Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2020-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
REGON: 12933300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w obiektach UAM:remont instalacji oświetleniowej w hallu głównym oraz szatni budynku UAM przy ul. Międzychodzkiej 5 w Poznaniumontaż ścianek aluminowych p.poż. wraz z robotami budowlanymi w budynku Domu Akademickiego UAM przy ul. Nieszawskiej 3 w Poznaniuremont piwnicy w budynku głównym - przeziemie budynku Obserwatorium Astronomicznego UAM przy ul. Słonecznej 36 w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont instalacji oświetleniowej w hallu głównym oraz szatni budynku UAM przy ul. Międzychodzkiej 5 w Poznaniu Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy produktów użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne produkty przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na potwierdzenie tego, że przyjęte w wycenie równoważne produkty spełniają w/w warunki, wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe zamiennych produktów (dot. instalacji elektrycznych i teletechnicznych) bądź załączyć projekt wraz ze stosownymi obliczeniami, gdy zmiana produktów następuje w wentylacji i klimatyzacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Montaż ścianek aluminiowych p.poż wraz z robotami budowlanymi w budynku Domu Akademickiego UAM przy ul. Nieszawskiej 3 w Poznaniu Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy produktów użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne produkty przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na potwierdzenie tego, że przyjęte w wycenie równoważne produkty spełniają w/w warunki, wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe zamiennych produktów (dot. instalacji elektrycznych i teletechnicznych) bądź załączyć projekt wraz ze stosownymi obliczeniami, gdy zmiana produktów następuje w wentylacji i klimatyzacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Remont piwnicy w budynku głównym – przyziemiu budynku Obserwatorium Astronomicznego UAM przy ul. Słonecznej 36 w Poznaniu Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy produktów użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne produkty przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na potwierdzenie tego, że przyjęte w wycenie równoważne produkty spełniają w/w warunki, wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe zamiennych produktów (dot. instalacji elektrycznych i teletechnicznych) bądź załączyć projekt wraz ze stosownymi obliczeniami, gdy zmiana produktów następuje w wentylacji i klimatyzacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 1 200,00 zł (jeden tysiąc dwieście zł) Część 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł) Część 3: 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset zł)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ, oddzielnie dla każdej części. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie dokument ten podpisuje pełnomocnik. Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 2a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 2b (Jeżeli dotyczy) Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 5 (Jeżeli dotyczy) Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. dowód wniesienia wadium Forma dokumentu: w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – elektroniczny oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu; pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Forma dokumentu: dokument w formie papierowej w postaci oryginału lub oryginał w postaci dokumentu elektronicznego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Jeszcze bliżej Kultury - remont i wyposażenie Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Witkowo"
Dodano: 2024-04-15 - Remont pomieszczeń szkoły wraz z remontem instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu.
Dodano: 2024-04-06 - ZP/005/24 Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych korytarzy 1 i 2 piętra w budynku biurowca przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa kominów wentylacyjnych wraz z montażem zbiorczych turbowentów przy ul. Sempołowskiej 10-12 i Okrzei 46-48
Dodano: 2024-02-28 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński III postępowanie
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-02-20 - Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego dla Zespołu Szkół Łączności w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26 - Remont ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w Sądzie Okręgowym w Koninie
Dodano: 2023-12-12 - Remont budynku nr 52 w m. Biedrusko
Dodano: 2023-12-11