Przetargi.pl
Roboty remontowe w Gimnazjum Nr 2 w Sandomierzu przy ul.Flisaków 30

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Gimnazjum Nr 2 w Sandomierzu przy ul.Flisaków 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w Gimnazjum Nr 2 w Sandomierzu przy ul. Flisaków 30 Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Remont korytarza, pomieszczeń szatniowych i magazynowych znajdujących się w piwnicach o łącznej powierzchni - 362,17m2: - wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, - odgrzybienie ścian w pomieszczeniach magazynowych, - uzupełnienie izolacji z folii w płynie, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana cokolika na korytarzu, - wymiana skorodowanych zaworów instalacji co, - wymiana izolacji termicznej (otulin) na rurociągach co, - montaż zabudowy rur co. Remont kotłowni o powierzchni - 25,09m2: - wymiana płytek ściennych i podłogowych, - wykonanie izolacji z folii w płynie, - malowanie ścian i sufitu, - udrożnienie kanału wentylacji nawiewnej, - wymiana drzwi do kotłowni. Roboty remontowe zewnętrzne: - wymiana płytek gresowych na schodach do kotłowni (6,0m2), - montaż klapy burzowej na kanalizacji deszczowej (1szt.), - wykonanie nowej podmurówki pod szafkę elektryczną, - wymiana rur (115,5m) i rynien dachowych(196,15m) na rury i rynny z blachy powlekanej, - wymiana uszkodzonej podbitki z listew PCV, - wymiana płytek na schodach głównych do budynku szkoły (38,05m2), - uszczelnienie pokrycia dachu nad zapleczem sali gimnastycznej, - wymiana obróbki blacharskiej przy kominie na dachu budynku szkoły, - montaż nasady kominowej na kanale spalinowym(1szt.). Opis przedmiotu zamówienia określa opis oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarze robót, stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich , o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zamawiający zaleca, by wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ na którym będą prowadzone prace oraz uzyskał wszelkie informacje ,które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną robotę budowlaną od odpowiedzialności cywilnej i zabezpieczył plac budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach