Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
- Data zamieszczenia: 2019-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
REGON: 52676500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty sprzętem wraz z obsługą operatorską - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Zamówienie obejmuje wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską na terenie Gminy Sulechów, w tym roboty : 1) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3m3, 2) koparko–ładowarko–spycharką kołową o pojemności łyżki tylnej min. 0,18 m3, 3) równiarką drogową o mocy min. 120 KM, 4) spycharką gąsienicową o mocy min. 100 KM, 5) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12 Mg, 6) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 24 Mg, 7) walcem wibracyjnym samojezdnym stalowym o masie min. 8t, 8) koparką kołową o pojemności łyżki min. 0,60 m3, 9) zestawem niskopodwoziowym o ładowności min. 25 t. Faktyczna ilość robót do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiające-go i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykonania mniejszej ilości robót niż określone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie bę-dzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niższego wynagrodzenia. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się również do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wyko-nawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 1.2. powyżej. W ramach uprawnień kon-trolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudnia-nia pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.2. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 1.2. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.2. powy-żej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 1.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów o nie gorszych parametrach. 1.7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem au-kcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 2.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 2.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.3). 3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub do-świadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmio-ty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wyma-gane. 3.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 3.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na wezwanie Zama-wiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zadanie 1 – OD Drezdenko; OD Kłodawa Zadanie 2 – OD Ośno Lubuskie; OD Sulęcin
Dodano: 2020-04-28 - Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Żarskiego w 2020 roku
Dodano: 2020-03-17 - Roboty sprzętem wraz z obsługą operatorską
Dodano: 2020-01-30 - Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Dodano: 2020-01-23 - Praca sprzętem przeznaczonym do robót drogowych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy Kożuchów oraz Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 3 – Obwód Drogowy Lubsko oraz Obwód Drogowy Żagań Zadanie nr 4 – Obwód Drogowy Drezdenko oraz Obwód Drogowy Kłodawa Zadanie nr 5 – Obwód Drogowy Ośno Lubuskie oraz Obwód Drogowy Sulęcin
Dodano: 2019-11-28 - Usługa wynajmu samochodu ciężarowego (nośnika piaskarki i pługa) wraz z kierowcą do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020
Dodano: 2019-11-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu nowosolskiego w sezonie zimowym 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022
Dodano: 2019-10-07 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu nowosolskiego w sezonie zimowym 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022
Dodano: 2019-09-19 - Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych Powiatu Żarskiego w 2019 roku- świadczone samochodem do czyszczenia wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej oraz przepustów
Dodano: 2019-04-26 - Wynajem sprzętu i środków transportowych w roku 2019 II
Dodano: 2019-03-07