Przetargi.pl
Roboty remontowe w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: zadanie 1) wymiana instalacji piorunochronnej na starej części budynku i sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 13 przy ulicy 1 Maja 51 w Rybniku, dzielnicy Chwałowice, zadanie 2) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Przedszkola nr 2 przy ulicy Wodzisławskiej 51 w Rybniku, dzielnicy Smolna, zadanie 3) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Przedszkola nr 14 przy ulicy Śląskiej 1a w Rybniku, dzielnicy Chwałowice.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: zadanie 1) wymiana instalacji piorunochronnej na starej części budynku i sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 13 przy ulicy 1 Maja 51 w Rybniku, dzielnicy Chwałowice, zadanie 2) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Przedszkola nr 2 przy ulicy Wodzisławskiej 51 w Rybniku, dzielnicy Smolna, zadanie 3) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Przedszkola nr 14 przy ulicy Śląskiej 1a w Rybniku, dzielnicy Chwałowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1) wymiana instalacji piorunochronnej na starej części budynku i sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 13 przy ul. 1 Maja 51 w Rybniku dz. Chwałowice, w zakresie: - wymiany zwodów pionowych na ścianie budynku, - wymiany zwodów poziomych na dachu pokrytym papą, - wymiany przewodów odprowadzających, - wymiany uziomu powierzchniowego, - sprawdzenia, badania i pomiarów instalacji odgromowej i uziomu, zadanie 2) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Wodzisławskiej 51 w Rybniku dz. Smolna w zakresie: - wymiany instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, nocnego i ewakuacyjnego, - wymiany instalacji elektrycznej zasilania gniazd wtyczkowych, - wymiany osprzętu i opraw, - wymiany wewnętrznych linii zasilających i rozdzielnic bezpiecznikowych, - wymiany instalacji telefonicznej wraz z montażem centrali telefonicznej i montażem aparatów telefonicznych, - wykonania badań, pomiarów i dokumentacji powykonawczej wyżej wymienionych instalacji, zadanie 3) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i telefonicznej w budynku Przedszkola nr 14 przy ul. Śląskiej 1a w Rybniku dz. Chwałowice w zakresie: - wymiany instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, nocnego i ewakuacyjnego, - wymiany instalacji elektrycznej zasilania gniazd wtyczkowych, - wymiany osprzętu i opraw, - wymiany wewnętrznych linii zasilających i rozdzielnic bezpiecznikowych, - wymiany instalacji telefonicznej wraz z montażem centrali telefonicznej i montażem aparatów telefonicznych, - wykonania badań, pomiarów i dokumentacji powykonawczej wyżej wymienionych instalacji. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie instalacji piorunochronnych, o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każda (dotyczy zadania nr 1). b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie wewnętrznych instalacji elektrycznych, o wartości minimum 20.000,00 zł brutto każda (dotyczy zadania nr 2 i 3). c) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne grupy E. e) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy D. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót - załącznik nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz świadectwa kwalifikacyjne, 7) wskazanie kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca -załącznik nr 5, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje lecz będzie dysponował).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach