Przetargi.pl
Roboty sanitarne – remonty instalacji wodnych i kanalizacyjnych w nieruchomościach komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty sanitarne – remonty instalacji wodnych i kanalizacyjnych w nieruchomościach komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót sanitarnych w zakresie remontów i konserwacji instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, w następującym zakresie: 1) Wymiana i naprawa w/w instalacji; 2) Montaż urządzeń instalacyjnych i sanitarnych wraz z armaturą sanitarną. 3) Usuwanie awarii w/w instalacji 4) Usługi pogotowania wodno- kanalizacyjnego w systemie całodobowym, w lokalach mieszkalnych, użytkowych, w częściach wspólnych, na terenach zewnętrznych. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 2) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 i 7.2. do SIWZ. 3) wzór umowy stanowiący załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ. 4) Wykaz nieruchomości w których będą świadczone usługi pogotowia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiotowe postępowanie składa się z dwóch części: 4. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w części nr 1 i 2 o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w wysokości 10% zamówienia podstawowego. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. Zamówienie realizowane jest w 2 częściach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składań oferty na wszystkie części, Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia co do ilości części na które może składać ofertę jeden Wykonawca. 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach