Przetargi.pl
Roboty remontowo- budowlane polegające na wykonaniu remontu oraz instalacji klimatyzacji w budynku Prokuratury regionalnej w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 11a

Prokuratura Regionalna w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-736 Poznań, Ul. Solna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 88 52 900 , fax. 61 88 52 901
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Regionalna w Poznaniu
    Ul. Solna 10
    61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 88 52 900, fax. 61 88 52 901
    REGON: 36385021400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pk.gov.pl/prokuratura/jednostki-podlegle/prokuratura-regionalna-w-poznaniu/prokuratura-regionalna-w-poznaniu-2/komunikaty-35/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo- budowlane polegające na wykonaniu remontu oraz instalacji klimatyzacji w budynku Prokuratury regionalnej w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 11a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo- budowlane polegające na wykonaniu remontu oraz instalacji klimatyzacji w budynku Prokuratury Regionalnej w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 11a, który znajduje się pod ścisłą ochroną konserwatora zabytków. 3.2 Zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowo – kosztorysowej, stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dalej jako SIWZ. 3.2.2 Jeżeli w przedmiarze lub SIWZ występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta/nazwy producentów i produktów/należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 3.2.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej 3.2.4 Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Jednocześnie informuje, że obowiązek udowodnienia równoważności materiałów leży po stronie Wykonawcy. 3.2.5 W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 3.3 Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.3.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 3.3.2 Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: dokumentacją projektową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, zgodnie z decyzjami wydanymi przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu w zakresie prowadzenia robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. 3.3.3 Wykonawca będzie realizował przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w obiekcie zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 3.3.4 W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie pisemnej akceptacji zamawiającego dla proponowanych rozwiązań architektonicznych i konstrukcyjnych. 3.3.5 Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzając zagrożenia dla osób przebywających na terenie obiektu. 3.3.6 Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu zamawiającego. Zamawiający zapewni potencjalnym wykonawcom możliwość wejścia na teren obiektu i udostępni informacje niezbędne do sporządzenia oferty. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z zamawiającym. 3.3.7 Rozliczenia robót następować będą na zasadach ryczałtu w oparciu o protokół odbioru końcowego, a płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem końcowego odbioru robót. 3.3.8 W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki: 3.3.8.1 zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej; 3.3.8.2 zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. 3.3.9 Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego. 3.3.10 Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia w części lub całości osobom lub podmiotom trzecim. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.3.11 Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 3.3.12 Wykonawcę w trakcie realizacji robót budowlanych obowiązują godziny urzędowania Prokuratury Regionalnej w Poznaniu, tj. 7:30 — 15:30. W przypadku wykonywania prac remontowych, za zgodą zamawiającego, po wyznaczonych godzinach urzędowania, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na warunkach zamawiającego obecności w budynku pracownika ochrony na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 11.2.1 pieniądzu; 11.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3 gwarancjach bankowych; 11.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 11.3 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 11.4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGK odzial Poznań, nr rachunku: 58 1130 1088 0001 3137 7890 0001 z adnotacją: „Wadium — Zamówienie publiczne nr RP VI WBA 261. 1.2020". 11.5 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.6 Zwrot wadium nastąpi zgodnie zapisami określonymi w ustawie Pzp. 11.7 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są mu znane. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca wypełnia załącznik nr 5 do SIWZ. 2 Dla oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) wymagana jest forma zgodna z § 14 przywołanego rozporządzenia. 3 Pełnomocnictwa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4 Jeśli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 5 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Za treść tłumaczenia odpowiada Wykonawca. 6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z warunkami określonymi w pkt 8.1.2. 8 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 9.4, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach