Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20601 Lublin, ul. Tomasza Zana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
ul. Tomasza Zana
20601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
REGON: 1775600442 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Roboty remontowe w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
opisy przedmiotu zamówienia na poszczególne jego części - w załącznikach do ogłoszenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: na część nr 1 zamówienia – 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100), na część nr 2 zamówienia – 2 300,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie tego warunku,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorysy ofertowe, sporządzone wg załączonych do SIWZ przedmiarów robót nr 1 i 2 (w przypadku oferty na część nr 1 zamówienia) lub nr 3, 4 i 5 (w przypadku oferty na część nr 2 zamówienia); 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 10.1; 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2a do SIWZ), o którym mowa w pkt. 10.2; 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 7. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla podpisującego ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.3 i 11.4. składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 9. Oświadczenie z RODO (wg wzoru załączonego do SIWZ) 10. Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ŁUKÓW. PRZETARG NR 2.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja Leśniczówki „Flisy”- przetarg II
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa budynku gospodarczego na stajnię
Dodano: 2024-07-22 - Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-07-16 - Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
Dodano: 2024-07-16