Przetargi.pl
Roboty remontowe w Domu Studenckim nr 3 i 4 Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Domu Studenckim nr 3 i 4 Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowe w Domach Studenckich nr 3 i 4 Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanych przy al. 29 Listopada 48b i 48c. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podanym niżej podziałem na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zadanie 1. Remont wybranych pomieszczeń oraz wymiana części opraw oświetleniowych w Domu Studenckim nr 4. Zadanie 2. Remont wybranych pomieszczeń w Domu Studenckim nr 3. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1 Zadanie 1. a) Roboty branży budowlanej: - remont pomieszczeń sali telewizyjnej z magazynem i cichej nauki na parterze; - remont pomieszczenia pralni na III piętrze; - remont pomieszczenia socjalnego sprzątających w piwnicy; - remont pomieszczeń kuchni studenckich (10 pomieszczeń) na I-X piętrze; - remont pokoi oraz łazienek na I piętrze; b) Roboty branży sanitarnej: - w pomieszczeniu socjalnym w piwnicy; - w łazienkach na I piętrze; - w kuchniach studenckich; - w pralni na III piętrze; c) Roboty branży elektrycznej: - wymiana opraw oświetleniowych w węzłach sanitarnych składów studenckich; w sali telewizyjnej; sali do cichej nauki i pralni na III piętrze; - instalacja elektryczna w remontowanych pokojach na I piętrze; - instalacja elektryczna w remontowanych pomieszczeniach socjalnych w piwnicy; - instalacja elektryczna w remontowanych pomieszczeniach kuchni studenckich; 3.2 Zadanie 2. a) Roboty branży budowlanej: - remont kuchni studenckich (10 pomieszczeń) na piętrach od I do X; - remont pokoi wraz z przylegającymi łazienkami oraz remont aneksu kuchennego na parterze; b) Roboty branży sanitarnej: - w łazience na parterze; - w kuchniach studenckich; c) Roboty branży elektrycznej: - w pokojach na I piętrze; - w kuchniach studenckich; 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Przedmiar robót - Zadanie nr 1: Załączniki nr 6.1.1 – 6.1.4; - Zadanie nr 2: Załączniki nr 6.2.1 – 6.2.3; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z projektem aranżacji kuchni – Załącznik nr 7.1-7.2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) 20.000,00 PLN – dotyczy Zadania nr 1. b) 10.000,00 PLN – dotyczy Zadania nr 2. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk Oferta – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach