Przetargi.pl
24 miesięczna sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, produktów farmaceutycznych dla SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    24 miesięczna sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, produktów farmaceutycznych dla SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 24 miesięczna sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych, produktów farmaceutycznych dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/9/2020, z dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): • 33692500-2 płyny dożylne • 33600000-6 produkty farmaceutyczne 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne części/ zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. pakietach 1-3 do SIWZ. 5. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany produktami farmaceutycznymi. 6. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane płyny infuzyjne/produkty farmaceutyczne w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. c) Zamawiający wymaga, aby produkty lecznicze zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie posiadały wymagane przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2019.499 t.j. z późn. zmianami) właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wydane przez uprawniony do tego organ, d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2020.186.) e) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami opisanymi przez Zamawiającego odpowiednio w pakietach (zadaniach), f) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia we wszystkich pakietach spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu – nie dotyczy produktów leczniczych), transportu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu. g) W zakresie Pakietu nr 1, Zamawiający dla produktu w formie worka wymaga dostarczenia koszyków do przechowywania płynów w ilości podanej pod Pakietem, h) W zakresie Pakietu nr 2, Zamawiający wymaga aby płyny były w opakowaniu stojącym z dwoma portami samouszczelniającymi. 7. Warunki realizacji zamówienia  Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy  Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy.  Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400.  Miejscem dostawy jest: Apteka Szpitalna, mieszcząca się przy ul. Wschowskiej 3,  Towar musi zostać dostarczony bezpośrednio do Magazynu Apteki i rozładowany na półki magazynowe wskazane przez pracownika Apteki.  Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia.  Wykonawca w przypadku wystąpienia braków w realizacji zamówienia na płyny infuzyjne, produkty farmaceutyczne wyszczególnione w umowie przetargowej niezwłocznie wskaże ewentualne braki w dostawie do Apteki szpitalnej: mail: apteka@spzozwolsztyn.pl,  Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, d) oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty , e) wstępne oświadczenia informacyjne - (załącznik nr 3 A, B), f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, g) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, h) pełnomocnictwo i) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca oferuje materiały równoważne. j) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach