Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWE WRAZ Z OCIEPLENIEM BUDYNKU DOMU STUDENCKIEGO NR 11 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. CHODKIEWICZA 14

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWE WRAZ Z OCIEPLENIEM BUDYNKU DOMU STUDENCKIEGO NR 11 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W GDAŃSKU PRZY UL. CHODKIEWICZA 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót remontowych wraz z ociepleniem budynku Domu Studenckiego Nr 11 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Chodkiewicza 14. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, demontażowe, ścianki działowe, tynki, ułożenie glazury, posadzki z wymianą wszystkich warstw do stropu z uwzględnieniem w pomieszczeniach mokrych (łazienki) dodatkowej izolacji przeciw wodnej folią w płynie z warstwą wykończeniową w zależności od pomieszczenia terakoty, gresu antypoślizgowego, paneli, wykładziny dywanowej. Wykładziny posadzkowe muszą być przeznaczone do montażu w obiektach użyteczności publicznej o bardzo dużym natężeniu ruchu. 2) wymianę częściową stolarki okiennej wraz z parapetami i drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne) z montażem daszków wejściowych, remont elewacji z ociepleniem ścian zewnętrznych styropianem gr. 130 mm ze wzmocnieniem narożników, wykonaniem tynku cienkowarstwowego mineralnego typu baranek z wykończeniem wierzchnim elewacji farbą fasadową o mineralnym charakterze ze spoiwem typu SilaCryl charakteryzującej się wysoką dyfuzyjnością dla pary wodnej, bardzo dobrze chroniącą podłoże przed opadami atmosferycznymi z zawartością żywic silikonowych oraz dodatkami przeciw rozwojowi alg pleśni i grzybów w wysokim standardzie z montażem uchwytów pod montaż reklam, wymianą parapetów zewnętrznych, remont dachu z montażem świetlika, ociepleniem stropodachu wełną mineralną grubości 15 cm z naprawą podłoża i wymianą pokrycia dachowego z zastosowaniem papy termozgrzewalnej, rynien, rur spustowych, opierzeń, naprawą kominów, wymianą oświetlenia zewnętrznego na budynku oraz wymianą i dostosowaniem do nowych przepisów instalacji piorunochronnej na dachu oraz przewodów odprowadzających z drutu stalowego ocynkowanego fi 8 prowadzonych po ścianach elewacji w rurkach PCV o średnicy nie mniejszej niż fi 28 i grubości ścianek min. 5 mm, w projektowanej warstwie styropianu z wyprowadzeniem złączy kontrolnych przed lico elewacji wraz z ich zabezpieczeniem, wykonanie obudowy przewodów instalacyjnych w tym kanałów wentylacyjnych, montaż sufitów podwieszonych, uzupełnienie ścian, naprawę tynków, wykonanie gładzi gipsowej oraz roboty malarskie, montaż balustrad ze stali nierdzewnej w tym schodów, aranżację holu wejściowego. W budynku przewidziano, na parterze, pokój przystosowany dla potrzeb niepełnosprawnych. 3) dostawę i kompleksowy montaż pierwszego wyposażenia w tym mebli wbudowanych takich jak szafy wbudowane, szafki pod zlewozmywaki i umywalki, zabudowa kuchni i pokojów śniadaniowych z szafkami i blatami z konglomeratu, szafki w łazienkach, mebli ruchomych np. tapczanów, biurek, regałów, krzeseł, stolików, luster itp. oraz dostawę i montaż kuchenek elektrycznych i okapów, lodówek, pralnic, pralek automatycznych. W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać opaskę wokół budynku, remont śmietnika wraz z remontem odcinka drogi dojazdowej. 2. W ramach robót instalacyjnych należy wykonać niżej wymienione instalacje: 1) instalacja co wraz z grzejnikami i armaturą grzejnikową odcinającą i regulującą, 2) instalacja wod.kan, 3) instalacja hydrantowa, 4) instalacja wentylacji, 5) likwidacja instalacji gazowej, 6) instalacja oświetlenia ogólnego i oświetlenia ewakuacyjnego (natężenie min. 5lx), 7) instalacja gniazdek wtyczkowych ogólnych i zasilania komputerów, 8) tablica główna rozdzielcza i tablice obwodowe, 9) wewnętrzne linie zasilające, 10) instalacja połączeń wyrównawczych, 11) zabezpieczenia przeciwprzepięciowe instalacji, 12) instalacja piorunochronna budynku, 13) instalacje teletechniczne nisko prądowe (instalacja sieci komputerowej, telefonicznej - standard okablowania 6 kategorii), 14) instalacja telewizji przemysłowej CCTV, 15) instalacja systemu oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych (OG), 16) instalacja radiowo-telewizyjna (RTV), 17) instalacja domofonowa (ID). 3. Zamawiający wymaga uruchomienia systemu łączności w budynku Domu Studenckiego Nr 11. 4. Zakres prac obejmuje również dostawę podręcznego sprzętu ppoż., hydrantów ppoż. wewnętrznych z wężem półsztywnym, dokładne sprzątanie obiektu z konserwacją posadzek i myciem okien. 5. Zamawiający w trakcie trwania remontu przewiduje zamieszczenie na budynku i rusztowaniach reklam kontrahenta wskazanego przez Uniwersytet Gdański. Umieszczenie reklamy przewiduje się w zależności od harmonogramu prowadzenia prac związanych z remontem elewacji (na budynku lub elewacjach). Bez zgody Zamawiającego nie można umieszczać reklam na budynku i rusztowaniach. 6. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. 7. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robot. 8. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w okresie gwarancji serwisu i konserwacji sprawności działania wszystkich zamontowanych systemów oraz urządzeń w tym wentylacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym również związanych z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) oraz Instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego obowiązującej na terenie Uniwersytetu Gdańskiego i DTR urządzeń, opracowanie instrukcji obsługi i przeszkolenia personelu ww. systemów oraz zapewnienia czasu reakcji - do 2 godz. 10. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać w imieniu Zamawiającego dokumenty wymagane art. 56 i 57 ustawy Prawo budowlane. 11. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 12. Zakres robót przedstawia załącznik nr 10 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 3 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 6. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 7. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-179 13 SK - Roboty remontowe wraz z ociepleniem budynku Domu Studenckiego Nr 11 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Chodkiewicza 14. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana; 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub i w art. 26 ust. 2d i lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 13. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach