; • poświadczoną za „zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami „RODO” kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących wskazane czynności z zastrzeżeniem, że nie podlegają anonimizacji następujące dane: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; • poświadczoną za „zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dokumentów potwierdzających podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami „RODO”; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu; c) przeprowadzenia w obecności przedstawicieli Wykonawcy (Kierownika budowy) kontroli zatrudnienia osób na podst. umowy o pracę, z możliwością zwrócenia się do właściwego inspektoratu pracy, z wnioskiem o dokonanie kontroli w tym zakresie, w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy; Niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, skutkować będzie sankcjami w postaci naliczenia zapisanych w projekcie umowy kar umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dodatkowo, wraz z ofertą należy złożyć: 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ i Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy). 5) Wykonawcy, przystępujący do postępowania, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach