Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440, 61 8291650 , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2017-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, 61 8291650, fax. 61 8294012
REGON: 1293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w obiektach UAM [Kampus Morasko] - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Malowanie w salach ćwiczeń na Wydziale Biologii Ułożenie płytek w laboratoriach i wymiana płytek na korytarzach w budynku Wydziału Biologii Remont sanitariatów w segmencie F na II piętrze w budynku Collegium Physicum Wymianę wykładziny podłogowej w pomieszczeniu 203 i 204 Instytutu Akustyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ) • Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. • Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. • Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 2a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 2b (Jeżeli dotyczy) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 5 (Jeżeli dotyczy) dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót modernizacyjnych
Dodano: 2024-07-11 - Remont pracowni spawalniczej i elektrotechnicznej wraz z przyległym korytarzem w Zespole Szkół im. J. Nojego w Czarnkowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
Dodano: 2024-06-25 - Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu ul. Kościuszki 19A
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa i montaż drzwi stalowych przeszklonych w budynku Urzędu Gminy w Niechanowie
Dodano: 2024-06-14 - Remont sal w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu modernizacji budynku położonego przy ul. Knapowskiego 30 w Poznaniu.
Dodano: 2024-06-11 - Remont lokalu mieszkalnego dla repatriantów przy al. Niepodległości 1/7 w Pile.
Dodano: 2024-06-05 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja krytej pływalni przy ul. Koszarowej 8 we Wrześni
Dodano: 2024-04-04