Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Kolejowa 2a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2818021 do 24 , fax. 032 2813517
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 2a 2a
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 2818021 do 24, fax. 032 2813517
REGON: 27189883800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowo-budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remoncie schodów, rozbiórce przybudówki, remoncie dachu nad częścią przychodni oraz na remoncie instalacji wodnej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynku przy ulicy Pasteura 4 w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty remontowo-budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remoncie schodów, rozbiórce przybudówki, remoncie dachu nad częścią przychodni oraz na remoncie instalacji wodnej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynku przy ulicy Pasteura 4 w Bytomiu. Przedmiot zamówienia został opisany w kosztorysie ślepym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralne załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście zł 00 gr). Wadium zgodnie z art. 45 ust 6. ustawy pzp winno być wniesione w jednej z następujących form: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, ze zm.) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej winno one zostać wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział Bytom numer konta: 55 1050 1230 1000 0023 0199 7470 skutecznie do dnia 09.07.2009 r. do godz. 11:00 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: DZP_33_2009 - ul. Pasteura 4 Wadium w pozostałych formach wnosić można codziennie w siedzibie zamawiającego w godz. od 9.00 do 15.00, ul. Kolejowa 2a pok. 313 (II piętro) do dnia 09.07.2009r. do godz. 11:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), t.j.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a) łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 ustawy pzp b) każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. 6 dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. 5. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty: 1 oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy pzp, 3. kosztorys ofertowy w wersji pełnej wraz z tabelą cen materiałów i sprzętu sporządzony zgodnie z kosztorysem ślepym oraz STWiORB 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a) rzetelnie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie instalacji wod-kan i_lub CO na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto każda i b) rzetelnie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i_lub drzwiowej na kwotę co najmniej 10 000,00 zł netto każda 7 dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - w stosunku do kierownika budowy zamawiający wymaga: 1) kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót ogólnobudowlanych zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane, 2) aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- kierownik robót budowlanych 3) kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót sanitarnych zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane, 4) aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownik robót sanitarnych 8. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 200 000 zł; ważna na dzień składania ofert. 9. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. I pkt 4 i pkt 5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty określone w lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. II ., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. IV. Dokumenty winny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę_osoby przez niego upoważnione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dachu oraz remont mieszkań w budynku komunalnym w Orzeszu przy ul. Klubowej 34
Dodano: 2016-07-27 - Remont magazynu materiałów sypkich na terenie bazy Obwodu Drogowego w Szczekocinach
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Dodano: 2016-06-06 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Dodano: 2016-05-25 - Roboty remontowo-budowlane w 5-ciu miejskich placówkach oświatowo-wychowawczych w zakresie docieplenia dachów i ścian zewnętrznych budynków
Dodano: 2016-05-17 - Remont pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Powstańców 56 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2016-05-12 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Dodano: 2016-05-09 - ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU USŁUGOWO-BIUROWEGO ZLOKALIZOWANEGO W PORĄBCE UL.RYNEK 5 NA DZIAŁCE NR 1909/2
Dodano: 2016-04-06 - Wykonanie wymiany pokryć dachowych papowych oraz z dachówki ceramicznej wraz z wykonaniem robót towarzyszących w budynkach stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
Dodano: 2016-02-10 - Remont dachu w DPS ul. Norwida
Dodano: 2015-10-15