Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
- Data zamieszczenia: 2018-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul.Kilińskiego 102
90-012 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
REGON: 004345575 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe wentylacji w Domu Dziennego Pobytu przy ul. Piotrkowskiej 203/205 w Łodzi dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe wentylacji w Domu Dziennego Pobytu przy ul. Piotrkowskiej 203/205 w Łodzi dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia ) - załącznik Wykonawcy, 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VII ust. 2 niniejszej SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniach w ramach realizacji zadania pn. „Rozwój kompetencji kluczowych sukcesem uczniów Szkoły Podstawowej w Zapolicach
Dodano: 2020-10-15 - Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek świetlicy wiejskiej oraz utworzenie Klubu Senior + w Zapolicach
Dodano: 2020-09-15 - Wykonanie robót budowlanych w zadaniu pn. „Centrum Usług Środowiskowych „CUŚ” – przebudowa budynków DPS w Wiśniowej Górze na potrzeby ŚDS i WTZ”
Dodano: 2020-02-14 - Wykonanie robót budowlanych w zadaniu pn. „Centrum Usług Środowiskowych „CUŚ” – przebudowa budynków DPS w Wiśniowej Górze na potrzeby ŚDS i WTZ”
Dodano: 2019-10-25 - Wykonanie robót budowlanych w zadaniu pn. „Centrum Usług Środowiskowych „CUŚ” – przebudowa budynków DPS w Wiśniowej Górze na potrzeby ŚDS i WTZ”
Dodano: 2019-09-19 - Adaptacja budynku starej szkoły na potrzeby przedszkola w miejscowości Babsk gm. Biała Rawska Remont z przebudową pomieszczeń budynku starej szkoły w celu dostosowania ich na potrzeby przedszkola – etap II
Dodano: 2019-08-06 - Adaptacja budynku starej szkoły na potrzeby przedszkola w miejscowości Babsk gm. Biała Rawska Remont z przebudową pomieszczeń budynku starej szkoły w celu dostosowania ich na potrzeby przedszkola – etap II
Dodano: 2019-07-09 - Przebudowa budynku zlewni mleka ze zmianą sposobu użytkowania na budynek świetlicy wiejskiej w m. Niemirowice
Dodano: 2019-06-10 - Przebudowa budynku zlewni mleka ze zmianą sposobu użytkowania na budynek świetlicy wiejskiej w m. Niemirowice
Dodano: 2019-05-15 - Przebudowa budynku użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Przecław
Dodano: 2019-03-13